abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:46:12 #151
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_62532027
Haha ik heb vandaag ook zo'n Old Scraped Indigo gehaald. Het is me nog niet opgevallen dat er veel mensen in lopen, maar dat zal wel kloppen, er lagen er genoeg, maar goed, moet je maar geen broek voor 75 euro halen. (Je kan zeggen wat je wilt, maar als je 160E voor een broek betaalt heb je wel iets exclusievers)

Eerste keer dat ik een Average Joe aanhad trouwens, die broeken van Nudie zitten toch ook altijd perfect he
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_62532632
Wat pics van m'n RRDS Zijn wel wat overbelicht (kleur komt dus ook niet helemaal overeen).. Maak nog wel een keer foto's in daglicht, maar dit geeft al wel een aardig beeld

[ Bericht 10% gewijzigd door JAY-T op 20-10-2008 17:15:52 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:36:22 #153
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62536129
Ziet er nice uit. Ik ga voorlopig nog even verder met mn ES.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62539825
@JAY-T ze zien er goed uit.

Ik wil graag een paar redelijk losse/baggy nudies halen, maar dan zonder bootcut, zoals RR of bootcut barry.
En aangezien ik al een AJ heb, dacht ik aan een Slim Jim, maar dan 1 maatje groter.
Ik moet zowieso nog tot volgende maand wachten, op mn volgende loon.
Ondertussen ben ik ff aan het kijken welke versie het beste is voor me.
pi_62542521
Een ES is misschien ook wel vet om baggy te dragen. Enige nadeel is wel dat die een stuk minder verkrijgbaar is dan een SJ ofzo.
pi_62548416
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef bear87 het volgende:
Een ES is misschien ook wel vet om baggy te dragen. Enige nadeel is wel dat die een stuk minder verkrijgbaar is dan een SJ ofzo.
Ik zit dus tussen die 2 te twijfelen...allebei lijken me wel wat.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:07:57 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62552163
De ES heeft sowieso al achterzakken die lager geplaatst zijn. Al draag je de broek normaal ziet het er nog steeds uit alsof het baggy is.
pi_62553373
Ik was aangenaam verrast met de kwaliteit van de SJ dry ecru, maar hij geeft wel gigantisch af. Hoe zorgen jullie ervoor dat deze denim niet afgeeft op AL jullie kleding stukken, zelfs mijn sneakers zijn niet veilig voor het bleeden van de denim. Ik voel mezelf haast wel genoodzaakt om deze na 1x dragen al in de was te gooien, omdat werkelijk alles blauw wordt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:57:40 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62553645
Ik pas mn schoenen er op aan. Ik draag dan voornamelijk Stan Smith's omdat deze makkelijk schoon te maken zijn.
pi_62555817
Maar als je een overhemd aan hebt dan wordt deze toch ook blauw aan de binnenkant?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:53:27 #161
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_62556721
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:20 schreef eR1k_ het volgende:
Maar als je een overhemd aan hebt dan wordt deze toch ook blauw aan de binnenkant?
ja, maar als ik mijn witte kleding was dan is al dat blauwe er wel gewoon uitgewassen.
geen probleem dus, en je broek na 1 keer dragen wassen is echt zonde.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:00:36 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62556920
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:53 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja, maar als ik mijn witte kleding was dan is al dat blauwe er wel gewoon uitgewassen.
geen probleem dus, en je broek na 1 keer dragen wassen is echt zonde.
En dat natuurlijk. Ik heb het nog nooit op mn shirts gehad eig.
pi_62559459
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef bear87 het volgende:

[..]

Zo heet dat ook Alleen de Average Joe is min of meer een RR ( bootcut ) maar dan juist zonder de bootcut. De Average joe is een broek zonder bootcut, met rechte pijpen die zeker niet wijder worden

Ik denk dat jij een andere broek in je hoofd hebt bij de naam, want een AJ heeft 100% zeker geen bootcut
Ik heb ook wel eens een AJ aan gehad (ja, vroeger hield ik van baggy broeken ), maar ik vond die dus echt gigantisch wijd bij mijn benen. Maar dat komt misschien omdat ik als meisje altijd wat strakkere broeken gewend ben..
pi_62561237
Die SJ dry ecru is wel een vrij zachte en fijne stof toch? Meen me te herinneren dat hij niet zo stug aanvoelt. Opzich wel fijn, dan heb je wel vanaf dag 1 dat je hem draagt comfort. Iets wat ik bij bepaalde dry jeans toch gewoon wel mis hoor. Of zit ik er nu naast met die SJ dry ecru, is hij niet zo zacht als ik me meen te herinneren?
pi_62561818
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een AJ aan gehad (ja, vroeger hield ik van baggy broeken ), maar ik vond die dus echt gigantisch wijd bij mijn benen. Maar dat komt misschien omdat ik als meisje altijd wat strakkere broeken gewend ben..
het ligt aan wat je gewend bent.
Ik ben zelf totaal niet gewend aan strakke broeken(bij mn benen), en draag dan meer de classic achtige modelen.
En soms de wat strakkere jeans. Dus het hangt af van de voorkeur..en de gewenning.

