a dirty mind is a joy forever.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik op pole position sta en CarO in m'n nek staat te hijgen.
Da's ziek!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Door deze reclame koop ik géén Oreo's meer.![]()
Ja, dat beestje wil ik hebben!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk misschien nog wel minder dan jij, maar als ik kijk, kom ik dit #$$#%# ding elke keer tegen![]()
Die Sultana reclame is wel weer heel leuk, met dat geblokte knorrende beestje.
Ja, dat zijn mijn Utrechtse wortels benk bang.quote:
Wel als mijn kinderen daardoor zich als bijdehandte eikels gaan gedragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's ziek!
Die met het laagje chocolade. Die laat je toch niet liggen!
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel.
Jammer maar ja.
Morgen is alles anders of niet.
Jeweetutniet.
Awww, wat is ie hier weer lief zeg. Knappe reclame hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dat beestje wil ik hebben!
[ afbeelding ]
neenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Maar soms dan is het gewoon ... schluss.
Morgen kan het anders zijn ja.
Maar denk je dat?
Denk het niet hoor.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
Oja ik kreeg vandaag nog de tip mannen met snorren per definitie niet te vertrouwen.
Kom je oorspronkelijk uit Utreg, ik bedoel dan het stadsie hè?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat zijn mijn Utrechtse wortels benk bang.
Snorren en polstassen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
Oja ik kreeg vandaag nog de tip mannen met snorren per definitie niet te vertrouwen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik las btw dat PP MK heeft![]()
Wie weet kunnen we eens op termijn een mini toernooi inplannen?
Nee, niet stad. Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk uit Utreg, ik bedoel dan het stadsie hè?
Middag Neo.
Ja, en de buuf geeft Tom nog gelijk ook. Vic is haske te vertrouwen maar hij draagt geen polstas, dat dan weer niet.quote:
Het pondjequote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, niet stad. Wijk bij Duurstede
quote:
Heb familie in een dorpje naast Tiel, dat is in de buurtquote:
En kasteel Duurstede, prachtig.quote:
Moet je zeker doen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |