abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61751527
Het is nog erger dan ik dacht:

Reljeugd is de baas in Gouda

GOUDA - Marokkaanse relschoppers en hangjongeren kunnen hun terreur in Gouda straffeloos uitoefenen. De politie legt de oproerkraaiers in probleemwijk Oosterwei geen strobreed in de weg en de gemeente adviseert journalisten zelfs de buurt voorlopig maar helemaal te mijden, tenzij ze worden begeleid door een kordon aan agenten.

ie laatste maatregel komt nadat eerder deze week een cameraploeg werd mishandeld. Marokkanen reageerden woedend op de arrestatie van de 19-jarige verdachte. Een fotograaf en verslaggever van deze krant werden bespuwd en ingesloten door een menigte volledig doorgedraaide Noord-Afrikanen nadat een oudere had geroepen: "Hou ze tegen, pak ze..." Pas na enige aarzeling namen twee allochtone agenten de moeite de journalisten te ontzetten en naar hun auto te brengen. Nederlandse politiemensen keken vanaf hun mountainbikes gelaten toe hoe er naar hartenlust werd geduwd en gespuugd. Pas na enkele minuten lukte het om Oosterwei te verlaten, maar niet nadat eerst de auto werd tegengehouden en vernield.

Opstootje

De politie laat in de buurt, die voor zestig procent uit allochtonen bestaat, met zich sollen, zo konden onze journalisten deze week constateren. Tijdens een opstootje aan de Rijkestraat, ontstaan na de arrestatie van de 19-jarige, reed een boze Marokkaan met zijn VW Golf op hoge snelheid de straat in. Toen een agent hem heel even de weg versperde en om opheldering vroeg, bleef hij treiterend met gas- en rempedaal spelen om er vervolgens met piepende banden vandoor te gaan. Aanwezige politiemensen reageerden niet.

Autochtone buurtbewoners noemen de wijk een vrijstaat voor crimineeltjes. "Die boeven luisteren alleen als ze met harde hand worden aangepakt", aldus een 67-jarige gepensioneerde. "Maar daar ontbreekt het hier, en ook in de rest van Nederland, compleet aan. De Marokkaanse ellende breidt zich uit als een olievlek."

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Gouda__.html?p=1,1

Wilders had gelijk, wat een kutrvolk daar in Gouda.
Ze hebben inderdaad carte blanche gekregen van de Ned. overheid
En nog zijn er mensen die de media de schuld even in deze marokkanen in bescherming nemen.....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61751543
pffft wakker worden lol
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_61752046
Ik zie het al:

"Marokkanen reageerden woedend op de arrestatie van de 19-jarige verdachte"

Grote fout van de politie, een Marokkaan arresteren, dan vraag je erom ..
pi_61752160
En al die politieke debielen in Den Haag maar verontwaardigd reageren zodra Wilders de vinger op de zere plek legt
Toegegeven, de boodschap zelf is nogal radicaal, maar hij heeft wel een punt; er is teveel overlast van sommige van onze medelanders.
pi_61752195
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef qonmann het volgende:
Ik zie het al:

"Marokkanen reageerden woedend op de arrestatie van de 19-jarige verdachte"

Grote fout van de politie, een Marokkaan arresteren, dan vraag je erom ..
In elk geval zag jij niet dat je bovenstaande bericht al geplaatst was

En ja, hey.. kom zeg.. kom je aan één, kom je aan allen...
Als we dat nu eens accepteren...
pak er één, pak ze allemaal...
Ohnee, zo werkt dat niet hier...
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat in hoger beroep tegen de uitspraak van de rechtbank in Amsterdam, die eerder deze week acht jongeren vrijsprak van openlijk geweld tegen hulpverleners. De rechter liet hen gaan wegens gebrek aan bewijs.

Justitie is het in zeven van de acht zaken niet eens met het vonnis, liet ze donderdag weten.

De jongens, in de leeftijd van 17 tot 21 jaar, zouden op een avond in juni 2006 hulpverleners hebben belaagd bij het De Mirandabad in Amsterdam. Een jongen uit een groep van ongeveer twintig personen werd onwel, doordat hij te veel had gedronken. Zijn vrienden zouden ambulancepersoneel en een passerende arts die wilde helpen, hebben aangevallen.

Geweld

De rechtbank oordeelde eerder deze week dat de verdachten die dag inderdaad bij het De Mirandabad waren en dat meerdere groepsleden zich hebben misdragen. In geen enkel individueel geval achtte ze echter bewezen dat de persoon geweld heeft gepleegd.

Vorige week nog bedreigden jongeren in Amsterdam-West ambulancemedewerkers met de dood toen die een 15-jarig slachtoffer van een steekpartij kwamen helpen. Personeel van ziekenvervoerder VZA legde daarop enige tijd het werk neer.
We weten dat ze schuldig zijn, we weten dat ze gemept hebben, we weten alleen niet WIE van de acht... en aangezien we dat niet weten en ze elkaar de hand boven het hoofd houden spreken we ze vrij
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:21:37 #56
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_61752281
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

In elk geval zag jij niet dat je bovenstaande bericht al geplaatst was

En ja, hey.. kom zeg.. kom je aan één, kom je aan allen...
Als we dat nu eens accepteren...
pak er één, pak ze allemaal...
Ohnee, zo werkt dat niet hier...

[quote]AMSTERDAM (ANP) - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat in hoger beroep tegen de uitspraak van de rechtbank in Amsterdam, die eerder deze week acht jongeren vrijsprak van openlijk geweld tegen hulpverleners. De rechter liet hen gaan wegens gebrek aan bewijs.

Justitie is het in zeven van de acht zaken niet eens met het vonnis, liet ze donderdag weten.

De jongens, in de leeftijd van 17 tot 21 jaar, zouden op een avond in juni 2006 hulpverleners hebben belaagd bij het De Mirandabad in Amsterdam. Een jongen uit een groep van ongeveer twintig personen werd onwel, doordat hij te veel had gedronken. Zijn vrienden zouden ambulancepersoneel en een passerende arts die wilde helpen, hebben aangevallen.

Geweld

De rechtbank oordeelde eerder deze week dat de verdachten die dag inderdaad bij het De Mirandabad waren en dat meerdere groepsleden zich hebben misdragen. In geen enkel individueel geval achtte ze echter bewezen dat de persoon geweld heeft gepleegd.

Vorige week nog bedreigden jongeren in Amsterdam-West ambulancemedewerkers met de dood toen die een 15-jarig slachtoffer van een steekpartij kwamen helpen. Personeel van ziekenvervoerder VZA legde daarop enige tijd het werk neer.[/qoute]

We weten dat ze schuldig zijn, we weten dat ze gemept hebben, we weten alleen niet WIE van de acht... en aangezien we dat niet weten en ze elkaar de hand boven het hoofd houden spreken we ze vrij
Je moet ze idd. gewoon na laten blijven tot eentje het toch verteld .
pi_61752441
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef Frutsel het volgende:

Zoals Wilders zei: haal de miltitairen weg uit Afghanistan en zet ze als veger in Gouda in ?
Al moeten we nog genoeg militairen in nederland zelf hebben lijkt me
Deze straatleeuwen eten die lullige militairtjes op hoor. Het nederlandse leger is allang niet meer wat het is geweest.
Vroegah waren de mannen nog echte mannen hier maar nu allang niet meer.
X
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:21:15 #58
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_61753905
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Alulu het volgende:

[..]

Deze straatleeuwen eten die lullige militairtjes op hoor. Het nederlandse leger is allang niet meer wat het is geweest.
Hahah, straatleeuwen.. straatratjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:25:51 #59
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_61754057
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef Frutsel het volgende:

Zoals Wilders zei: haal de miltitairen weg uit Afghanistan en zet ze als veger in Gouda in ?
Jah, tof zo met je tank door Gouda rijden, af en toe je M16 leegschieten op wat scootertuig, raketje hier, raketje daar.
Opgelost.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:32:18 #60
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_61754306
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_61756191
De Telegraaf is weer lekker bezig. Als ik dat eerste stukje lees over jeugd is in Gouda de baas krijg ik het beeld alsof er een veldslag gaande is. Kijk ik naar de foto's, zie ik een paar jongeren en ouderen staan en een auto waar geen deuk op zit.

Dat laatste stukje met al die quotes uit reacties is al helemaal erg. Ik vind ze nog verder gaan dan die paar randdebielen die daar zitten te rellen.
pi_61756885
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Alulu het volgende:

[..]

Joh, laat jezelf eens nakijken met je straatleeuwen, laffe ratten zijn het hooguit.
pi_61757224
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:38 schreef Raven_ het volgende:
De Telegraaf is weer lekker bezig. Als ik dat eerste stukje lees over jeugd is in Gouda de baas krijg ik het beeld alsof er een veldslag gaande is. Kijk ik naar de foto's, zie ik een paar jongeren en ouderen staan en een auto waar geen deuk op zit.

Dat laatste stukje met al die quotes uit reacties is al helemaal erg. Ik vind ze nog verder gaan dan die paar randdebielen die daar zitten te rellen.
Natuurlijk de Media hebben het weer gedaan...

Onderstaand gedrag vind je zeker prima..
"Pas na enige aarzeling namen twee allochtone agenten de moeite de journalisten te ontzetten en naar hun auto te brengen. Nederlandse politiemensen keken vanaf hun mountainbikes gelaten toe hoe er naar hartenlust werd geduwd en gespuugd. Pas na enkele minuten lukte het om Oosterwei te verlaten, maar niet nadat eerst de auto werd tegengehouden en vernield."
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:23:18 #64
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_61757525
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef qonmann het volgende:

[..]

Natuurlijk de Media hebben het weer gedaan...

Onderstaand gedrag vind je zeker prima..
"Pas na enige aarzeling namen twee allochtone agenten de moeite de journalisten te ontzetten en naar hun auto te brengen. Nederlandse politiemensen keken vanaf hun mountainbikes gelaten toe hoe er naar hartenlust werd geduwd en gespuugd. Pas na enkele minuten lukte het om Oosterwei te verlaten, maar niet nadat eerst de auto werd tegengehouden en vernield."
Nederlandse agenten, allochtone agenten....
Waarom niet gewoon blanke agenten, zwarte agenten als we toch bezig zijn?
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:29:44 #65
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_61757733
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Zo zijn ook die Limburgse Hell's Angels de dans ontsprongen; die hielden in hun clubhuis even 'grote schoonmaak' onder het ledenbestand met behulp van riot guns en dumpte de lijken ergens in een meertje. Vervolgens houden ze allen hun mond en vervolgens gaan ze allemaal vrij uit. Het zal me niks verbazen als ze na afloop ook nog een vette schadevergoeding kregen

Waarom kan je die lui dan niet allemaal voor medeplichtigheid aan het strafbaar feit veroordelen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_61759811
Ter Horst: Rust terug in Gouda

http://www.telegraaf.nl/b(...)erug_in_Gouda__.html

DEN HAAG - De rust in de Goudse probleemwijk Oosterwei is teruggekeerd. Dat heeft minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken vrijdag gezegd nadat ze door burgemeester Wim Cornelis van Gouda was bijgepraat over de situatie.

Ter Horst vindt dat de burgemeester „hele adequate maatregelen” heeft genomen om een einde te maken aan de onrust in de buurt. Zo heeft Cornelis gesproken met zeventig onruststokers en met de Marokkaanse gemeenschap. „Het is heel rustig nu in Gouda”, zei Ter Horst.

Zozo hij heeft gesproken met de onruststokers dames en heren, dat is pas adequaat handelen.
pi_61759824
Bij voetbal supporter worden meelopers dan weer wel gestraft door de rechter. Gek dat dat hier niet kan.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:41:13 #68
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_61760001
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Zozo hij heeft gesproken met de onruststokers dames en heren, dat is pas adequaat handelen.
Als daarmee de rust is terug gekeerd, en het probleem opgelost is, is dat toch prima?

Of hadden er geheel in militaire stijl, executies uitgevoerd moeten worden?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_61760692
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:41 schreef t-8one het volgende:

[..]

Als daarmee de rust is terug gekeerd, en het probleem opgelost is, is dat toch prima?

Of hadden er geheel in militaire stijl, executies uitgevoerd moeten worden?
Ja geloof je zelf dat het probleem is opgelost?
Er hoeft maar weer iets te gebeuren en weg is de rust.
Of denk jij dat ze zich nu ineens allemaal voorbeeldig gedragen na een gesprek.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:20:06 #70
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_61761112
Het feit dat sommige hier al de marokkanen begrijpen (want wat doet immers een filmploeg in hun wijk) is voor mij al bewijs hoe mallotig ver we zijn afgedwaald.
pi_61761521
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef Wokkel het volgende:
Bij voetbal supporter worden meelopers dan weer wel gestraft door de rechter. Gek dat dat hier niet kan.
Sterker nog, daar geld een lik op stuk beleid. Het lijkt me voor het hooligancircuit geen slechte zaak om eens te gaan recruteren onder Marokkaanse reljongeren, dan fiets je vanaf dat moment tussen alle mazen van de wet door, en je kan toch gewoon je ding doen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:44:49 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_61761771
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ter Horst vindt dat de burgemeester "hele adequate maatregelen"
PvdA minister die de PvdA burgemeester de wind uit de zeilen haalt.

De Telegraaf mag wel gesloten worden wegens opruiing, maar what else is new.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61761881
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef speknek het volgende:

[..]
De Telegraaf mag dus gelijk gesloten worden omdat ze iets publiceren dat jou niet aanstaat.
Zo gaat dat in Rusland wellicht...
pi_61761942
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef speknek het volgende:

[..]

PvdA minister die de PvdA burgemeester de wind uit de zeilen haalt.

Heb je uberhaupt het onderwerp wel gelezen? Of toch maar weer de goeie ouwe mantel der liefde en een kopje thee?
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:00:28 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_61762172
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef Hathor het volgende:
Heb je uberhaupt het onderwerp wel gelezen? Of toch maar weer de goeie ouwe mantel der liefde en een kopje thee?
Ik heb ruim 20 jaar in Gouda gewoond. Het leger gaat daar niks uithalen; op straat hangen is niet verboden en ze zijn nauwelijks opgeleid tot ordehandhaving. Het enige dat het leger kan is zenuwachtig met de vinger op de trekker van het geweer wrijven, en, alhoewel ik snap dat je een hoop mensen daar heel gelukkig mee zou maken, maak je het daar niet bepaald beter van. In tegendeel, dat is vragen om een volksopstand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')