ohwwww, dat ken ik niet maar ga vanavond eens kijken ... thanxquote:Op woensdag 17 september 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom niet met bit-torrent? Dan haal je ze met een paarhonderd kbps binnen, vlak nadat het in Amerika is uitgezonden.
Waar kan ik dat jurkje en die schoenen kopen?quote:
Ja, geloof ik wel, misschien dat Gert het erbij kan zetten?quote:
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel, misschien dar Gert het erbij kan zetten?
Toen ik hier binnenstommelde waren er een hoop bekende ava's, ik vond dat dit de SC was, magoed, het stond er niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.quote:
Wat vind je van Wilders?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.
BTW, hij heet Gart hoor. Ff steuken.![]()
Altijd leuk, mensen die een zachte g hebben een naam geven die met een g begint.....quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die zuignapdingen. Sorry voor de late reactie, ik luister naar Wilders.
BTW, hij heet Gart hoor, ff steuken.![]()
Voor mij was het niet duidelijk. Ben niet zo vaak in de sc geweest en ik wil voorkomen dat ik me vergis.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dan, anders is het maar verwarrend blijkbaar.
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?
Alle voorbeelden die hij noemde snijden hout, ik kan me er voor een groot deel in vinden.
doe ik,je hoort het .quote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert gaf net iets anders op, kijk daar anders even??
Het is echt een leuke serie
Persoonlijk heb ik zwaar de pest aan mensen die generaliseren maar inderdaad Wilders zegt watquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen en hij generaliseert als een dolle maar toch hè?
Alle voorbeelden die hij noemde snijden hout, ik kan me er voor een groot deel in vinden.
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slim inspelen op onderbuikgevoel, dat kan die Wilders idd wel. Eng mannetje.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.
Mij ook niet, als hij nou zou zeggen dat het de schuld van Menno is, zou ik op hem stemmenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is ook het meest linke van Geert, hij weet wel waar de knelpunten zitten, hij kan ze ook heel mooi benoemen maar de lading die hij er aan geeft, het is de schuld van de buitenlanders, die bevalt me niet.
Ja dat is het generaliseren.......quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slim inspelen op onderbuikgevoel, dat kan die Wilders idd wel. Eng mannetje.
of de schuld van Ribasquote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mij ook niet, als hij nou zou zeggen dat het de schuld van Menno is, zou ik op hem stemmen
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.
Het is vermakelijk zo nu en dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgen
dat is geen reden........quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat doen andere partijen net zo goed.
Dat vind ik dan weer een ander uiterste.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom is het ook onzinnig om die onzin te volgen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef hondjes het volgende:
en de beurs zakt ook al een idioot,
Ja, laten die debielen van de partij voor de dieren enzo dat in hun eigen tijd gaan doen ofzo, maar ik wil gvd de Vuelta zien en geen Agnes Kant of Thiemen, kost klote veel geldquote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is vermakelijk zo nu en dan.
Ik zeg toch niet dat ik het met zijn manier van beredeneren eens ben?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is geen reden........
als jij van een brug wilt springen hoef ik het nog niet te doen.
Thieme is best prijzig.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, laten die debielen van de partij voor de dieren enzo dat in hun eigen tijd gaan doen ofzo, maar ik wil gvd de Vuelta zien en geen Agnes Kant of Thiemen, kost klote veel geld
Was het maar vast 2012.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja het is allemaal kut.......
Die zijn toch pas over 2,5 jaar?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander uiterste.Maar nu met verkiezingen toch niet al te ver weg worden de meningen wel wat meer uitgesproken.
Ik vond Rick van der Ploeg overigens best goedquote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het met zijn manier van beredeneren eens ben?
Ik geef alleen aan dat andere partijen net zo goed inspelen op onderbuik gevoelens (zowel op sociaal als economisch vlak).
Begint dat weer het Aquarius tijdperk?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar vast 2012.
*diepe zucht zucht*
Oh maar ik heb meer last van langzaam rijdende tractoren voor me. Gaan ze daar ook een keer wat aan doen of blijft het behelpen hier in het Noorden?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef hondjes het volgende:
maar er komt wel een minder hinder pas..tegen files, hoor ik net
dus laat 2012 nog even wachten
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar vast 2012.
*diepe zucht zucht*
Jezus, nee toch? Dan gaan we dood. Ook de nieuwetijdskinderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Begint dat weer het Aquarius tijdperk?Dat alle nieuwetijdskinderen eindelijk tot hun recht gaan komen? En het meer over gevoel zal gaan????
half acht horen we meer, dus de keus vanavond CBML of de minder hinder-pasquote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik heb meer last van langzaam rijdende tractoren voor me. Gaan ze daar ook een keer wat aan doen of blijft het behelpen hier in het Noorden?
Dit is nog niet de tattoo he:)quote:
Ze scheren toch eerst het vlakje weg?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is nog niet de tattoo he:)
En als 'ie gezet is ga ik hem echt niet hier neerplempenGa een beetje mijn harige reet
op Fok! showen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Mathara het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
Leuk zo'n tegen Ribas gevoel
Ik was teugen anders hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze gaan steuken ......
Dat groeit weer aan hequote:Op woensdag 17 september 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze scheren toch eerst het vlakje weg?
Ja, Dat wil ik ook wel eens weten dan. Ook vanwege die ziektekiemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen de herfst. Volgens mij proberen ziektekiemen mijn lichaam binnen te komen.
Op welke partij moet ik stemmen? Ze moeten wel lief zijn tegen vrouwen en de IKEA.
Dan valt de Partij van Ribas al af.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef noekje het volgende:
Ik ben tegen de herfst. Volgens mij proberen ziektekiemen mijn lichaam binnen te komen.
Op welke partij moet ik stemmen? Ze moeten wel lief zijn tegen vrouwen en de IKEA.
Daar krijg je bladluis van. Zij doen iets ranzigs met planten, perverts!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan valt de Partij van Ribas al af.
En je moet alle boeken voor die partij verstoppen!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar krijg je bladluis van. Zij doen iets ranzigs met planten, perverts!
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
Wat zijn nieuwetijdskinderen?
Is dat goed?
Vind ik niet maar het is ook al niet hip meer. Een nieuwetijdskind als accessoire. Dan kun je nog beter je keffer aankleden.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
Wat zijn nieuwetijdskinderen?
Is dat goed?
Maar het is wel bokwoensdag ofzo tochquote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ben er tegen dat het mijn beurt weer is om te koken![]()
maar ja afspraak is afspraakdus ik ga de keuken maar weer in
zie je wel
alles is kut
o ja we mogen de plantjes weer water geven vandaag, nah dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 17 september 2008 18:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar het is wel bokwoensdag ofzo toch
Ik hou het wel bij koe knuffelenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef noekje het volgende:
http://www.nieuwetijdskinderen.org/
Ik vond het nogal eng en wollig. Luister ook even naar het muziekje.
'Visueel kunstenaar'. Is niet elke kunstenaar dat, uitgezonderd creatieve blinden?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef noekje het volgende:
In het geval van moslims en marokannen vind ik het goed. Blijkbaar is dit een groep in de Nederlandse samenleving die zich wel bekritiseerd voelt door het zg generaliseren maar er staan geen leiders op om de excessen in die gemeenschappen aan te pakken. Ik vind het al jaren raar dat blijkbaar een kleine groep deze gemeenschap zo'n slechte naam kan bezorgen. Al jaren proberen mensen hen te prikkelen op te staan en hun verontwaardiging uit te spreken.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja dat is het generaliseren.......
en dat moet nou juist nét niet, anders gaan de goede onder de kwade lijden....
dat is nou ook het moeilijke eraan, maar dat halfzachte watjes gedoe voor die
crimineeltjes die soms pas 10 jaar oud zijn is natuurlijk ook van de gekke.....
die ettertjes komen overal mee weg, hele buurten zijn leeggepest, da's ook niet normaal.
Maar dat het een probleem is kun je gewoon niet meer ontkennen......
Inderdaad, een zondebok aanwijzen en net niet helemaal ronduit zeggen dat het allemaal hun schuld is, heb ik eerder van gehoord, wie was er ook alweer zo begonnen?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slim inspelen op onderbuikgevoel, dat kan die Wilders idd wel. Eng mannetje.
ehm, ja nou, ik denk iets te veel eer voor CBML, Menno krijgt de schuld vast niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mij ook niet, als hij nou zou zeggen dat het de schuld van Menno is, zou ik op hem stemmen
Oh zeker niet een probleem is er zeker, en dat er niet goed genoeg is opgetreden is ook duidelijk, maar om dan maar elke buitenlander de schuld te gaan geven...... (Arm Griekje..... )quote:Op woensdag 17 september 2008 17:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja dat is het generaliseren.......
en dat moet nou juist nét niet, anders gaan de goede onder de kwade lijden....
dat is nou ook het moeilijke eraan, maar dat halfzachte watjes gedoe voor die
crimineeltjes die soms pas 10 jaar oud zijn is natuurlijk ook van de gekke.....
die ettertjes komen overal mee weg, hele buurten zijn leeggepest, da's ook niet normaal.
Maar dat het een probleem is kun je gewoon niet meer ontkennen......
Tot nu toe kunnen ze intern niet tot een consensus komen wat betreft de geloofsbelijdenis en de praktische invulling daarvan.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In het geval van moslims en marokannen vind ik het goed. Blijkbaar is dit een groep in de Nederlandse samenleving die zich wel bekritiseerd voelen door het zg generaliseren maar er staan geen leiders op om de excessen in die gemeenschappen aan te pakken. Ik vind het al jaren raar dat blijkbaar een kleine groep deze gemeenschap zo'n slechte naam kan bezorgen. Al jaren proberen mensen hen te prikkelen op te staan en hun verontwaardiging uit te spreken.
Wannneer er met moslims / marokkanen gediscusseerd wordt ageren ze alleen tegen dat generalisren maar toegeven dat er iets bij hun fout zit lijken ze nooit te willen doen. Erkennen is de eerste stap naar een oplossing. Zolang dat niet gebeurt en er geen morkaanse medelanders opstaan om de problemen te willen aanpakken zal er ook weinig gebeuren.
Het lijkt me niet dat een of andere nederlandse geitenwollen sok ook maar iets gedaan krijgt in die gemeenschap want respect is er gewoon niet. Het komt op mij ook vaak over dat iedereen schuld heeft behalve van die marokkanen zelf.
Probleem lijkt me eerder dat die gemeenschap erg hecht is en niemand buiten de pot durft te piesen. Bang voor een sociale ban. Misschien is taal en ontwikkeling een barriere voor de wat ouderen om op te staan. En degenen met genoeg bagage hoor je niet... alsof het ze geen zak kan schelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe kunnen ze intern niet tot een consensus komen wat betreft de geloofsbelijdenis en de praktische invulling daarvan.
Maar goed dat is mijn kijk op de zaak, ik ben geen islamoloog.
Of ze hebben al lang hun eigen plan getrokken en delen dit vooral niet met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Probleem lijkt me eerder dat die gemeenschap erg hecht is en niemand buiten de pot durft te piesen. Bang voor een sociale ban. Misschien is taal en ontwikkeling een barriere voor de wat ouderen om op te staan. En degenen met genoeg bagage hoor je niet... alsof het ze geen zak kan schelen.
Wat vind je daar zo eng aan noekje?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef noekje het volgende:
Om dat soort initiatieven gaat het me dus. Daar zou ik dus veel meer van willen zien. Maar ook dat ze zich publiekelijk uitspreken dat er issues. Daarmee bouwen ze een band en vertrouwen op. Ik vind het soms werkelijk ongelooflijk hoe sommige van die jongeren hun medelanders durven te bejegenen. Minachting en soms zelfs verachting. Respect is er soms geheel niet. En die enorme grote bekken dat is in mijn ogen een gebrek aan opvoeding. En ik kan me heel goed voorstellen dat het voor de ouders enorm lastig is hen de nederlandse gewoontes bij te brengen. Misschien wel de grootste oorzaak van alle ellende.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:32 schreef Copycat het volgende:
Vergeet de diverse initiatieven van onder andere Marokkaanse vaders niet.
Dat krijg je er niet uit met goed bedoelde initiatieven (ik vind het prachtig begrijp me niet verkeerd).quote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Om dat soort initiatieven gaat het me dus. Daar zou ik dus veel meer van willen zien. Maar ook dat ze zich publiekelijk uitspreken dat er issues. Daarmee bouwen ze een band en vertrouwen op. Ik vind het soms werkelijk ongelooflijk hoe sommige van die jongeren hun medelanders durven te bejegenen. Minachting en soms zelfs verachting.
Het is toch een mooie gedachte dat je door straling van computers, GSMs of TV's geweldig sensitief bent geworden. Lang leve straling in de nieuwe tijd, kinders!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Copycat het volgende:
Oh God, heten HSPers voortaan nieuwetijdskinderen?
Was dat niet andersom? Eerst de nieuwetijds en toen pas HSP.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Copycat het volgende:
Oh God, heten HSPers voortaan nieuwetijdskinderen?
Denk eerder gebrek aan opvoeding. En daarbij de angst dat wanneer ze er iets van willen zeggen ze daarmee afdoen aan de te trotste marokaanse gemeenschap. Kan ook zijn dat ze denken dat de leiders de imams behoren te zijn en dat die het allemaal voor hen moet regelen. Ze nemen hun verantwoording dus niet zelf.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat krijg je er niet uit met goed bedoelde initiatieven (ik vind het prachtig begrijp me niet verkeerd).
Die minachting en verachting vindt haar oorsprong in het geloof.
Serieus?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef noekje het volgende:
Was dat niet andersom? Eerst de nieuwetijds en toen pas HSP.
Het is nl al even geleden dat mijn moeder dmv een Libelle de conlusie had getrokken dat ik een nieuwtijdje was. Ik heb haar zo overstuur en overgevoelig gemaakt dat zij opeens een nieuwetijdsmoeder was. Natuurlijk heb ik dat artikel ingezonden bij de Libelle.
De opvoeding is gestoeld op het geloof.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk eerder gebrek aan opvoeding.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Kan ook zijn dat ze denken dat de leiders de imams behoren te zijn en dat die het allemaal voor hen moet regelen. Ze nemen hun verantwoording dus niet zelf.
Gevoelige Noekje terug in haar schulp gekropen?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo eng aan noekje?
Oh sorry, was even wat aan het doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo eng aan noekje?
Hebben die bloemenkinderen nou allemaal kutkinderen geworpen?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
Serieus?
Het is inderdaad wel een erge seventies kreet.
Bloemenkinderen
Nieuwetijdskinderen
Kutkinderen.
En, bevalt het en is het nieuweheupvriendelijk?quote:
Ja kuch mag ook wel voor dat geld. Maar ik heb me super vermaakt. Mijn zus was er en we zaten aan de borrel. En mijn zus is een bouwvakker dus spijkerbroek en dikke schoenen onder de verf enz..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mooi zo! Hebben ze het ook voor je in elkaar gezet?
Ja en stuk hoger en 20 cm smaller ... Kan niet wachtenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, bevalt het en is het nieuweheupvriendelijk?
Jij en je zus waren goed voor een lekkere roddel in de cabinequote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kuch mag ook wel voor dat geld. Maar ik heb me super vermaakt. Mijn zus was er en we zaten aan de borrel. En mijn zus is een bouwvakker dus spijkerbroek en dikke schoenen onder de verf enz..
Ik zag ze denken.. Toen ze weg waren zeg ik tegen me zus "tja weet je ?? " en ze vulde me gelijk aan.. Hahaha " dat we een potten stel waren "Tering kerels zijn soms zo uhhhhhh
Maar die gasten hebben ook weer lol in die vrachtwagen
Briljant die koppies...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij en je zus waren goed voor een lekkere roddel in de cabine
Mooi. Nou niet met je zus dat bed induiken hè?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
Ja en stuk hoger en 20 cm smaller ... Kan niet wachten
Hahahaha ... Nou er is ruimte voor haar hoor, mocht ze willen crashen. Maar ze snurkt harder dan ikquote:Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi. Nou niet met je zus dat bed induiken hè?
Dat durfden ze natuurlijk niet te zeggen, die hadden allerlei schunnige beelden in hun hoofdquote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Briljant die koppies...
Ze schudden mijn hand en ook die van me zus.. En het "Succes met het bed " kwam er nog net niet uit![]()
Snurkenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
Hahahaha ... Nou er is ruimte voor haar hoor, mocht ze willen crashen. Maar ze snurkt harder dan ik
Ja precies... daarom hadden we zo'n lol. We dachten het zelfde en wat die gasten dan te lullen hebben..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat durfden ze natuurlijk niet te zeggen, die hadden allerlei schunnige beelden in hun hoofd
Die kat!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies... daarom hadden we zo'n lol. We dachten het zelfde en wat die gasten dan te lullen hebben..
Oh hier de pic die had ik 10 weken al beloofd. Incl.. een nog een nieuwsgierige kerel..![]()
[ afbeelding ]
Shhtttt mag niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |