Mogge,quote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Heb de hond al uitgelaten.
Zo grappig, bijna iedereen die voorbij fietst en vooral de wat oudere mensen groeten je met een vriendelijk 'morgen!'.
Mogge Fluitert,quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mogge,
Vandaag alleen of groeten de wat oudere mensen altijd wel met 'morgen'?
Een lekker zonnig herfst weertje laten de mensen ook nog weleens groeten.
Woon je in Duitsland?
Lief is dat hè?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge Fluitert,
Nee, gewoon altijd wel, niet alleen vandaag.
Maar ik vind het wel grappig
Ja, woon in Duitsland.
In Limbarrajj kunnen ze je voor ik weet niet wat uitmaken en dan sta jij daar vriendelijk te knikke en 'mojje' te roepenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Lief is dat hè?
Dat doen ze hier ook altijd. Groeten als je fietst of loopt. Schoonouders waren daar toen lyrisch over. Die wonen dan ook in Limburg. Al zouden ze groeten, dan versta je het toch niet.
Als ik daar ga winkelen dan groeten ze ook niet bij de kassa. Tenminste niet als ik weg ga. Ik zeg dan, doeg of tot ziens. Dodelijke stilte. Ik zal eens hoiie hè,(???) proberen.
Ik heb kerstdagen meegemaakt waarbij ik niks heb verstaan. Ik bleef wel vriendelijk lachen. Als ik dan in de auto stap en de deur dichtsmijt komt alle frustratie eruit. Tijd gaat dan wel lekker snel als je vloekend en tierend naar huis gaat. Het is toch een lange zit hè?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In Limbarrajj kunnen ze je voor ik weet niet wat uitmaken en dan sta jij daar vriendelijk te knikke en 'mojje' te roepen
Oh ja en vergeet vooral dat hé! achter hoiie niet
Hoiie!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Haijje!
Ook best beleefd en lief.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Mogge Fluitert,
Nee, gewoon altijd wel, niet alleen vandaag.
Maar ik vind het wel grappig
Ja, woon in Duitsland.
Oostenrijk is verderquote:Op donderdag 18 september 2008 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb kerstdagen meegemaakt waarbij ik niks heb verstaan. Ik bleef wel vriendelijk lachen. Als ik dan in de auto stap en de deur dichtsmijt komt alle frustratie eruit. Tijd gaat dan wel lekker snel als je vloekend en tierend naar huis gaat. Het is toch een lange zit hè?
Dank!quote:
Haha ja ik kan het me voorstellen!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook best beleefd en lief.
Ik had een tijdje in een dorp gewoond en ging weer naar de stad,
voelde me zo gelukkig , dat ik in het heerlijke Vondelpark
goedemorgen zei, soms zag je echt mensen verbaasd kijken.
Toch bleef ik groeten, niet wannneer ik midden op de overtoom liep, nou ja, soms.
Duitsland, ik las hier wat over , dat jij daar woont,
Noekje naar een huis in Duitsland ging kijken van 108 jaar oud,
bang was voor spoken wanneer ze daar een stap over de drempel zet
en door een onzichtbare kracht tegen een muur wordt gekwakt etc.
Ben wel benieuwd hoe het verder ging..........die bezichtiging van het huis en buurt......
Ik hoor van steeds meer mensen dat ze in Duitsland gaan wonen.
Daar hebben we iig samen nog om kunnen lachen. Grappen maken over Limburgers tegen een Limburger is toch anders.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oostenrijk is verder
Om nog maar een trauma uit de kast te rukken
Oei jaquote:Op donderdag 18 september 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar hebben we iig samen nog om kunnen lachen. Grappen maken over Limburgers tegen een Limburger is toch anders.
Krijg je nu je consult niet gratis dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef Deisyy het volgende:
Stomme ortho. Hebben we een afspraak om 9.15 worden we om 9.45 pas geroepen![]()
Ik ben er toch ook gewoon op tijd, als ik niet op tijd zou komen verloopt mijn afspraak en kan ik gewoon voor een consult betalen
Stom dat ik daar niet naar gevraagd hebquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Krijg je nu je consult niet gratis dan?
Rete-irritant ja. Hun tijd is geld maar die van jou en het plebs niet, hoor. Want onze verlofuren zijn graties.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef Deisyy het volgende:
Stomme ortho. Hebben we een afspraak om 9.15 worden we om 9.45 pas geroepen![]()
Ik ben er toch ook gewoon op tijd, als ik niet op tijd zou komen verloopt mijn afspraak en kan ik gewoon voor een consult betalen
Precies, wij zijn 'maar' patienten. En als ik dan na een kwartier bij de balie ga melden dat ik de afspraak al een kwartier geleden had, zitten ze me wazig aan te kijken en brabbelen wat over uitgelopen, om 9.15 's ochtends al. Dan doen ze iets toch niet goed, maar ze willen op een dag natuurlijk zoveel mogelijk beugelbekkies in de stoel. Kassa.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Rete-irritant ja. Hun tijd is geld maar die van jou en het plebs niet, hoor. Want onze verlofuren zijn graties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |