Ja dat heb ik gehoord ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meteen doorgegaankan prima omdat je de eerste lessen niet meteen 40 gaat rennen maar 30, met versnellingen enzo. Dus ook je snelheid bouw je op. Daarbij is de laatste Evy1 les er een van 10 minuten, even rust en dan 20 minuten ofzo... dus niet eens 30 aan elkaar
Evy is sowieso een beetje raar want naast het feit dat ze niet kan tellen verwacht ze ook dat er bij jouw rekmoment op jouw rekplaats na 10 minuten warmlopen, dat er iets van een meter hoog is om je benen op te leggen
Sure
Goed zo!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:08 schreef JortK het volgende:
Gister les 1 gelopen, en wat is het duidelijk dat ik twee jaar niet gesport heb
leuk hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:19 schreef E.T. het volgende:
De minuten van Evy zijn ook niet allemaal 60 seconden
Ik heb ook wel eens gehad dat ze zegt: "Nog 2 minuten, kom op, je kunt het!". En ik dus die 2 minuten wat harder gaan lopen... blijkt dat ze me gewoon 4 minuten laat lopen ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
ook vaak last van gehad.. maar ook omgekeerd: "Nog een halve minuut, kommop, doorzetten, ik ben fier op je!" bij een maximale versnelling... en dan blijkt dat je gewoon anderhalve minuut ongeveer loopt te versnellen![]()
mag ik vragen, aangezien je blijkbaar hier nog wel reageert:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, ik dacht vanavond ook wel even met een mp3 hardloopschema te kunnen gaan hardlopen. Jammer genoeg duurt het downloaden van de start_2_run nog 6 uur. Toch bedankt voor de moeite om het online te zetten hoor.
Die kromme rug zorgt er hoogstens voor dat ik minder longinhoud dan de mensen met een rechte rug heb, waardoor ik het hardlopen minder lang kan volhouden. Dat is voor mij echter geen reden om er niet vol voor te gaan, ik wil het toch langer vol kunnen houden en waar een wil is is een weg. Daarom post ik ook in dit topic, misschien gaat het met een schema nog wel beter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag ik vragen, aangezien je blijkbaar hier nog wel reageert:
A) waarom je elke dag hardloopt totdat je klachten krijgt en dan wel gaat minderen ( http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1211344/1/50/62592430 )
en B) hoe je (zoveel) kunt hardlopen met een kromme rug ( Ik ben een ontzettende loser. )
No offence, maar het lijkt me niet heel gezond en doordacht
Bedankt Moblo en Marurk voor de reactiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meteen doorgegaankan prima omdat je de eerste lessen niet meteen 40 gaat rennen maar 30, met versnellingen enzo. Dus ook je snelheid bouw je op. Daarbij is de laatste Evy1 les er een van 10 minuten, even rust en dan 20 minuten ofzo... dus niet eens 30 aan elkaar
Evy is sowieso een beetje raar want naast het feit dat ze niet kan tellen verwacht ze ook dat er bij jouw rekmoment op jouw rekplaats na 10 minuten warmlopen, dat er iets van een meter hoog is om je benen op te leggen
Sure
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bedankt Moblo en Marurk voor de reacties![]()
Vandaag les 27 van Evy gedaan en ik ben klaar met de 0 tm 5 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst 5,5 km gelopen (ik ben doorgelopen bij de 10 minuten... ik wou de cursus ook graag EINDIGEN met 5 km lopen...en niet weer 2 stukjes).
Ging beter dan verwacht en was niet eens moe of er doorheen toen ik klaar was
Hierom en door het feit dat de eerste week niet meer dan 5 km gelopen wordt ga ik gelijk beginnen aan de 10 km cursus.
Als het niet lekker loopt kan ik altijd nog een weekje op eigen kracht lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |