ja, had een fap marathonquote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Agiath het volgende:
Weer eens buiten gekomen na 2 jaar in je kelder gezeten te hebben?
Wat in de vliegende neuk is er nu eigenlijk mis met witte sokken?!?! De enige verklaring die ik tot nu toe gehoord heb is dat het 'fout' is, simpelweg omdat iedereen zegt dat het fout isquote:
Er is niks mis met witte sokken.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat in de vliegende neuk is er nu eigenlijk mis met witte sokken?!?! De enige verklaring die ik tot nu toe gehoord heb is dat het 'fout' is, simpelweg omdat iedereen zegt dat het fout is
Ondertussen draagt iedereen witte sokkenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat in de vliegende neuk is er nu eigenlijk mis met witte sokken?!?! De enige verklaring die ik tot nu toe gehoord heb is dat het 'fout' is, simpelweg omdat iedereen zegt dat het fout is
Witte sokken worden heel erg vies aan de onderkant, tenminste daar valt het bij op. Dat is de verklaring.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik draag schoenen over mijn sokken ...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Witte sokken worden heel erg vies aan de onderkant, tenminste daar valt het bij op. Dat is de verklaring.
Ook in huis?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik draag schoenen over mijn sokken ...
Ja, en zwarte sokken blijven perfect schoon natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Witte sokken worden heel erg vies aan de onderkant, tenminste daar valt het bij op. Dat is de verklaring.
Lees mijn post nog eens.. Volgens mij staat er al zoiets in.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, en zwarte sokken blijven perfect schoon natuurlijk.
Het enige verschil is dat je het niet ziet, maar dat maakt ze niet meer of minder vies.
Dan nog is het een lompe reden. Hoe vaak kijken mensen nou naar de onderkant van mijn sok?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens.. Volgens mij staat er al zoiets in.
Is jouw vloer dan zo vies dat de onderkant van je sokken helemaal zwart wordt?quote:
Ik weet het niet, ik draag zwarte sokken.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Nemain het volgende:
[..]
Is jouw vloer dan zo vies dat de onderkant van je sokken helemaal zwart wordt?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik draag zwarte sokken.
Ze waren ook zwart toen je ze kocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik draag zwarte sokken.
Volgens mij ontken ik dat ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens.. Volgens mij staat er al zoiets in.
Klopt, we worden mietjesquote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ze zeggen dat mannen steeds vrouwelijker wordt. Ze staan tegenwoordig langer voor de spiegel dan vrouwen en hangen allemaal vrouwelijk tierelantijngedoe om hun gay-bodies.
Tja, de tijd dat we beoordeeld waren om wie we waren en wat we konden is voorbij he? Het gaat er tegenwoordig echt om wat we dragenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef GANZENBORD het volgende:
Soms zie je van die hoogwater broeken met witte sokken eronder, doet me altijd denken aan Micheal Jackson
Nee, doe mij maar gewoon een paar mooie Burlington's die passen bij de rest van de kleurstelling van m'n kleding, ziet er een stuk verzorgder uit !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |