helemaal goed!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:45 schreef sander-3 het volgende:
Edit: Het valt dus onder Heerlen:
Snijders VOF Autodemontage, R
De Weggebekker 20
6413 NR Heerlen
045 5230589
Hemelsbreed nog geen 10 km van die sloperij vandaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:44 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
eh, ik heb ook nog in Limburg gewoond...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Hemelsbreed nog geen 10 km van die sloperij vandaan
is mij ook eens overkomen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Edit: oke... dat is een blunder. Wilde ik een opsla functie van google proberen; Staan de coordinaten erbij.![]()
![]()
Da's nog ergerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren dus helemslbreed 150 meter vanaf die sloop in Heerlen een adres moeten opzoeken. En deze dus niet gezien
Ongelofelijk.. zelfs een nietszeggend stukje beton kan jij nog vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef redunzl het volgende:
ca. 3 km ten noorden van Franeker, Friesland
helemaal goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Maizena het volgende:
Psychiatrisch ziekenhuis Sint Willibrord, Heiloo.
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef redunzl het volgende:
De Skoattertsjerke is het kerkgebouw van de Protestantse Kerk in Oudeschoot.
Héél klein kerkje dan.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef sander-3 het volgende:
Het lijkt me een kerkje, aan de schaduw te zien.
Oh.. inderdaad.. Ik zat even verkeerd te kijkenquote:
Jawel...je hebt gelijk vlgs. mij, kijk maar links bovenin die extra uitvergroting...is alleen wel heel vaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oh.. inderdaad.. Ik zat even verkeerd te kijken![]()
Ik dacht dat er onder dat pijltje ook nog een stukje zat.
Hmm, nu weet ik het ook niet meer. Misschien zo'n kapelletje ofzoiets? (heb geen verstand van kerken)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:39 schreef Maizena het volgende:
[..]
Jawel...je hebt gelijk vlgs. mij, kijk maar links bovenin die extra uitvergroting...is alleen wel heel vaag![]()
is goed hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, nu weet ik het ook niet meer. Misschien zo'n kapelletje ofzoiets? (heb geen verstand van kerken)
Edit: Het lijkt inderdaad een kapel te zijn, en wel hier.![]()
![]()
Kerkje "De Rietstap" is een klein kerkgebouw in de Nederlandse plaats Dinxperlo (gemeente Aalten, provincie Gelderland). Het staat bekend als het kleinste kerkje van Nederland.
Info
Goed! Was de hint te makkelijk?quote:
quote:
is weer goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |