Ze hebben ze wel.quote:
Laat ff weten of ze wat leuks hebben!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze hebben ze wel.
Sorry, ik was er vanuit gegaan dat ik Groningen erbij had gezet.
Die heb ik ook gepast bij Image in Utrecht, hij is supermooi! Ze hadden hem enkel niet meer in L36 en L34 was net iets te kort. Ze komen idd niet meer binnen. Ik moet hem hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Mandarijntjee het volgende:
Nou ik ben er nu in ieder geval achter welk type de grijze broek is.
Ik had hem vandaag namelijk aan, maar ik vond hem wat te trak zitten naar mijn zin. En een bredere maat hadden ze niet.
Een verkoper wist mij te vertellen dat deze niet meer te bestellen is omdat hij niet meer gemaakt zou worden. Of dit helemaal waar is weet ik natuurlijk ook niet.
Dit was bij Image wear in Utrecht. Hier liggen er nog best wat.
Het is de Grim Tim Sunbleach Grey
Voor mij wordt dat verder zoeken dan. Want ik wil hem hebben!
Heeft iemand misschien een tip, waar ze hem nog zouden kunnen hebben?
Het was vandaag een graaifestijn. Ze hadden er wel nudies. Ben er maar weggegaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laat ff weten of ze wat leuks hebben!
Waardeloos dus... Ik kan er ook niet goed tegen, ben ook direct weg als ik het zie.quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was vandaag een graaifestijn. Ze hadden er wel nudies. Ben er maar weggegaan! Ik heb daar zo'n frackin' hekel aan als je daar met z'n allen om een tafel heen staat met alles door elkaar en natuurlijk een onvindbare maat
!!!
Volgens mij bestaat waist <30 t/m 38 zo'n beetje wel en dus 32/34 ook. De lengte is alleen even (dus 30-32-34-36).quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Mandarijntjee het volgende:
Haha dan zitten we in het zelfde schuitje.
Ik ben er dan ook nog steeds naar opzoek. Inderdaad echt super mooi.
Ik had 31, 34 gepast, deze zat iets te strak. Nou begon ik pas te twijfelen of 32, 34 überhaupt wel bestaat. Kan iemand dit bevestigen?
Zakken zijn wel erg laag geplaatst, zou anders een Even Steven kunnen zijn. Maar ik hou het ook bij een Thinn Finnquote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gewone Thin Finn Dry Stretch.
hij heeft de broek zelf ook laag zitten misschien dat het daarom lijkt alsof de zakken te laag zitten.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zakken zijn wel erg laag geplaatst, zou anders een Even Steven kunnen zijn. Maar ik hou het ook bij een Thinn Finn
stelletje kneuzen daar, voetballen kunnen ze ook al niet!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef bear87 het volgende:
Mooie boel, Nudie heeft eindelijk een volledige webshop, bezorgen ze naar heel Europa...behalve Nederland!
quote:Originally Posted by NY10014
They will also ship to the Netherlands
This is what Peter from Nudie send me
--------------------------------------------
Hello Erwin!!
Unfortunately we still have some things to solve before we can start selling in netherlands. Its about delivery and banking but we are working on it!!
I'll let you know when we are in Buisness..
Take care
Peter
quote:Originally Posted by FunkStar
I received this email yesterday:
Hello!!
We would love to put netherlands in the list of countries and we will as soooon as we can.
There are still a few things with transport and accepting cards that we are working on!!
But belive me we love to open in the netherlands since its one of the best markets!!
I'll mail yoou when we are ready to take your order!!!
Br peter
Ik heb wel een vaag vermoeden jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:41 schreef don-diablo het volgende:
Kijk dat is wel tofMaar dan weten de meesten hier waar ze gaan bestellen dus
Ik heb al een SJ in de Ecru Embo versie die ik niet eens zoveel draag om eerlijk te zijn. Denk dat mn volgende aankoop misschien een Grim Tim wordt. Draag de laatste eig alleen maar mn ES en mn cheapie cheapie skinny van de H&M. En een TF is me te strak bij de bovenbenen en een GT heeft de bovenbenen van een SJ en onder van een TF. Lijkt me een combi die mij ook past.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb wel een vaag vermoeden ja![]()
Die TF Ecru is echt tof namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |