quote:Verbeek lovend over kwaliteiten Kalmar
Feyenoord treft donderdagavond in de eerste ronde van de UEFA Cup met Kalmar FF een niet te onderschatten tegenstander. Trainer Gertjan Verbeek geeft hoog op over de huidige lijstaanvoerder van de Zweedse competitie. “In de Nederlandse competitie zou deze ploeg ook zeker bij de bovenste vijf meedraaien." Klik hier! "Kalmar is een fysiek sterke ploeg met een gemiddelde lengte van 1.87 meter, waardoor ze goed zijn bij spelhervattingen", vertelde Verbeek op de persconferentie. "Ze spelen aanvallend en geven weinig weg. Het positiespel is niet onaantrekkelijk en voor een Zweedse ploeg scoren ze veel. Kalmar staat niet voor niets bovenaan in Zweden. De competitie is bovendien al ruim twintig wedstrijden onderweg. Ze hebben hierdoor een ingespeeld team en dat kun je van ons nog niet zeggen."
"Geen idee wat Kalmar gaat doen", blikte Verbeek vooruit naar de wedstrijd. "Dat maakt ook niet uit. Het gaat erom wat wij doen. We moeten proberen een goede uitgangspositie voor de return te bewerkstelligen, het is belangrijk om afstand te nemen. Voor de eerste keer in mijn tijd bij Feyenoord moet ik spelers gaan teleurstellen, omdat ik een ruimere keuze begin te krijgen. Dat is weer eens iets anders. Voorheen was ik altijd degene die teleurgesteld was. Maar ik heb brede schouders. Ze kunnen bij me uithuilen als ze willen.”
Luigi Bruins is hersteld van zijn hamstringblessure en zal kunnen starten, terwijl Roy Makaay terugkeert bij de wedstrijdselectie. De aanvaller speelde dit seizoen nog geen officiële wedstrijd voor Feyenoord, maar is nu hersteld van een breukje in zijn voet. Verbeek gaf echter wel te kennen dat het nog te vroeg is om Makaay in de basis te laten beginnen. De dinsdag ziek naar huis vertrokken Giovanni van Bronckhorst meldde zich woensdag weer beter bij Verbeek en zal aan de aftrap verschijnen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef denthemen het volgende:
Waarom heeft Kalmar een string als logo?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef denthemen het volgende:
Waarom heeft Kalmar een string als logo?
Damnquote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb al zin in de uitwedstrijd.
En de ex club van Ari!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ken Kalmar helemaal niet (behalve de naam van Viktor Elm), dus ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ari, de doelpuntmachine van Alkmaarquote:
Euroborg zou uitverkocht zijn..quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet zeiken over het aantal toeschouwers, bij ons zouden er niet veel meer zitten.
Die zijn niets gewend.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Euroborg zou uitverkocht zijn..
Ja, waarom dat ineens?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:07 schreef Loohcs het volgende:
Je moet best goed kijken aangezien Feyenoord ook veel wit in z'n shirt heeft.
Ik zie het ook als een eerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Mooi toch dat we zelfs nog aan jullie denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |