Samenvatting: Er zit vieze kebab op m'n broek. Wassen? Stomen? Wat moet ik doen? Het moet eruit maar ik wil niet dat m'n broek lelijk wordt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:54 schreef TC03 het volgende:
Je verhaal in alinea's indelen.
Dat is er een heel klein beetje ja. Wordt de broek niet meteen een stuk lichter van kleur ofzo? Aangezien die handdoek echt helemaal blauw was van de indigo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef bbaadd het volgende:
aangezien je hem al 5 maanden hebt is er als het goed is al wat fading, misschien kan je kijken of wassen dan geen kwaad kan
Ik heb onlangs mijn AJ dry heavy gewassen na bijna 10 maanden en de kleur is bij mij helemaal niet veranderd zelfs..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:26 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Dat is er een heel klein beetje ja. Wordt de broek niet meteen een stuk lichter van kleur ofzo? Aangezien die handdoek echt helemaal blauw was van de indigo.
gewoon een regular (r)alf lijkt mij, alleen dan anders genoemd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef Wootboon het volgende:
Die Basic Alf, wat is dat voor broek? Ik kom hem op internet nergens tegen.. wél bij de M@W..
Hier hetzelfde. Nou heb ik hem ook nog maar 2x in een handwas gegooid op 30 graden zonder wasmiddel dus zoveel verandering had ik ook niet verwacht. Hij is een klein beetje lichter geworden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs mijn AJ dry heavy gewassen na bijna 10 maanden en de kleur is bij mij helemaal niet veranderd zelfs..
Maar regular ralfs hebben volgens mynudies.com een bootcut. Die basic alf heeft rechte pijpen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon een regular (r)alf lijkt mij, alleen dan anders genoemd.
Weet iemand trouwens wat er met organic denim gebeurt als je het wast ?, ik hoorde laast van iemand dat je organic niet moet wassen omdat anders alle glans weg gaat![]()
Nee, RR heeft gewoon een bootcut. Misschien is die niet zo opvallend of valt het anders oid maar RR is gewoon een bootcut. AJ heeft rechte pijpen. Overigens is het allemaal maar gebabbel want is het nogal afhankelijk van je bouw, de maat en de schoenen die je er onder draagt of iets heel erg bootcut is/lijkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Maar regular ralfs hebben volgens mynudies.com een bootcut. Die basic alf heeft rechte pijpen!
Maar op het kaartje op de broek staat Basic Alf normal waist, straight leg.. Ook lijkt het niet een bootcut te zijn. Maar volgens jou is die Basic Alf dus wel een andere naam voor de RR?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Nee, RR heeft gewoon een bootcut. Misschien is die niet zo opvallend of valt het anders oid maar RR is gewoon een bootcut. AJ heeft rechte pijpen. Overigens is het allemaal maar gebabbel want is het nogal afhankelijk van je bouw, de maat en de schoenen die je er onder draagt of iets heel erg bootcut is/lijkt.
Dus regular Alf, regular Ralf en basic Alf zijn allemaal hetzelfde? Maffe marketing..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef JAY-T het volgende:
Het was ooit Regular Ralf (en heel veel mensen noemen dat model nog steeds zo, waaronder ik zelf) maar Nudie heeft om bepaalde redenen de naam moeten veranderen naar Regular Alf..
Vreemd dat er op dat kaartje Basic Alf staat en niet gewoon Regular Alf, want ik heb nog nooit van een Basic Alf gehoord. en volgens mij is het ook niet een nieuw model.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:38 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Dus regular Alf, regular Ralf en basic Alf zijn allemaal hetzelfde? Maffe marketing..
Waarschijnlijk heb je te hard gewreven met de handdoek over de broek. Ik heb twee vlekken in mn ES en dat deert niet. Valt weinig op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Samenvatting: Er zit vieze kebab op m'n broek. Wassen? Stomen? Wat moet ik doen? Het moet eruit maar ik wil niet dat m'n broek lelijk wordt.
Ik zeg ook nog altijd regular ralf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef JAY-T het volgende:
Het was ooit Regular Ralf (en heel veel mensen noemen dat model nog steeds zo, waaronder ik zelf) maar Nudie heeft om bepaalde redenen de naam moeten veranderen naar Regular Alf..
Welke glansquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon een regular (r)alf lijkt mij, alleen dan anders genoemd.
Weet iemand trouwens wat er met organic denim gebeurt als je het wast ?, ik hoorde laast van iemand dat je organic niet moet wassen omdat anders alle glans weg gaat![]()
ja, één of ander bedrijf heeft Nudie Jeans Co. aangeklaagd voor het gebruiken van de naam Regular Ralf omdat dat bedrijf die naam al ergens voor gebruikte en zij hebben de rechtszaak ook gewonnen. Toen heeft Nudie er maar voor gekozen om voortaan Regular Alf te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef JAY-T het volgende:
ah, nou dat is dan een nieuw model, een soort Regular Ralf maar dan zonder bootcut, want op het kaartje van een Regular Ralf staat "Straight Bootcut".quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef Wootboon het volgende:
[ afbeelding ]
plaatje is niet 100%, maar het idee is duidelijk hoop ik!
Het is gewoon een soort van Straight Sven. Heb em wel in de winkel zien liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ah, nou dat is dan een nieuw model, een soort Regular Ralf maar dan zonder bootcut, want op het kaartje van een Regular Ralf staat "Straight Bootcut".
ziet er wer relax uit, maar kwa pasvorm past een RR of AJ mij beter denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, de Big Bengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |