Denk je dat ik dat nummer niet ken ofzoquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nummer niet ken ofzo
Ik had nog een album van Toybox
Watquote:
Dat hoesje met Toy Box in van die gothic letters?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nummer niet ken ofzo
Ik had nog een album van Toybox
Volgende week.. Toy Box met het album Fantastic! Juist! En het nieuwe album van 2pac komt dan ook uit All Eyez On Me! Beters!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat
Oh, je kent m niet. Dat album zal volgend jaar wel uitkomen op Urk.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat hoesje met Toy Box in van die gothic letters?Waar ze met z'n 2-en opstonden?
Want dan hebben we dezelfde gehad. Wij zijn werkelijk bazen, vroeger al. Toen we nog in een ontbloot bovenlijf door de kleuterschool liepen en tegen een willekeurig lekker uitziend vrouwelijk leeftijdsgenootje schreeuwden: ME TARZAN YOU JANE!
Ik mag jou wel.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgende week.. Toy Box met het album Fantastic! Juist! En het nieuwe album van 2pac komt dan ook uit All Eyez On Me! Beters!
WEET MAAR! Dat was de shit gek. Samen met Aqua natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze volgens mij
Patat babypoep?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben patat halen + opeten (ja echt).
Die heb ik ook hahahaquote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze volgens mij
Het is dan ook een instant classic.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef Ordinair het volgende:
Laatst zat ik thuis met wat vrienden te bieren toen we dat album vonden.Een hele avond lol gehad.
Je weet anno 2008 wat ze ermee bedoeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
I am jane and I love to ride an elephantwtf is dat voor vreemde zin eigenlijk
Ja, wat die tarzan achter dat stukje stof verbergtquote:Op woensdag 17 september 2008 18:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je weet anno 2008 wat ze ermee bedoeld.
Ja, maar...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja had ze met die gebakken vis hun kunstgebit uit het rimpelgezicht moeten rammen. Zo doen echte mannen dat. Eventueel nog eens goed eroverheen is optioneel.
Ja, daar ben ik goed inquote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je kopte hem zelf al heel makkelijk in.
Dan is het serieus mis.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef RickoKun het volgende:
De negers in het XBOX topique vinden mijn taalgebruik te vuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |