abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63118795
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Leer je training iig te periodiseren voor optimaal resultaat. De boog kan niet altijd gespannen staan
Ik train altijd heel weinig tijdens tentamenweken
Dan wil ik eigenlijk wel graag trainen...
pi_63137589
He hallo!

Ben eindelijk weer begonnen, na lang wel trainen, niet trainen, wel trainen, niet trainen.. dus eigenlijk gewoon geen vooruitgang boekend..

Heb nu een doelstelling gezet, dat me moet motiveren om te blijven trainen

Ben 1.88m lang en weeg 76kg. M'n doelstelling is om volgend jaar kerst 90kg te wegen Op DBB een logje geopend (klik).

Vanmiddag de sportschoolhouder gesproken, volgens hem was het in 4/5 maanden te redden Ja ik lachte erom, maar hij was serieus ook nog.. Anyway, mijn doel is 90kg volgend jaar kerst, eerder kan natuurlijk altijd, we zullen zien

Omdat ik nu weleens benieuwd was naar m'n eigen rug (ook in de spiegel moeilijk te zien.. ) en om m'n progressie te kunnen zien, maar even een foto'tje gemaakt.

Hier werken we dus vandaan, 76kg bij 1.88m

Goed, hotlinken mag dus niet van DBB, dus hier ff klikken
Koud
Signature
pi_63138187
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Leer je training iig te periodiseren voor optimaal resultaat. De boog kan niet altijd gespannen staan
Lees eens een stukje in de Flex bv, hoeveel pro's er elke training gewoon weer tot de max gaan Ik doe het ook, en het kan best
Signature
pi_63138213
Hoe groot is de kans dat je door trainen eerst dikker lijkt, voordat je dunner/strakker begint te worden? Als je er gewoon bij blijft eten?
pi_63138518
dikker lijken is onzin. Meten=weten.
pi_63139296
Nou toen ik een half jaartje trainde werd ik sowieso zwaarder doordat ik meer at maar dat had waarschijnlijk ook iets met het trainen te maken!
pi_63139649
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
He hallo!

Ben eindelijk weer begonnen, na lang wel trainen, niet trainen, wel trainen, niet trainen.. dus eigenlijk gewoon geen vooruitgang boekend..

Heb nu een doelstelling gezet, dat me moet motiveren om te blijven trainen

Ben 1.88m lang en weeg 76kg. M'n doelstelling is om volgend jaar kerst 90kg te wegen Op DBB een logje geopend (klik).

Vanmiddag de sportschoolhouder gesproken, volgens hem was het in 4/5 maanden te redden Ja ik lachte erom, maar hij was serieus ook nog.. Anyway, mijn doel is 90kg volgend jaar kerst, eerder kan natuurlijk altijd, we zullen zien

Omdat ik nu weleens benieuwd was naar m'n eigen rug (ook in de spiegel moeilijk te zien.. ) en om m'n progressie te kunnen zien, maar even een foto'tje gemaakt.

Hier werken we dus vandaan, 76kg bij 1.88m

Goed, hotlinken mag dus niet van DBB, dus hier ff klikken
Koud
Grappig. Ik begon na trainen, niet trainen, wel trainen etc ook weer 'serieus'. En ik ben 1.89 en begon met 77kg. Inmiddels 3 maanden flink aan het sporten en weeg nu nog maar 72,5kg. Ben wel al flink in kracht vooruit gegaan, maar m'n gewicht gaat alleen maar verder achteruit. Terwijl mijn doel was om richting de 85kg te gaan. Ik eet me vol, maar pak geen shakes ofzo erbij.
pi_63143581
Ok je eet je vol, en wat noem jij vol? En hoeveel kcal zijn dat ongeveer?

Vind ik altijd leuk als mensen dat zeggen en dan eten ze op een dag 3x ofzo.
pi_63143627
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Semargofni het volgende:
Ok je eet je vol, en wat noem jij vol? En hoeveel kcal zijn dat ongeveer?

Vind ik altijd leuk als mensen dat zeggen en dan eten ze op een dag 3x ofzo.
Zit rond de 3500kcal op een dag.
pi_63143906
Is toch niet zoveel, zeker niet als je ecto bent. Als je wilt gainen zal je waarschijnlijk zowieso richting de 4000 moeten. Maar ja als je in kracht vooruit gaat is dat ook mooi.
pi_63144002
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:35 schreef Semargofni het volgende:
Is toch niet zoveel, zeker niet als je ecto bent. Als je wilt gainen zal je waarschijnlijk zowieso richting de 4000 moeten. Maar ja als je in kracht vooruit gaat is dat ook mooi.
Misschien dat ik dan toch met shakes moet beginnen.
pi_63144590
Shakes heb je niet echt nodig hoor, zeker niet die weightgain shizzle.

Chocomel is ideaal, 1L = 790 kcal en dat is dan halfvolle.
pi_63144754
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:57 schreef Semargofni het volgende:
Shakes heb je niet echt nodig hoor, zeker niet die weightgain shizzle.

Chocomel is ideaal, 1L = 790 kcal en dat is dan halfvolle.
Morgen enkele pakken inslaan dan maar.
pi_63145114
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou toen ik een half jaartje trainde werd ik sowieso zwaarder doordat ik meer at maar dat had waarschijnlijk ook iets met het trainen te maken!
spier is zwaarder dan vet.
pi_63149385
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat komt omdat de schuif dan meer van vet naar spier gegaan is. En spieren hebben een hogere soortelijke massa. Met andere woorden: hetzelfde lijf met meer spiermassa is zwaarder. Trek je niet teveel aan van de weegschaal (is wellicht moeilijker voor vrouwen), maar kijk in de spiegel hoe je lichaam veranderd. Ben je inmiddels (weer) begonnen met krachttraining?
pi_63149607
Ja ik snap dat spieren zwaarder zijn dan vet, maar ik zag er in de spiegel veel meer ogeblazen uit :/ Nee nog niet begonnen, ik twijfel nog over de locatie
pi_63149998
Opgeblazen: apart; geen idee hoe dat kan.
Locatie: in welke plaats wil je gaan trainen? En studeerde jij nou? Dan heb je vaak goedkoop toegang tot sportcentra van je school/universiteit.
pi_63151728
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:26 schreef tevebe het volgende:

[..]

Zit rond de 3500kcal op een dag.
ervanuitgaande dat je al meer spieren hebt dan de gemiddelde persoon, en ook nog eens een uur lang hard traint in de gym of ergens anders >3 x per week, is 3500 kcal per dag waarschijnlijk net voldoende om niet af te vallen, laat staan om sterker te worden.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63157120
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef tevebe het volgende:

[..]

Grappig. Ik begon na trainen, niet trainen, wel trainen etc ook weer 'serieus'. En ik ben 1.89 en begon met 77kg. Inmiddels 3 maanden flink aan het sporten en weeg nu nog maar 72,5kg. Ben wel al flink in kracht vooruit gegaan, maar m'n gewicht gaat alleen maar verder achteruit. Terwijl mijn doel was om richting de 85kg te gaan. Ik eet me vol, maar pak geen shakes ofzo erbij.
Ik zit op 3500kcal per dag en weeg 68kg in de ochtend en kom geen drol aan (neenee, ben geen lichaamsbouwer, ik beoefen andere sport). Dus ik denk dat jij wat meer moet eten :-)
pi_63189021
http://www.t-nation.com/f(...)s_oldschool_training

leuk artikel. Laatst ook een keer na een training gedaan, op het eind 20 reps met 60 kg squat gedaan. Bizar. Je benen weten dat 60 kg peanuts is, en zo voelt het ook, maar op het eind word je toch n partij mal in je poffert
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63194626
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik snap dat spieren zwaarder zijn dan vet, maar ik zag er in de spiegel veel meer ogeblazen uit :/ Nee nog niet begonnen, ik twijfel nog over de locatie
Koop een taille-meter en hou het bij in een boekje
pi_63196009
Misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen.

Heb al enkele weken op en af pijn van mijn onderrug. Nu had ik er al een week last van en ben ik op een Lowerbody dag zwaar gaan deadliften. De dag erna deed mijn rug goed zeer. Lopen en liggen doet niet zeer alleen zitten is niet altijd even prettig. Zeker als ik even gezeten heb heb ik moeite om weer helemaal recht overeind te komen. Het begin gaat wel maar het laatste stukje voordat je rechtop staat is erg pijnlijk. Nu werd dit na wat rust wel wat minder maar nu ben ik gisteren weer voorzichtig begonnen met squatten en ja hoor vandaag (voelde het gisteren ook al) is het weer helemaal terug. Word er een beetje radeloos van want het begint te lijken op een serieuse blessure iets wat ik nog niet eerder heb gehad. Iemand een idee wat ik kan doen en wat het eventueel zou kunnen zijn?
pi_63197031
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen.

Heb al enkele weken op en af pijn van mijn onderrug. Nu had ik er al een week last van en ben ik op een Lowerbody dag zwaar gaan deadliften. De dag erna deed mijn rug goed zeer. Lopen en liggen doet niet zeer alleen zitten is niet altijd even prettig. Zeker als ik even gezeten heb heb ik moeite om weer helemaal recht overeind te komen. Het begin gaat wel maar het laatste stukje voordat je rechtop staat is erg pijnlijk. Nu werd dit na wat rust wel wat minder maar nu ben ik gisteren weer voorzichtig begonnen met squatten en ja hoor vandaag (voelde het gisteren ook al) is het weer helemaal terug. Word er een beetje radeloos van want het begint te lijken op een serieuse blessure iets wat ik nog niet eerder heb gehad. Iemand een idee wat ik kan doen en wat het eventueel zou kunnen zijn?
First of all; ga naar een goede fysio. Die kan je een stuk beter helpen dan iemand hier op t forum mbt blessures.

Misschien is het een wervel die niet lekker zit met een andere wervel, misschien zit een spiertje niet lekker - misschien heb je wat verrekt. Kan allemaal, en de fysio weet hoogstwaarschijnlijk welke. Zolang je er nog fatsoenlijk last van hebt rustig mee omspringen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:36:45 #199
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63213040
ik zou sowieso nooit een liften als mijn rug niet goed voelt. Maar idd een fysio lijkt me het beste, of een tijdje volledige rust voor je onderrug.
pi_63214473
Tijdje hier niet gepost, tijdje ook niet gesport.

De knieblessure is verleden tijd, gelukkig maar. Dankzij een goede sportfysio in Houten.
Ben zeer druk geweest met de studie, dus nu al 9 weken niet in de gym geweest. Mogen jullie raden hoeveel kg ik verloren ben sindsdien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')