Verder ga ik vrijdag waarschijnlijk ff bij de MAW kijken wat er te vinden is aan nudies.
Iemand nog andere winkels in Rotterdam/Den haag, waar nudies te vinden zijn??
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:38 #166
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62561972
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef bear87 het volgende:
Die SJ dry ecru is wel een vrij zachte en fijne stof toch? Meen me te herinneren dat hij niet zo stug aanvoelt. Opzich wel fijn, dan heb je wel vanaf dag 1 dat je hem draagt comfort. Iets wat ik bij bepaalde dry jeans toch gewoon wel mis hoor. Of zit ik er nu naast met die SJ dry ecru, is hij niet zo zacht als ik me meen te herinneren?
Hij is erg fijn jah en lang niet zo stug als andere modellen. Zit gelijk goed om eerlijk te zijn.
pi_62565414
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

AJ is dan ook een heren model, gemaakt op de bovenbenen van mannen..
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:20:46 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62597258
Ik heb maandag ook zo'n AJ bij de M@W gekocht, en ben er erg blij mee. Mooie kleur, zit perfect en ik vind ¤75,- persoonlijke een hele nette prijs.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62597476
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik heb maandag ook zo'n AJ bij de M@W gekocht, en ben er erg blij mee. Mooie kleur, zit perfect en ik vind ¤75,- persoonlijke een hele nette prijs.
zeker..wat ik er zelf ook zo fijn aan vindt, is de kleur..lekker casual..maar toch ook net te gebruiken..hoewel dat bij bijna allle jeans kan..

owja, enne heeft de MAW ook even stevens??Iemand enig idee??
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:32:26 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62597683
Ik had trouwens een RR Dark Blue aan, en toen ik afrekende zei de verkoper 'werd wel weer tijd voor een nieuwe hè?'. Wtf?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:26 schreef francis997 het volgende:

[..]

zeker..wat ik er zelf ook zo fijn aan vindt, is de kleur..lekker casual..maar toch ook net te gebruiken..hoewel dat bij bijna allle jeans kan..
True.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:46:00 #171
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_62598143
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef TC03 het volgende:
Ik had trouwens een RR Dark Blue aan, en toen ik afrekende zei de verkoper 'werd wel weer tijd voor een nieuwe hè?'. Wtf?
hahaha OMFG wat een n00b, ik had die broek door de winkel heen getrapt en was weg gegaan.
The truth is relative, pick one that works!
pi_62598332
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]

True.
Kneusjes bij de M@W altijd Beetje populair proberen te doen.
pi_62601279
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef bear87 het volgende:

[..]

Kneusjes bij de M@W altijd Beetje populair proberen te doen.
en boos worden als je zelf een broek uit het rek vist
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:30:21 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62621074
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:26 schreef francis997 het volgende:

[..]

owja, enne heeft de MAW ook even stevens??Iemand enig idee??
nee
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:32:22 #175
231389 Raspoetin.
Russisch monnik en intrigant.
pi_62630828
Ik heb even wat hulp en morele steun nodig. Ik moet m'n verhaal kwijt.

Reeds een maand of 5 heb ik mijn Nudie. Het is een Regular Alf, vrij donkere uitvoering, 33/36, een prachtig exemplaar. Zo trots als een pauw was ik toen ik hem verkreeg. Hij zat meteen als gegoten. Ik weet nog goed de eerste keer dat ik hem naar school aanhad. Iedereen keek vol bewondering, het was prachtig. De volgende maanden heeft ie me ook zelden in de steek gelaten. Ik moet hem toch zeker al 50 keer gedragen hebben in die vijf maanden. Af en toe rook ik even, of hij al onplezant begon te ruiken. Dit was steevast niet het geval. Twee collega's van me bleken er ook één te hebben. Respectievelijk een Long John en een Average Joe. Ze bleken hem allebei regelmatig te wassen. Ik was verbijsterd. Hoe konden ze dit doen? Dit voelde voor mij als vloeken in de kerk voor een christenhond. Ergens voelde ik me ook wel trots dat ik hem al die tijd niet had gewassen. Dat hij niet stonk, ondanks dat ik hem toch zwetend in de zomerzon had aangehad, ondanks dat er toch met regelmaat een scheut bier overheen kwam. Ergens, ergens heel diep van binnen geloofde ik zelfs dat hij niet vies kon worden, wat ik ook zou doen. In het begin was ik heel voorzichtig. Ik lette zelfs op waar ik ging zitten. Wel een beetje overdreven natuurlijk maar het was net alsof mijn Regular Alf m'n kindje was. Later werd ik wat losser. Ik nam hem mee naar voetbal, naar m'n werk, het ging van kwaad tot erger. Uiteindelijk heeft dat me opgebroken denk ik. Ik werd nonchalant. Gelijke de Amerikaanse soldaten in Pearl Harbor. Ze dachten dat ze veilig waren, dat niets ze kwaad kon doen. Met deze onheilspellende zin begint deze avond. Een feestje was mijn bestemming, toen ik in de kou met Nudie en dikke jas op de fiets zat. Het was leuk. Er ging wederom wat bier overheen maar dat deerde niet. Dat was immers eerder gebeurd en dat kon ie hebben. We gingen weg van het feestje en gingen poolen. Het was leuk! Ik won zelfs, in mijn Nudie. Vervolgens brachten we wat mensen naar de bus en gingen we met de overgebleven mensen kebab halen. "Lekker!", dacht ik. Ik had wel zin in een kebabje. We bestelden, kregen ons eten, en zonder erbij na te denken liepen we al lopende en kebab etende richting kamer van een vriendin. Het was gezellig. Het was nog relatief druk op straat. We kwamen langs een paar cafe's waar vrolijk klinkende muziek uitkwam. We liepen door en kwamen bij de kamer aan. Ik liep naar boven en voelde iets over m'n hand druipen. Het was een soort van vettige olie, afkomstig van de kebab. Ik likte het van m'n hand af, maar terwijl ik dat deed zag ik dat het ook op m'n schoen zat. Witte Nikes, zonde om die vies te laten worden. Enigszins verbauwereerd liep ik naar de badkamer om een handdoek te pakken. Terwijl ik de vlek van m'n schoen afveegde kreeg ik de schrik van m'n leven. Drie grote kankervieze vette smerige vetvlekken zaten in het patroon dat men een driehoek noemt net boven de linkerknie op m'n Nudie. Ik wist niet wat ik moest zeggen, denken, of voelen. Kort na dit moment van verstandverbijstering ontsteeg er een luid gekanker en gevloek uit de badkamer. Hoe kon dit? Was het pure pech? Was ik te nonchalant geworden? Eén ding was zeker. Het was een regelrechte catastrofe. Mijn goede vriendin Sanne, kwam op het gekanker af naar de badkamer. Ze gaf me een handdoek, en zei dat ik hem nat moest maken. "Warm water erop, en dan flink boenen!" sprak zei met overtuigende stem. Dat deed ik toen maar. Ik wist wel dat als een Nudie nat wordt de kleurstof een klein beetje afgeeft, maar wat ik toen zag had ik niet kunnen voorzien. De hele handdoek was blauw, echt helemaal blauw. Vol met het hemelse indigo. Verbijsterd keek ik naar m'n broek. Er zat een grote natte plek op. Ik nam aan dat het zou opdrogen en alles goed zou zijn. Ik bracht Sanne naar huis en vervolgde vervolgens mijn weg richting mijn eigen voordeur. Met de trots waarmee ik alles doe als ik mijn Nudie aanheb draaide ik het slot om, deed de deur open, en hing mijn jas op. Schoenen uit, hupsakee! Toen liep ik mijn kamer binnen. Ik keek naar mijn Nudie. WAT?! Wat de kanker is dit?! De watervlek was opgedroogd, maar de drie vetvlekken in driehoeksformatie zaten er nog! De handdoek met warm water hadden meer kwaad dan goed gedaan. Ik keek naar mijn laptop die ik inmiddels aangezet had, en besloot mijn goede vrienden, de mensen die weten hoe het is om een gouden (danwel zwarte of witte) lus op de kont te hebben, om hulp te vragen.

Hierbij, ventjes. Wat moet ik doen? Wassen? Ik ben doodsbang dat dat een drama wordt. Nogmaals de handdoek eroverheen? Dat kan al helemaal niet goed gaan. Ik ben ten einde raad!
De man die niet gedood kon worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')