Ben gewoon zelfverzekerd. En daar schort het niet aan.... de vraag was wtf mannen in bimbo's zien en waarom vrouwen zich zo profileren...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt nogal een eigendunk. Denk dat het daar aan schort.
wat een eng hoofd...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Is de schuld van het manvolk. Die zijn geobsedeerd door het vrouwelijke uiterlijk en eisen niks anders dan pure perfecte. Zo een beetje als Adriana Lima die meeloopt bij de nieuwste Victoria's Secret fashon show.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Is de schuld van het manvolk. Die zijn geobsedeerd door het vrouwelijke uiterlijk en eisen niks anders dan pure perfecte. Zo een beetje als Adriana Lima die meeloopt bij de nieuwste Victoria's Secret fashon show.
[ afbeelding ]
Kansloosquote:Op donderdag 18 september 2008 00:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik zou haar alles geven, 1 nacht is genoeg
leuk voor jou, nu ga je maar mooi rukken. Oja en vergeet uiteraard niet de badkamer deur op slot te doen, anders betrappen je ouders je nogquote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
hier is ze heel erg schattig trouwens
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
TS kan geen man krijgen omdat haar hoofd is gevuld ipv dr BH
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
TS kan geen man krijgen omdat haar hoofd is gevuld en haar BH niet.
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef CyCly het volgende:
[..]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezen
jij bent echt kankerinhoudelijk man! Volgens mij ben je niet zeker van je zaak en probeer je gewoon voor wat zaken een bevestiging te krijgen. Anders blijf je maar piekeren, mutsquote:Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef CyCly het volgende:
[..]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezen
LEES nou eens goed. Mijn relatie zou niet prima zijn als hij onder 'die' categorie zou vallen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Prive situaties hou je ook voor jezelf.
De vraag is nog of jouw lekkere vent niet in de categorie valt waar jij over klaagt.
Je bent eigenlijk gewoon jaloers
Heeft ie ook inhoud?
Kijk, eindelijk iemand die mijn topic begrijpt....quote:Op donderdag 18 september 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
Trouwens, mannen willen geen relatie met een bimbo. Ze willen ze neuken.
Heul anders.
Jij zit echt met die bimbo's hequote:Op donderdag 18 september 2008 00:22 schreef CyCly het volgende:
[..]
LEES nou eens goed. Mijn relatie zou niet prima zijn als hij onder 'die' categorie zou vallen.
Hij heeft een relatie met mij... uiteraard heeft hij inhoud.
TS is gefrustreerd omdat ze niet zo hard genomen wordt als de bimbo'squote:Op donderdag 18 september 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
Heul anders.
Als je echt slim was geweest had je zoiets nooit over jezelf gepost.quote:(Ikzelf, uiteraard iemand die er goed uitziet en ook voorzien is van een stel hersens, vind het jammer dat mannen met zo iemand in zee kunnen gaan)
Tering tieten, leer eens lezen jong... ik zeg toch dat de seks geweldig is. Kun jij je niet ergens anders mee bezig gaan houden ofzo.... Je dwaalt namelijk de hele tijd af van het onderwerpquote:Op donderdag 18 september 2008 00:28 schreef Sjibble het volgende:
[..]
TS is gefrustreerd omdat ze niet zo hard genomen wordt als de bimbo's
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:28 schreef Sjibble het volgende:
[..]
TS is gefrustreerd omdat ze niet zo hard genomen wordt als de bimbo's
Overigens doet TS net zo hard mee aan dr uiterlijk als de bimbo's. Anders had ze die lekkere vent ook nooit gehad want de gemiddelde man weet wel waar zn kansen liggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als je echt slim was geweest had je zoiets nooit over jezelf gepost.
i lol'dquote:Op donderdag 18 september 2008 00:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je begint een topic over bimbo´s en vervolgens post je ter zelfverdediging dat je een lekkere hunk hebt met een grote pik die je regelmatig op de keukentafel neemt.
1. Who the fuck cares
2. Je bevestigt je eigen punt/klacht. Alle vrouwen zijn, als puntje bij paaltje komt, bimbo´s.
Bimbo, meteen een spelfout in de eerste zin. Weet je zeker dat hij niet op bimbo's valt?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:58 schreef CyCly het volgende:
T*ring....
Het lijkt wel alsof je omringt bent door steeds dommere mensen.
Dus als je regelmatig genomen wordt ben je een bimbo? Okeeeee, klasse, goed puntquote:Op donderdag 18 september 2008 00:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je begint een topic over bimbo´s en vervolgens post je ter zelfverdediging dat je een lekkere hunk hebt met een grote pik die je regelmatig op de keukentafel neemt.
1. Who the fuck cares
2. Je bevestigt je eigen punt/klacht. Alle vrouwen zijn, als puntje bij paaltje komt, bimbo´s.
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
Heul anders.
Conclusie: TS is een jaloerse bimbo met een verkeerd zelfbeeld.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bimbo, meteen een spelfout in de eerste zin. Weet je zeker dat hij niet op bimbo's valt?
Neen. Maar het continu aanprijzen van als een hopeloze poging je eerder falen te verbergen en je uiteindelijk zelf zowaar in een nog dieper dal graven spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:34 schreef CyCly het volgende:
[..]
Dus als je regelmatig genomen wordt ben je een bimbo? Okeeeee, klasse, goed puntJij zult het wel ver schoppen in het leven.
me neitherquote:Op donderdag 18 september 2008 00:39 schreef Biogarde het volgende:
Zat ik er toch niet zo gek veel naast [ afbeelding ]
Wie heeft het over jaloezie? Doelstelling van deze topic: Waarom profileren vrouwen zich als bimbo's? En wat trekt de gemiddelde man daar zo in aan? Blijkbaar kun je geen fatsoenlijk antwoord hier op geven, anders had je dat inmiddels wel gedaan. Maar toch bedankt voor je bijdrage uiteraard. Je zult wel trots zijn op jezelf voor deze nutteloze toevoegingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:37 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Neen. Maar het continu aanprijzen van als een hopeloze poging je eerder falen te verbergen en je uiteindelijk zelf zowaar in een nog dieper dal graven spreekt boekdelen.
Een echte vrouw hoeft niet jaloers op een bimbo te zijn. En kan zeker regelmatig van seks genieten. Zo vaak zelfs dat ze het niet op een online forum hoeft te zetten.
Zeg jij het maarquote:Op donderdag 18 september 2008 00:48 schreef CyCly het volgende:
Waarom profileren vrouwen zich als bimbo's?
Als ik het wist was ik niet begonnen met dit onderwerp.quote:
Als je een daadwerkelijk serieus antwoord wilt op je gestelde vraag.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:48 schreef CyCly het volgende:
[..]
Wie heeft het over jaloezie? Doelstelling van deze topic: Waarom profileren vrouwen zich als bimbo's? En wat trekt de gemiddelde man daar zo in aan? Blijkbaar kun je geen fatsoenlijk antwoord hier op geven, anders had je dat inmiddels wel gedaan. Maar toch bedankt voor je bijdrage uiteraard. Je zult wel trots zijn op jezelf voor deze nutteloze toevoegingen.
Nou, vooruit, ik zal mijn grapje uitleggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef CyCly het volgende:
[..]
Als ik het wist was ik niet begonnen met dit onderwerp.
Waar het om gaat is dat er gewoon wedstrijden zijn om in een videoclip te komen, waar je als een hoer weergegeven wordt. En dan vol trots durven zeggen, kijk dat ben ik. Ik bedoel, het is een manier om je geld te verdienen, maar ze kunnen gewoon beter.
Wat trekt de gemiddelde vrouw aan in een man?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:48 schreef CyCly het volgende:
[..]
Wie heeft het over jaloezie? Doelstelling van deze topic: Waarom profileren vrouwen zich als bimbo's? En wat trekt de gemiddelde man daar zo in aan? Blijkbaar kun je geen fatsoenlijk antwoord hier op geven, anders had je dat inmiddels wel gedaan. Maar toch bedankt voor je bijdrage uiteraard. Je zult wel trots zijn op jezelf voor deze nutteloze toevoegingen.
Mooi gevisualiseerd. Daar heb je zeker lang over na moeten denken. Anyway, ga ff een andere TS lastig vallen... of ga opzoek naar die vette hamburger, want dat ik blijkbaar het enige waar je genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Als je een daadwerkelijk serieus antwoord wilt op je gestelde vraag.
Omdat mannen nog minder zitten te wachten op gemiddeld intelligente dames die zich profileren als een Gods geschenk op aarde en elk willekeurig moment een gehele troonrede geven om vooral over zichzelf te pochen en je dus als man maar naar dat eindeloze gezwets in de ruimte moet luisteren. Wa
Verdomme; vrouwen zonder rem en geen enkele vorm van zelfreflectie zoals jij zijn de reden waarom mannen dan maar naar iets simpels grijpen. Het is als het voorschotelen van een bord Montignac dieet en een vette kleffe hamburger aan een Afrikaan in hongersnood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |