Neuh geen koffie hoor, gewoon theequote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog aan de koffie?
Dan doe je straks geen oog dicht.
En weer zo'n vage insinuatie.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gemeen, mwah, ik neem niemand in bescherming ofzo, want ik heb thuis en vriendin en een kindje, dan ga ik zeker niet .....anyway .....okay !
Ik zeg alleen dat ik niets op het spel ga zetten....quote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En weer zo'n vage insinuatie.
OK, je wilt je hier blijkbaar onmogelijk maken.
Jammer hoor.
Oh jee, zei ik dat? Ik bedoelde dat helemaal niet te zeggen. Hoe zeg je dat?quote:
Naar mijn idee heb jij niks thuis, behalve een pot pillen en een wekelijks insult..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gemeen, mwah, ik neem niemand in bescherming ofzo, want ik heb thuis en vriendin en een kindje, dan ga ik zeker niet .....anyway .....okay !
Hee, 32 min 15 = 17.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh jee, zei ik dat? Ik bedoelde dat helemaal niet te zeggen. Hoe zeg je dat?Gert, tikkie terug.
Heel graag. Hou het geroddel over mij en andere users gewoon achter de schermen, maar ga hier niet lopen insinueren.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niets op het spel ga zetten....
Kzal me gedragen hoor
edit zie al de post hierbovenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar mijn idee heb jij niks thuis, behalve een pot pillen en een wekelijks insult..
Maar je had nieuwtjes? Spui ze eens.
Mag ik een heel mooi lief en toch ook bedroefd plaatje draaien Gert?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel graag. Hou het geroddel over mij en andere users gewoon achter de schermen, maar ga hier niet lopen insinueren.
En Lobasca: wil jij het ook laten rusten nu? Ik heb echt geen zin in wéér zo'n avond vol gezeik.
Dus wees vriendelijk en vrolijk allemaal.
Of bedroefd of zo, maar dan wel op een lieve manier.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik een heel mooi lief en toch ook bedroefd plaatje draaien Gert?
gert, ik zou graag willen, maar de smerigheid gaat achterlangs door.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel graag. Hou het geroddel over mij en andere users gewoon achter de schermen, maar ga hier niet lopen insinueren.
En Lobasca: wil jij het ook laten rusten nu? Ik heb echt geen zin in wéér zo'n avond vol gezeik.
Dus wees vriendelijk en vrolijk allemaal.
Of bedroefd of zo, maar dan wel op een lieve manier.
Let me guess...The Day Before You Came of Cassandra.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik een heel mooi lief en toch ook bedroefd plaatje draaien Gert?
Ik wilde eigenlijk Cassandra doen, hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Let me guess...The Day Before You Came of Cassandra.
Ik zwijg, gag in enzo, sm zolder...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef Dementor het volgende:
* Dementor koopt wat extra Lilly aandelen.
Telepathiequote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Cassandra doen, hoe weet jij dat nou
Maar die komt straks ook hoor, als de wijn hevig toeslaat![]()
![]()
Je weet nooit wat je precies slikt, heerlijk toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zwijg, gag in enzo, sm zolder...![]()
En vooral de generieke pillen!
Hollandse nieuwe geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Telepathie
Hoe heten die kutkinderen ook al weer, nieuwetijds? O nee hè.
Woorden slik ik niet maar pillen..quote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je precies slikt, heerlijk toch?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Woorden slik ik niet maar pillen..
Wat ben jij een laag figuur zeg, te min om op te spugen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die verkopen ze op de marCt tegenwoordig
Sorry ???quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij een laag figuur zeg, te min om op te spugen.
Schijnt???quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Maar Neo, jij schijnt een hele dag een fokster te bets
oken, vind je dat normaal?
Dit is zelfs voor jou een dieptepunt.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Sorry? Je hebt niks beters te doen dan een ander lastig te vallen? Helaas ik weet ervan.quote:
Mag jij nog naar buiten dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Weer open op voorwaarde dat jullie die persoonlijke vetes buiten deze SC houden. En uitspraken zoals die van neo567 kunnen al helemaal niet door de beugel, nooit niet. We zien hem dan ook voorlopig niet meer terug.
Zeg vriend, persoonlijke gegevens over mij mogen wel?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Weer open op voorwaarde dat jullie die persoonlijke vetes buiten deze SC houden. En uitspraken zoals die van neo567 kunnen al helemaal niet door de beugel, nooit niet. We zien hem dan ook voorlopig niet meer terug.
Ik heb 'the point' weer gemist maar het was een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Nee, van niemand. En je weet de kanalen om ons te bereiken. Verder ga ik hier daar niet over in discussie.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg vriend, persoonlijke gegevens over mij mogen wel?
quote:
Wijntje dan maarquote:Op donderdag 18 september 2008 00:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alleen voor dementor of voor de hele sc ?
Doe mij er in ieder geval maar twee. Eentje tegen de dorst en eentje om iets langer dan een paar seconden mee te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alleen voor dementor of voor de hele sc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |