" roepen op FOK! en dan van schrik wegrennen.
Hij is de para van CBML.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Pietje, Noesje, mijn kleine slagroomsoesje.... Wie is Ribas en waarom zijn we tegen?![]()
ja, ik heb nog niets gezien van CBML en dat maakt mijn leven mooier.
Hoe laat kwam ze ongeveer?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Berg je maar voor de Brrribas fans.
Hoe laat kwam die josti ongeveer?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Berg je maar voor de Brrribas fans.
Nou, als jij het zegt....quote:
wie bedoel je en wie ben je?quote:
Ik ook! ik ben Teugen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen zo ongeveer alles.
En we weten zeker dat het hierbij niet om Ribas fans gaat?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel hard "Ribas [ afbeelding ]" roepen op FOK! en dan van schrik wegrennen.
Nee, die zetten er een andere smiley bij.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef Disana het volgende:
En we weten zeker dat het hierbij niet om Ribas fans gaat?
Dat is zo Agnes Kantquote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen zo ongeveer alles.
Daar ben ik ook weer tegen. Ik ga een algemeen front vormen. In mijn eentje.quote:
Computer says no.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck ja, ik had een Kelly adoratietopic moeten openen, nu 't nog kan.
ze huilde gister dankzij die rotdarco.. Kelly is zielugquote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck ja, ik had een Kelly adoratietopic moeten openen, nu 't nog kan.
ja, nee, inderdaad! nou!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen mensen die...
Je kent ze wel, van die mensen die...
Kijk maar op KLB! Die weten wel wie ik bedoel.
Oooooh, die mensen. Ja daar ben ik ook teugen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen mensen die...
Je kent ze wel, van die mensen die...
Kijk maar op KLB! Die weten wel wie ik bedoel.
Kelly is liefquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
ze huilde gister dankzij die rotdarco.. Kelly is zielug![]()
na zoveel ellende binnen CBML ook nog eens worden voorgelogen door je vriendje, geen wonder dat ze nooit lacht en er valt gewoon niets te lachen, haar leven is 1 brok ellende
Is de koop niet doorgegaan en raakte hij daardoor gefrustreerd, wat denk je?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef Disana het volgende:
Oh mijn god, dat is Peter met die Hummer die hij wou kopen!
Oké!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neh, niet zoveel zin in Noek.
Ander keertje weer.
Ik ben teugen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neh, niet zoveel zin in Noek.
Ander keertje weer.
Zo schattig!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, ik heb gister m'n eerste rondjes gereden.
Ja, dat denk ik. En dit filmpje is natuurlijk ook naar zijn werk gestuurd en nu schaamt hij zich en daarom post hij hier al een paar dagen niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de koop niet doorgegaan en raakte hij daardoor gefrustreerd, wat denk je?
Gelukkig kijk ik weinig TV dus dat scheelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Enorm irritante fake-gevoelige en fake-grappige reclame.
Dat doe ik pas als ik op pole position sta en CarO in m'n nek staat te hijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef noekje het volgende:
Zo schattig!![]()
Je zat vast te wippen op je stoel om het te kunnen zeggen.
Aw, driewerf aw!
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik op pole position sta en CarO in m'n nek staat te hijgen.
Door deze reclame koop ik géén Oreo's meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Enorm irritante fake-gevoelige en fake-grappige reclame.
Ik kijk misschien nog wel minder dan jij, maar als ik kijk, kom ik dit #$$#%# ding elke keer tegenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik weinig TV dus dat scheelt.
Zo blijft alles fris en nieuw.
Ja, snap ik wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Ach, weet je.
Ja denk het wel.
Van t zelfde een beetje he
Aww goed zo Pietje!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, ik heb gister m'n eerste rondjes gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |