Nogal ja,quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb familie in een dorpje naast Tiel, dat is in de buurt.
ik ben eigenlijk al weer wegquote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
Oh maar ik ben teugen Ribas en alles maar niet tegen Fan! Hoi Fan!
Met jou kan ik praten. Hoi en doei.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben eigenlijk al weer weg![]()
en eigenlijk ook weer niet ......... maar nu weer wel![]()
![]()
O en snorren zijn coolBQ la maar lullen
Ik zal hier maar geen caps van de badscene plaatsen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
Wow, wat een ontknoping!![]()
Ik zeg: nog een seizoen!![]()
[ afbeelding ]
ik was al nieuwsgierig en nu helemaal... gisteren lukte het downloaden niet, vanavond een nieuwe pogingquote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
Wow, wat een ontknoping!![]()
Ik zeg: nog een seizoen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik soms in een parallel universum zit.![]()
Geen idee waar dit weer over gaat.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi Ka, lekker steuken of was het nou neuken?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag samen.![]()
Een Ribas teugenfront? Ik ben voor!![]()
Sliders gezien ???quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaahquote:
Best leuke seriequote:
skattie, Weeds is niet samen te vatten, daar ist veel te tof voorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Aan samenvattingen doen ze hier niet
maar waar dan.tv.of ...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie, Weeds is niet samen te vatten, daar ist veel te tof voor
gewoon kijken
Seizoen 1 was ook te zien op RTL, twee keer zelfs, maar het is weer van de buis gehaald.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best leuke seriewerd zo af en toe nog wel eens uitgezonden op scifi channel
Afwaskwast toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Ka, lekker steuken of was het nou neuken?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manu bedoelde denk ik Sliders. Enniehoe. Weeds dus. Om de verwarring nog wat te vergroten.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Seizoen 1 was ook te zien op RTL, twee keer zelfs, maar het is weer van de buis gehaald.
Ik denk dat het een flinke hit had kunnen worden als ze er wat meer publiciteit aan hadden gegeven, in Amerika is het al vier seizoenen lang een kijkcijferkanon. De hoofdrolspeelsters ontving twee Emmy awards voor haar rol.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Waarom niet met bit-torrent? Dan haal je ze met een paarhonderd kbps binnen, vlak nadat het in Amerika is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
ohwwww, dat ken ik niet maar ga vanavond eens kijken ... thanxquote:Op woensdag 17 september 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom niet met bit-torrent? Dan haal je ze met een paarhonderd kbps binnen, vlak nadat het in Amerika is uitgezonden.
Waar kan ik dat jurkje en die schoenen kopen?quote:
Ja, geloof ik wel, misschien dat Gert het erbij kan zetten?quote:
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel, misschien dar Gert het erbij kan zetten?
Toen ik hier binnenstommelde waren er een hoop bekende ava's, ik vond dat dit de SC was, magoed, het stond er niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.quote:
Wat vind je van Wilders?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.
BTW, hij heet Gart hoor. Ff steuken.![]()
Altijd leuk, mensen die een zachte g hebben een naam geven die met een g begint.....quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.
BTW, hij heet Gart hoor, ff steuken.![]()
Voor mij was het niet duidelijk. Ben niet zo vaak in de sc geweest en ik wil voorkomen dat ik me vergis.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?
Alle voorbeelden die hij noemde snijden hout, ik kan me er voor een groot deel in vinden.
doe ik,je hoort het .quote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert gaf net iets anders op, kijk daar anders even??
Het is echt een leuke serie
Persoonlijk heb ik zwaar de pest aan mensen die generaliseren maar inderdaad Wilders zegt watquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?
Alle voorbeelden die hij noemde snijden hout, ik kan me er voor een groot deel in vinden.
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slim inspelen op onderbuikgevoel, dat kan die Wilders idd wel. Eng mannetje.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.
Mij ook niet, als hij nou zou zeggen dat het de schuld van Menno is, zou ik op hem stemmenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.
Ja dat is het generaliseren.......quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slim inspelen op onderbuikgevoel, dat kan die Wilders idd wel. Eng mannetje.
of de schuld van Ribasquote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mij ook niet, als hij nou zou zeggen dat het de schuld van Menno is, zou ik op hem stemmen
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.
Het is vermakelijk zo nu en dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgen
dat is geen reden........quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.
Dat vind ik dan weer een ander uiterste.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef hondjes het volgende:
en de beurs zakt ook al een idioot,
Ja, laten die debielen van de partij voor de dieren enzo dat in hun eigen tijd gaan doen ofzo, maar ik wil gvd de Vuelta zien en geen Agnes Kant of Thiemen, kost klote veel geldquote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is vermakelijk zo nu en dan.
Ik zeg toch niet dat ik het met zijn manier van beredeneren eens ben?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is geen reden........
als jij van een brug wilt springen hoef ik het nog niet te doen.
Thieme is best prijzig.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, laten die debielen van de partij voor de dieren enzo dat in hun eigen tijd gaan doen ofzo, maar ik wil gvd de Vuelta zien en geen Agnes Kant of Thiemen, kost klote veel geld
Was het maar vast 2012.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja het is allemaal kut.......
Die zijn toch pas over 2,5 jaar?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander uiterste.Maar nu met verkiezingen toch niet al te ver weg worden de meningen wel wat meer uitgesproken.
Ik vond Rick van der Ploeg overigens best goedquote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het met zijn manier van beredeneren eens ben?
Ik geef alleen aan dat andere partijen net zo goed inspelen op onderbuik gevoelens (zowel op sociaal als economisch vlak).
Begint dat weer het Aquarius tijdperk?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar vast 2012.
*diepe zucht zucht*
Oh maar ik heb meer last van langzaam rijdende tractoren voor me. Gaan ze daar ook een keer wat aan doen of blijft het behelpen hier in het Noorden?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef hondjes het volgende:
maar er komt wel een minder hinder pas..tegen files, hoor ik net
dus laat 2012 nog even wachten
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar vast 2012.
*diepe zucht zucht*
Jezus, nee toch? Dan gaan we dood. Ook de nieuwetijdskinderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Begint dat weer het Aquarius tijdperk?Dat alle nieuwetijdskinderen eindelijk tot hun recht gaan komen? En het meer over gevoel zal gaan????
half acht horen we meer, dus de keus vanavond CBML of de minder hinder-pasquote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik heb meer last van langzaam rijdende tractoren voor me. Gaan ze daar ook een keer wat aan doen of blijft het behelpen hier in het Noorden?
Dit is nog niet de tattoo he:)quote:
Ze scheren toch eerst het vlakje weg?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is nog niet de tattoo he:)
En als 'ie gezet is ga ik hem echt niet hier neerplempenGa een beetje mijn harige reet
op Fok! showen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Mathara het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
Leuk zo'n tegen Ribas gevoel
Ik was teugen anders hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze gaan steuken ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |