Die kat!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies... daarom hadden we zo'n lol. We dachten het zelfde en wat die gasten dan te lullen hebben..
Oh hier de pic die had ik 10 weken al beloofd. Incl.. een nog een nieuwsgierige kerel..![]()
[ afbeelding ]
Shhtttt mag niet meerquote:
Johhh ben blij dat ie rond loopt. Das een lastpak hoor. Hij vertrouwd mij en nog meer mijn lief. Maar dit is byzonder. Die ouwe lul is overal bang voor.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die kat!
Die vertrouwt het helemaal niet
Muizen worden verbannen....quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat mag niet meer?
De kat mag niet meer op bed springen om die muis te pakken?
Zoek de link wel ffquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)use_moet_dood__.htmlquote:
Arme muizen...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)use_moet_dood__.html
Mickey Mouse is nog niet zo erg die haat ik ook maar Tom en Jerry Zucht
Ik heb 23 keer ja geantwoord en vond het helemaal niet eng. Reiki is volgens mij alleen eng als blijkt dat het je helpt, dat het werkt bij je.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh sorry, was even wat aan het doen.
Er worden heel veel kinderen op één hoop gegooid. Kind is anders. Ah, misschien is het wel een nieuwetijdskind. We laten hem of haar een paar gedichtjes schrijven en we gaan de hei op, komt alles goed.
Soms zitten er echt psychische klachten bij die meer behandeling nodig hebben maar dit soort bij elkaar geraapte stoornissengroepje kijkt dan al bijna niet meer naar het individu of achtergrond.
Dan is er een vragenlijstje en als je daar 14 keer ja op beantwoord dan ben je; gefeliciteerd! Hoog sensitief ofwel een nieuwetijdskind.
Heb je posttraumatische stress of ben je paranormaal. Eveneens gefeliciteerd! Je hoort bij de club.
Ik vind zulke clubjes eng, net als ik Reiki-meesters en juffen eng vind.
Tja die kut muis mogen ze zijn strot wel doorsnijdenquote:
Tis afgelopen tipschquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef tipsch het volgende:
Niemand die even een waarschuwing geeft dat CBML begint he.
Maar toch gefelicteerd! Misschien kun je een gratis drukpunt massage krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb 23 keer ja geantwoord en vond het helemaal niet eng. Reiki is volgens mij alleen eng als blijkt dat het je helpt, dat het werkt bij je.![]()
Die vage gasten (greipy) hebben het veulst te drukquote:Op woensdag 17 september 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar toch gefelicteerd! Misschien kun je een gratis drukpunt massage krijgen.
Sinds wanneer feliciteer jij mensen met het krijgen van een pychische aandoening?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar toch gefelicteerd! Misschien kun je een gratis drukpunt massage krijgen.
Die zijn leuk op fokquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sinds wanneer feliciteer jij mensen met het krijgen van een pychische aandoening?![]()
Oh, dat heb ik altijd al gedaan. Net zoals van harte gecondoleerd. Het breekt zo lekker de week.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sinds wanneer feliciteer jij mensen met het krijgen van een pychische aandoening?![]()
Ik heb nog cackequote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik altijd al gedaan. Net zoals van harte gecondoleerd. Het breekt zo lekker de week.
Ik heb nog 6 kasteeltje ..... Dat spoelt wel lekker wegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe er maar een biertje bij dan.
Oooh, dat wil ik ooohook!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb koffie met pepernoten.
Ja jesus die zijn er weer he???? We hebben op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste pepernoten weet te scoren. Ik verlies denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb koffie met pepernoten.
Misschien kan je over een paar weken voor de paaseitjesquote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus die zijn er weer he???? We hebben op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste pepernoten weet te scoren. Ik verlies denk ik
En we eten ze tot april...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn er al 2 weken of zo, KLBtopics genoeg erover.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik altijd al gedaan. Net zoals van harte gecondoleerd. Het breekt zo lekker de week.
Ja maar ik let vaak op andere dingen bij de supermarkt. Eigenlijk let ik helemaal niet op, nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn er al 2 weken of zo, KLBtopics genoeg erover.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je over een paar weken voor de paaseitjes
Maar eest zijn de valentijnsnoepjes aan de beurt. Wat een gekkenhuis johquote:
Noek ik doe sinds een paar weken online boodschappen. Das pas leuk... Zeven weken snaai en 2 dagen etenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ik let vaak op andere dingen bij de supermarkt. Eigenlijk let ik helemaal niet op, nooit eigenlijk.
Joh, nog tijd zat. Het is pas echt vervelend als je aangeschoten je nest in wil duiken en dan opeens, kuhuut.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
O shit, ik herinner me ineens dat ik mijn bed vanmorgen heb afgehaald en ik ben helemaal vergeten het weer op te maken
Ja, jij wel hè? Ik wil dat oohook! Hier hebben we behalve langzaam rijdende tractors geen supermarkt die wil leveren. Jij hebt daar alles in den Grote. Wij, helemoal naks!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Noek ik doe sinds een paar weken online boodschappen. Das pas leuk... Zeven weken snaai en 2 dagen eten
Oh ja nou ja het mot ff...... Maar wel ideaalquote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, jij wel hè? Ik wil dat oohook! Hier hebben we behalve langzaam rijdende tractors geen supermarkt die wil leveren. Jij hebt daar alles in den Grote. Wij, helemoal naks!
Geinig!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je eens je bonuskaartnummer invoeren, dan kan je pas lachen.
hé pottekequote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja nou ja het mot ff...... Maar wel ideaalMaar godsamme wat een shit bestel ik soms.
Ik deed altijd elke dag boodschappen en nu is het gokken.
Wijn is fijn krijg ik als antwoord. En de groete van Gal en galquote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je eens je bonuskaartnummer invoeren, dan kan je pas lachen.
Trustequote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Ik zie heel veel AH Excellent voorbij komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijn is fijn krijg ik als antwoord. En de groete van Gal en gal
Dag BQ, fijne avondquote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Nee want die zooi is gekoppeld aan al je adresgegevens en weet ik wat allemaal, geen idee of je via een omweg daaraan kan komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |