quote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
TS kan geen man krijgen omdat haar hoofd is gevuld ipv dr BH
Correct!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef afcajos het volgende:
Zelden een TS zo hard onderuit zien gaan![]()
Respect voor de bashers, alles is al gezegd en ik denk dat TS wel 3x na zal denken voordat ze weer zo'n topic opent
je hebt ze zo in je PMquote:Op donderdag 18 september 2008 19:32 schreef Klapjostie het volgende:
haha TS heeft gefaald had je kunnen weten fokkers denken ook alleen aan dat soort sletjes XD
Ik ben het eens met nozem. Het lichaam in een bimbocultuur is een gebruiksartikelen. Dat je als je het goed doet gratis mag gebruiken en ze laten denken dat je veel geld hebt, terwijl je die dure BMW maar voor een dagje hebt gehuurdquote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef nozem het volgende:
Ik ben het eens met TS. De bimbocultuur is alomtegenwoordig; een cultuur waarin oppervlakkigheid en afgestompt materialisme hoogtij vieren, waar het in in bepaalde kringen een schande is om enig engagement en intellect tentoon te spreiden. Een cultuur waarin een stel opgepimpte tieten of een door middel van anabolen verkregen blokjesbuik een soortgelijke status opleveren als een snelle BMW of een gouden schakelketting. De nieuwe leegheid, het lichaam als 'gadget'. En mensen die denken dat het allemaal wel meevalt zouden eens op koopzondag door een willekeurige stad moeten lopen.
Nee en jaquote:Op woensdag 17 september 2008 23:58 schreef CyCly het volgende:Als man zijnde wil je toch ook iemand die niet het IQ heeft van een varken? Of vergis ik mij zo in het mannelijk geslacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |