Die zoek ik ook! Iemand?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Seam het volgende:
Iemand nog een idee waar ik de SJ Dry Grey kan vinden ?
In NL ben ik ze niet meer tegengekomen. Online zijn er twee winkels wel interessant maar voor een pittige prijs.quote:
De Dry Coated jeans kosten meestal 100 euro de SJDC en TFDC in ieder geval wel.quote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef wesley_k het volgende:
Hoezo pittige prijs? USD 159 is ongeveer 120e. Naar mijn weten normale Nudie prijzen toch?
Je bent niet de enigste, echt drama, is nu al bij 3 nudies gebeurd.quote:Op zondag 14 december 2008 18:23 schreef Stansfield het volgende:
Na de zoveelste crotch rip begin ik toch steeds meer aan de kwaliteit van nudie te twijfelen.
Wat zonde zeg! Welke broek was dat, en hoelang had je die broek al?quote:Op zondag 14 december 2008 18:23 schreef Stansfield het volgende:
Na de zoveelste crotch rip begin ik toch steeds meer aan de kwaliteit van nudie te twijfelen.
Denk een restant. Ze hebben alleen Clean Steel, Old Scraped Indigo en Dark Oldie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef bear87 het volgende:
[..]
Toevallig double dip indigo ook? Of is het het restant van de vorige sale?
Dry > neem 29.quote:Op zondag 14 december 2008 18:30 schreef Seam het volgende:
30 is mijn normale maat voor een normale fit.
Maar hij krimpt toch weer als je hem gaat wassen ?quote:
Een beetje en ook dat wordt weer meer baggy naarmate je hem draagt. Ik koop zowiezo geen drys meer, ze worden nooit echt mooi en die pasvorm is gewoon minder na een paar maanden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar hij krimpt toch weer als je hem gaat wassen ?
Ik heb nu namelijk een AJ van 6 maanden die echt te baggy zit (had die ook in maat 30)
G star Raw is volgens mij totaal iets anders en zo heet dat merk gewoonquote:Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb nu een dry van G star (zij noemen het raw denim) Ook weinig mis mee!
Die was een tijdje toch juist heel populair ?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:20 schreef TBY het volgende:
Weet iemand welke Nudie Jeans ze in de MAW in Haarlem hebben?
Is de AJ Dry Heavy nog te koop? Ik heb deze namelijk gemist en nu niemand hem meer draagt heb ik er wel interesse in
In Nijmegen en Maastricht volgens mij niet meer. Je zou de rode winkel sowieso kunnen proberen als je in de buurt van Utrecht zit.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef TBY het volgende:
Ja hij was vroeger heel erg populair en iedereen droeg hem maar ik denk dat nu heel weinig mensen hem meer dragen.
Maar is hij nog te koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |