Ik begin alvast met de voetbal dan hoor..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgende vrijdag?Vrijdag daarna?
@Urs: ik hoop 19:00 maar ik moet door de file met een beetje pech.
@Frankis: Star Wars is verstuurd
Begrijp dus dat je meerijdt..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kom wel gewoon naar Den Haag gereden, dat is makkelijker dan naar Eindhoven. Het kost me misschien een uurtje extra, maar dat boeit niet. Ik slaap wel in de bus
Zorg dan wel dat ik er rond 5:00 uur ben. Dan laden we over en kunnen we wegrijden.
Stap je daar op de fiets en kom je er naartoe gefietst, vergeven we het je..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat ik niet mee kan zeg.. Zit dit weekend al in Stockholm.
Ja, mocht nu blijken dat het toch heel krap is in de bus, dan kan ik altijd nog met de auto er achteraan rijdenquote:
Krijg je Aaron wel mee, heb je ook wat gezelligheid.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, mocht nu blijken dat het toch heel krap is in de bus, dan kan ik altijd nog met de auto er achteraan rijden
Geen probleem en neequote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef ursel het volgende:
Ik begin alvast met de voetbal dan hoor..
Je at niet mee toch:?
Die zijn toch per 6 verpakt..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem en neeIk neem wel een vijftal Herfstbokjes mee
1'tje voor onderweg, je weet toch...quote:
Ik neem Sanne al mee. Ik overleef het wel..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef FJD het volgende:
Ik ga straks even naar de Jumbo en dan gaan we zaterdag ook even wat halen. Vergeten we niet om vermaak mee te nemen en warme kleding! Tis op dit moment 11 graden met zon overdag.
Ik zou wel willen, maar ik vrees dat als we zaterdag omhoog gaan ik zondag dronken benquote:Op donderdag 18 september 2008 11:52 schreef FJD het volgende:
Als we zaterdag gaan dan doe ik zondag de Tekegraphe & de Galibier
Kunnen beetje tijd winnen door ergens aan de voorkant van DH te meeten?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zag net dat het zaterdag het beste is
14 graden en zon.
Zondag 10 graden en bewolkt.
Ik heb me net ook bedacht dat ik al om 3 uur me nest uit moet
Dat wordt helemaal niks
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik vrees dat als we zaterdag omhoog gaan ik zondag dronken ben
Die heb ik ook nog nooit eerder gehad..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:52 schreef FJD het volgende:
Als we zaterdag gaan dan doe ik zondag de Tekegraphe & de Galibier
Dus je gaat mee?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef ursel het volgende:
Die heb ik ook nog nooit eerder gehad..
Klinkt wel lekker..
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik neem Sanne al mee. Ik overleef het wel..
De mijne ook!quote:
Kom maar bij mij spelenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
De mijne ook!Nu nog een Xbox 360
Hij is zo vet! Alleen ben ik deze week er nog niet aan toegekomen om de eerste Levelbaas te verslaan...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De mijne ook!Nu nog een Xbox 360
Frank! Pak hem! Hij speelt illegale spelletjes!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is zo vet! Alleen ben ik deze week er nog niet aan toegekomen om de eerste Levelbaas te verslaan...
Jij kent de uitslag al dan??quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef FJD het volgende:
Van de twee opnieuw gemaakte awards is er weer eentje mislukt
Ik vrees dat jij pech hebt Raffie..
Gelukkig, ik was al bang dat het de 3de prijs zou zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef FJD het volgende:
Van de twee opnieuw gemaakte awards is er weer eentje mislukt
Ik vrees dat jij pech hebt Raffie..
Neuh, ik moet denk ik wel stiekem lachen als z'n Xbox 360 kapot gaat en Microsoft hem niet fixed omdat ie illegaal isquote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank! Pak hem! Hij speelt illegale spelletjes!
Na afgelopen weekend heb ik een heel vaag vermoedenquote:
32 spellen a 35,- = 1120,-quote:Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuh, ik moet denk ik wel stiekem lachen als z'n Xbox 360 kapot gaat en Microsoft hem niet fixed omdat ie illegaal is
Dus eigenlijk is het zelfs beter als ik mijn best niet doe??quote:Op donderdag 18 september 2008 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heb ik een heel vaag vermoeden
Het is iig wel een motivatie voor me om nog harder te fietsen, anders ga ik ook nog eens zonder award naar huis
Als je zo hard je best doet dat je Raffie kunt inhalen dan kun je mij ook wel inhalenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef ursel het volgende:
Dus eigenlijk is het zelfs beter als ik mijn best niet doe??
Neuh.. laat maar...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je zo hard je best doet dat je Raffie kunt inhalen dan kun je mij ook wel inhalen
Ik ook, want ik heb de originele dvd-drive firmware nog... En de sticker van MS is op professionele wijze weer teug gezet... Vriend van me heeft ook gewoon een nieuwe gehad!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh, ik moet denk ik wel stiekem lachen als z'n Xbox 360 kapot gaat en Microsoft hem niet fixed omdat ie illegaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |