Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopen
Same here.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ik ben ook trots op je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:37 schreef E.T. het volgende:
O, ik vergat te vertellen dat ik trots op mezelf ben![]()
Ik precies omgekeerdquote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ja hallo!quote:Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef baileyyy het volgende:
Want ik had altijd gewoon een traingsbroek en trui. Maar dat is zo zweterig.
Ik zou een beginnende Evy-er juist aanraden wat warmer te kleden, omdat je nog heel veel gewoon loopt en dus sneller afkoelt. Hoe verder je komt, hoe sneller je het warmer krijgt door de langere stukken hardlopen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja hallo!![]()
![]()
Dat is ook meer een outfit voor -10. en dan is een trui nog steeds te warm.
Voor beginnende Evey-ers is een t-shirt echt goed genoeg.
Toppie. Ga ik ook mee van start over 1 à 2 weken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
zo.. ook weer even de Evy's in de download gegooid. Ze zijn gewoon nergens meer te vinden joh.
Vanavond maar beginnen met de 5-10 serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |