Dat stopt het nog meer aankomen ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Adelante het volgende:
Stoppen met vet eten en (bier) drinken helpt ook
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Evy ook wel gaan gebruiken en zit nu op de 3,5 kilometer. Met welke les zal ik starten ?
Heb jij een run2day winkel in de buurt?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt isquote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij een run2day winkel in de buurt?
k heb Nike+ Pegasus 25 gekocht, die waren toen ik ze kocht, 100 euro, ze zijn nu voor 55 in de aanbieding bij die tent.
Fijne set schoenen.
Maar, ga sowieso even langs de hardloopwinkel, kijken ze daar wat voor schoenen je het best kan gebruiken, ze analyseren de manier waarop je loopt enzo
Fijne zaak.
Trouwens, waarom heb je niet die kit meteen meebesteld?
Je kan die ook gewoon online bestellen in de apple store.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt is. Bedankt voor de tips.
Je kan ook zo'n chiphouder kopen bij de run-2-day. Je kan dan de chip op je veter bevestigen en dan heb je geen Nike schoenen nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Thx !quote:Op donderdag 18 september 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.
De loopstukken dus.
Ik keek net even, bij les 6 zat ik op 4.4 km (eerste run die ik gemeten heb)
Dan gewoon invallen bij een punt waarvan je denkt dat het het beste is.
Ik heb nog wel ergens zoeen excel schematje staan met de tijden erop, ik zoek 'm even, moment.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Evy is schattig en altijd fier op je
enige probleem is dat ze niet kan tellen/klokkijken
Ik zei tegen haar dat ze op haar eigen tempo moest gaan lopen, ben heb dus de hele les achter haar gelopen zodat ze niet mijn tempo ging lopen. Maar nu voelde ze zich ook niet helemaal lekker, dus misschien dat dat ook mee heeft gespeeld. Ik zal woensdag naar de eerste minuut wel even kijken hoe hard ze nu loopt en als dat weer net ze snel is als zaterdag zal ik wel zeggen dat ze langzamer moet gaan lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:29 schreef computergirl het volgende:
les 1 niet uitlopen, eerste serie?
Zijn jullie dan op een (voor haar) veel te hard tempo gaan lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |