moooooooiquote:Op donderdag 18 september 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
* Een spreekwoord is een waar woord.
* Spreken is zilver, zwijgen is goud.
* Spreek wat waar is, drink wat klaar is, eet wat gaar is.
* Het moet een spreker zijn, die de zwijger overtreft.
En nu ben je geloofwaardig?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
* Een spreekwoord is een waar woord.
* Spreken is zilver, zwijgen is goud.
* Spreek wat waar is, drink wat klaar is, eet wat gaar is.
* Het moet een spreker zijn, die de zwijger overtreft.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed, hadden het we hier al over zwakke vrouwen gehad die zich door 'mooie' woorden laten inpalmen?
Kom er zo aanquote:Op donderdag 18 september 2008 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kuste je al sweetheart![]()
Damned ik mis Manu, wil tegen hem aanliggen..
Was niet echt wat, maar vanavond City, al ben ik bang dat het nergens wordt uitgezondenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Manu, hoop dat MC het beter doet dan PSV, enjoy.
Het zonnetje lacht hier ookquote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw![]()
Ik snap helemaal niets van het gedoe van gisteravond en wil het ook niet meer snappen
Whateverquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het zonnetje lacht hier ook
En dat gedoe van gisteravond is volgens mij iets wat al van maanden terug is maar wat sommigen niet los kunnen laten om weer naar boven te halen
Terrasje pikken of shoppen?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef Manu82 het volgende:
Ga vanmiddag denk ik ff stad inHet wordt vandaag maar 15 graden....
Denk dat het terrasje wordt of ergens binnen zittenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terrasje pikken of shoppen?
Mijn teletekst zegt 17 en met een tuin op het westen en het windje vanuit het oosten moet het toch wel lekker zijn.
Meurningquote:Op donderdag 18 september 2008 05:14 schreef Manu82 het volgende:
Was niet echt wat, maar vanavond City, al ben ik bang dat het nergens wordt uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |