quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Woorden slik ik niet maar pillen..
Wat ben jij een laag figuur zeg, te min om op te spugen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die verkopen ze op de marCt tegenwoordig
Sorry ???quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij een laag figuur zeg, te min om op te spugen.
Schijnt???quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Maar Neo, jij schijnt een hele dag een fokster te bets
oken, vind je dat normaal?
Dit is zelfs voor jou een dieptepunt.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Sorry? Je hebt niks beters te doen dan een ander lastig te vallen? Helaas ik weet ervan.quote:
Mag jij nog naar buiten dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Weer open op voorwaarde dat jullie die persoonlijke vetes buiten deze SC houden. En uitspraken zoals die van neo567 kunnen al helemaal niet door de beugel, nooit niet. We zien hem dan ook voorlopig niet meer terug.
Zeg vriend, persoonlijke gegevens over mij mogen wel?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Weer open op voorwaarde dat jullie die persoonlijke vetes buiten deze SC houden. En uitspraken zoals die van neo567 kunnen al helemaal niet door de beugel, nooit niet. We zien hem dan ook voorlopig niet meer terug.
Ik heb 'the point' weer gemist maar het was een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Nee, van niemand. En je weet de kanalen om ons te bereiken. Verder ga ik hier daar niet over in discussie.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg vriend, persoonlijke gegevens over mij mogen wel?
quote:
Wijntje dan maarquote:Op donderdag 18 september 2008 00:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alleen voor dementor of voor de hele sc ?
Doe mij er in ieder geval maar twee. Eentje tegen de dorst en eentje om iets langer dan een paar seconden mee te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alleen voor dementor of voor de hele sc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |