Ik moest ook gelijk aan een winkelcentrum denken inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
orangerie, Apeldoorn?
hmmm, nee dus
helemaal goed!quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:35 schreef Rockfire het volgende:
Winkelcentrum de Driehoek in Oldenzaal
Vrijwel goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:55 schreef sander-3 het volgende:
Dat is in Helmond, bij de Engelseweg.
Hier dus
En het is een nieuwbouw wijk, voor zover ik het kan vinden.
http://www.nieuwbouw-woningen.nl/details2.php?projectID=23383
Daar woon ik dus vlakbij! Jammer, de opgave te laat gezien.quote:Die was te makkelijk Maar hij is dus goed Maarja, je moet het maar net weten he.
Ik ook, vandaar dat ik hem had gekozen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:07 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Daar woon ik dus vlakbij! Jammer, de opgave te laat gezien.
Het vage is, dat ik toen ik dat plaatje zag, meteen daaraan moest denken. Terwijl ik daar helemaal niets vanaf weet, of iets over gelezen heb.quote:De heren Heineken en Doderer worden vastgehouden op een industrieterrein in het Westelijk Havengebied in Amsterdam. In dit afgelegen gebied bezitten de ontvoerders een timmerfabriek. Naast de fabriek staat een 42 meter lange “Romney” loods.
Achter in deze loods, hebben de ontvoerders twee cellen gebouwd. In deze optimaal geïsoleerde cellen houden zij hun slachtoffers afzonderlijk van elkaar gevangen.
De cellen zijn vernuftig weggewerkt achter een blinde muur en is alleen toegankelijk via een geheime deur.
Heineken en Doderer zitten op middeleeuwse wijze vastgeketend aan de muur.
De heren, door de ontvoerders in pyjama gehesen, liggen op een matras en hebben een chemisch toilet tot hun beschikking. Van de ontvoerders krijgen ze twee maal daags te eten.
Ze moeten constant naar hetzelfde cassettebandje met Duitse muziek luisteren, op verzoek van de heer Heineken wordt het bandje vervangen door een radiozender.
Pas na vier dagen, wanneer de ontvoerders de deuren van de cellen open zetten, ontdekken de heren Heineken en Doderer dat zij beide ontvoerd zijn.
Per dag mogen zij slechts enkele minuten met elkaar spreken.
Deze eenzame en zware opsluiting zou drie weken duren.
helemaal goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:27 schreef sander-3 het volgende:
Heining, amsterdam. Hier
[..]
Het vage is, dat ik toen ik dat plaatje zag, meteen daaraan moest denken. Terwijl ik daar helemaal niets vanaf weet, of iets over gelezen heb.![]()
Is ie ook, alleen had je de pech dat ik dat ding kan dromen. En ik meen me te herinneren dat er een medespeler is die in Den Bosch woont.quote:waren ze allemaal maar zo makkelijk
ik had bijv. verwacht dat de schroef van archimedes vrij moeilijk zou zijn
Maar als je dan juist iets in Dordrecht doet, of Den Bosch, dan verwacht men het nietquote:Op zondag 28 september 2008 00:22 schreef redunzl het volgende:
lijkt me verstandig om Dordrecht en Den Bosch voorlopig even te mijden in deze quiz
volgende,
wat en waar?
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op zondag 28 september 2008 17:41 schreef Maizena het volgende:
Milieupark Het Kanaal aan de Van Doornestraat 11 in Assen
idd ja, info op site klopt niet of is verouderd?quote:Op maandag 29 september 2008 10:32 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
En als je in Google Maps intikt 'Dommelhoef Eindhoven' kom je daar ook terecht
Alle sites, behalve die ene, hebben Dommelhoef aan de Parklaan. Ik neem dus aan dat het goed is, ook gezien de foto's.quote:Op zondag 28 september 2008 23:32 schreef redunzl het volgende:
pfff, moeilijk
Dommelhoef in Eindhoven
Dommelhoef is een somatisch verpleeghuis met 150 bedden en 20 plaatsen dagbehandeling. Naast verpleging, revalidatie en reactivering wordt er zorg en behandeling geboden aan mensen met een niet aangeboren hersenletsel, jonge verpleeghuisgeïndiceerden met complexe hulpvragen en beademingspatiënten. Er is bijzondere aandacht voor palliatieve en terminale zorgverlening.
Het was het Diaconessen ziekenhuis. Alles hoort bij elkaar. Zie maar op deze site, die laat ook de binnentuin zien.quote:Op maandag 29 september 2008 10:40 schreef redunzl het volgende:
denk dat dit het kleinere gebouw is, daarachter ligt het diaconessenhuis
helemaal goed!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:45 schreef sander-3 het volgende:
Edit: Het valt dus onder Heerlen:
Snijders VOF Autodemontage, R
De Weggebekker 20
6413 NR Heerlen
045 5230589
Hemelsbreed nog geen 10 km van die sloperij vandaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:44 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
eh, ik heb ook nog in Limburg gewoond...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Hemelsbreed nog geen 10 km van die sloperij vandaan
is mij ook eens overkomen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Edit: oke... dat is een blunder. Wilde ik een opsla functie van google proberen; Staan de coordinaten erbij.![]()
![]()
Da's nog ergerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren dus helemslbreed 150 meter vanaf die sloop in Heerlen een adres moeten opzoeken. En deze dus niet gezien
Ongelofelijk.. zelfs een nietszeggend stukje beton kan jij nog vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef redunzl het volgende:
ca. 3 km ten noorden van Franeker, Friesland
helemaal goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Maizena het volgende:
Psychiatrisch ziekenhuis Sint Willibrord, Heiloo.
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef redunzl het volgende:
De Skoattertsjerke is het kerkgebouw van de Protestantse Kerk in Oudeschoot.
Héél klein kerkje dan.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef sander-3 het volgende:
Het lijkt me een kerkje, aan de schaduw te zien.
Oh.. inderdaad.. Ik zat even verkeerd te kijkenquote:
Jawel...je hebt gelijk vlgs. mij, kijk maar links bovenin die extra uitvergroting...is alleen wel heel vaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oh.. inderdaad.. Ik zat even verkeerd te kijken![]()
Ik dacht dat er onder dat pijltje ook nog een stukje zat.
Hmm, nu weet ik het ook niet meer. Misschien zo'n kapelletje ofzoiets? (heb geen verstand van kerken)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:39 schreef Maizena het volgende:
[..]
Jawel...je hebt gelijk vlgs. mij, kijk maar links bovenin die extra uitvergroting...is alleen wel heel vaag![]()
is goed hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, nu weet ik het ook niet meer. Misschien zo'n kapelletje ofzoiets? (heb geen verstand van kerken)
Edit: Het lijkt inderdaad een kapel te zijn, en wel hier.![]()
![]()
Kerkje "De Rietstap" is een klein kerkgebouw in de Nederlandse plaats Dinxperlo (gemeente Aalten, provincie Gelderland). Het staat bekend als het kleinste kerkje van Nederland.
Info
Goed! Was de hint te makkelijk?quote:
quote:
is weer goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |