Misschien kan je over een paar weken voor de paaseitjesquote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus die zijn er weer he???? We hebben op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste pepernoten weet te scoren. Ik verlies denk ik
En we eten ze tot april...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn er al 2 weken of zo, KLBtopics genoeg erover.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik altijd al gedaan. Net zoals van harte gecondoleerd. Het breekt zo lekker de week.
Ja maar ik let vaak op andere dingen bij de supermarkt. Eigenlijk let ik helemaal niet op, nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn er al 2 weken of zo, KLBtopics genoeg erover.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je over een paar weken voor de paaseitjes
Maar eest zijn de valentijnsnoepjes aan de beurt. Wat een gekkenhuis johquote:
Noek ik doe sinds een paar weken online boodschappen. Das pas leuk... Zeven weken snaai en 2 dagen etenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ik let vaak op andere dingen bij de supermarkt. Eigenlijk let ik helemaal niet op, nooit eigenlijk.
Joh, nog tijd zat. Het is pas echt vervelend als je aangeschoten je nest in wil duiken en dan opeens, kuhuut.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
O shit, ik herinner me ineens dat ik mijn bed vanmorgen heb afgehaald en ik ben helemaal vergeten het weer op te maken
Ja, jij wel hè? Ik wil dat oohook! Hier hebben we behalve langzaam rijdende tractors geen supermarkt die wil leveren. Jij hebt daar alles in den Grote. Wij, helemoal naks!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Noek ik doe sinds een paar weken online boodschappen. Das pas leuk... Zeven weken snaai en 2 dagen eten
Oh ja nou ja het mot ff...... Maar wel ideaalquote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, jij wel hè? Ik wil dat oohook! Hier hebben we behalve langzaam rijdende tractors geen supermarkt die wil leveren. Jij hebt daar alles in den Grote. Wij, helemoal naks!
Geinig!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je eens je bonuskaartnummer invoeren, dan kan je pas lachen.
hé pottekequote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja nou ja het mot ff...... Maar wel ideaalMaar godsamme wat een shit bestel ik soms.
Ik deed altijd elke dag boodschappen en nu is het gokken.
Wijn is fijn krijg ik als antwoord. En de groete van Gal en galquote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je eens je bonuskaartnummer invoeren, dan kan je pas lachen.
Trustequote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Ik zie heel veel AH Excellent voorbij komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijn is fijn krijg ik als antwoord. En de groete van Gal en gal
Dag BQ, fijne avondquote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en tot morgen.![]()
Nee want die zooi is gekoppeld aan al je adresgegevens en weet ik wat allemaal, geen idee of je via een omweg daaraan kan komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |