Mols houdt dit met gemak 90 minuten volquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef Cheiron het volgende:
Wat een langzame wedstrijd zeg..
Feyenoord heeft Lucius.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef Prosac het volgende:
ondanks dat het zondag weer een compleet andere wedstrijd is, zie ik niet in waarom Ajax het moeilijk zou moeten krijgen.
Zondag staat er natuurlijk wel een volle Kuip achter.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef Prosac het volgende:
ondanks dat het zondag weer een compleet andere wedstrijd is, zie ik niet in waarom Ajax het moeilijk zou moeten krijgen.
Het trouwe legioen is dan ook net zo een mythe als Bigfootquote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Longmen het volgende:
Waar zijn de: "de arena is nooit uitverkocht en de kuip wel" roepers eigenlijk?
Ga lekker naar De Kuip als je je daar zo aan ergert...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zitten er weer opvallend voor Ajacieden in dit topicKansloos.
Feyenoord
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
En je had iets anders verwacht Morphie?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat houdt op als het andersom ook ophoud okay?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord
Als mijn club om 7 uur speelt ben ik er ook gewoon, en ik woon 45 minuten van de ArenA af, gewoon goed plannenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zat dat NOS nou te bazelen over het feit dat de Kuip niet vol zat? Ze zeiden dat kaarten voor voetbalwedstrijden duur waren etc. Hebben die lui niet door dat 7 uur een onhaalbare tijd is voor mensen buiten de randstad?
Echte supporters hebben daar toch wel een halve vrije dag voor over?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zat dat NOS nou te bazelen over het feit dat de Kuip niet vol zat? Ze zeiden dat kaarten voor voetbalwedstrijden duur waren etc. Hebben die lui niet door dat 7 uur een onhaalbare tijd is voor mensen buiten de randstad?
Cascada is op TMFquote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga zet 'm maar op DWDD.
Oh wacht dat kan natuurlijk niet.
Deal or no Deal over een kwartiertjequote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zet 'm maar op DWDD.
Oh wacht dat kan natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |