nee en jeans is hier om de hoekquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ben op zoek naar een G-star Low Boot RN 104506 CA41169 (liefst nieuw) iemand n idee??
Die foto zegt zo weinig.. Je kunt de pasvorm niet goed in terug zien. Is het een AJ/RR of toch meer een oversized SJ.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, de Big Bengt
Ook daar gepostquote:
Als het goed is, is het een iets wijdere ES en bij zoovillage al te koopquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die foto zegt zo weinig.. Je kunt de pasvorm niet goed in terug zien. Is het een AJ/RR of toch meer een oversized SJ.
tijd geleden bij de flagship store in s'holm gezien... beetje baggy, voor de man (of vrouw?) met een stevig achterwerk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, de Big Bengt
Waarom niet? Het is je eigen broek, wie bepaalt er of jij wel of niet je kleding wast?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Nashje het volgende:
Weer een nieuwe Nudie. Gaat lekker laatste tijd.
AJ Old Scraped Indigo. Mag ik deze wassen?
Je hebt gelijk. Ik was 'm gewoon. Nudiequote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is je eigen broek, wie bepaalt er of jij wel of niet je kleding wast?
Ik ben ook nog op zoek naar een grijze (mag ook iets donkerder) jeans. Iemand een site of zo?quote:Op zondag 2 november 2008 19:46 schreef Mandarijntjee het volgende:
Ik ben niet zo heel erg thuis is alle modellijnen en types van Nudie. Ik draag tot nu toe eigenlijk alleen Average Joe.
Jullie kennen vast wel de grijze nudies. Zoals deze. Ik heb hem in de winkel zien liggen in Grim Tim en nog 1 maar die ben ik vergeten.
Nou vroeg ik mij af of deze grijze kleur er ook in Average Joe is?
En nog een vraag. Welke broek wordt er gebruikt op de rechter foto?
Foto.
ja dit is vaak zo, ik draag meestal een maat 32/32 of 33/32 met Regular Ralfs en Thin Finns enzo, maar ik heb een AJ Dry Black Selvage in maat 33/32 die ik beter in maat 31/32 had kunnen hebben, via internet gekocht dus niet kunnen passen, en ik heb een AJ Old Scraped Indigo in maat 34/32 die ik echt niet een maat kleiner had moeten hebben. Erg jammer deze maat verschillen, dat maakt het meteen een stuk moeilijker om uit online shops te bestellen, die shops prijzen nudies meestal ook flink af.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:59 schreef bear87 het volgende:
Ongetwijfeld al eerder gevraagd, maar ik was vandaag opzoek naar de AJ double dip indigo, maar schrok me dood van de maten. Ik draag een AJ dry in maat 29 en dan zit ie gewoon lekker en niet strak oid, terwijl ik een AJ double dip in maat 30 niet eens dicht kreeg![]()
Zit er dan zomaar 2 maten verschil tussen een dry en een prewashed, van hetzelfde merk en hetzelfde model? Herkennen jullie dit of ..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |