Ik moest ook gelijk aan een winkelcentrum denken inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
orangerie, Apeldoorn?
hmmm, nee dus
helemaal goed!quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:35 schreef Rockfire het volgende:
Winkelcentrum de Driehoek in Oldenzaal
Vrijwel goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:55 schreef sander-3 het volgende:
Dat is in Helmond, bij de Engelseweg.
Hier dus
En het is een nieuwbouw wijk, voor zover ik het kan vinden.
http://www.nieuwbouw-woningen.nl/details2.php?projectID=23383
Daar woon ik dus vlakbij! Jammer, de opgave te laat gezien.quote:Die was te makkelijk Maar hij is dus goed Maarja, je moet het maar net weten he.
Ik ook, vandaar dat ik hem had gekozen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:07 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Daar woon ik dus vlakbij! Jammer, de opgave te laat gezien.
Het vage is, dat ik toen ik dat plaatje zag, meteen daaraan moest denken. Terwijl ik daar helemaal niets vanaf weet, of iets over gelezen heb.quote:De heren Heineken en Doderer worden vastgehouden op een industrieterrein in het Westelijk Havengebied in Amsterdam. In dit afgelegen gebied bezitten de ontvoerders een timmerfabriek. Naast de fabriek staat een 42 meter lange “Romney” loods.
Achter in deze loods, hebben de ontvoerders twee cellen gebouwd. In deze optimaal geïsoleerde cellen houden zij hun slachtoffers afzonderlijk van elkaar gevangen.
De cellen zijn vernuftig weggewerkt achter een blinde muur en is alleen toegankelijk via een geheime deur.
Heineken en Doderer zitten op middeleeuwse wijze vastgeketend aan de muur.
De heren, door de ontvoerders in pyjama gehesen, liggen op een matras en hebben een chemisch toilet tot hun beschikking. Van de ontvoerders krijgen ze twee maal daags te eten.
Ze moeten constant naar hetzelfde cassettebandje met Duitse muziek luisteren, op verzoek van de heer Heineken wordt het bandje vervangen door een radiozender.
Pas na vier dagen, wanneer de ontvoerders de deuren van de cellen open zetten, ontdekken de heren Heineken en Doderer dat zij beide ontvoerd zijn.
Per dag mogen zij slechts enkele minuten met elkaar spreken.
Deze eenzame en zware opsluiting zou drie weken duren.
helemaal goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:27 schreef sander-3 het volgende:
Heining, amsterdam. Hier
[..]
Het vage is, dat ik toen ik dat plaatje zag, meteen daaraan moest denken. Terwijl ik daar helemaal niets vanaf weet, of iets over gelezen heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |