quote:Op woensdag 17 september 2008 20:43 schreef neo567 het volgende:
Zow ik ben ff goed op de hoogte vaniedereen hier op CBML!
Woeiiiii, wat een leuke en aardige users allemaal![]()
Nog wat gemist trouwens op tv ?
Haha dat is waar ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee want die zooi is gekoppeld aan al je adresgegevens en weet ik wat allemaal, geen idee of je via een omweg daaraan kan komen.
Ik heb al twee dagen niet gekekenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:43 schreef neo567 het volgende:
Zow ik ben ff goed op de hoogte vaniedereen hier op CBML!
Woeiiiii, wat een leuke en aardige users allemaal![]()
Nog wat gemist trouwens op tv ?
Ik had vandaag een belangrijke ontmoeting, daar wilde ik CBML wel ff voor laten varen, wat een straf verhaalquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al twee dagen niet gekeken
Die zijn er al vandaar dat ik de site kenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
Ik vond het wel een topic waard eigenlijk.
wat heb jij vandaag uitgespookt ?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha, echt lachen gewoon...dacht dat ik de enige was
Maar wat heb ik voor leuks gemist ?
Ah okay!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zijn er al vandaar dat ik de site ken. Is er al een tijdje
.
Ik heb afgeluisterd via zeer betrouwbare bronnen dingen vernomen, dat is zoo leuk !!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag uitgespookt ?
wil ik weleens weten
Uh wattuhquote:
Edit ff snel maak leeg please !!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O ik ga maar niet verder vragen........
ik wil het niet weten
en je gevoelens voor mij?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb afgeluisterd via zeer betrouwbare bronnen dingen vernomen, dat is zoo leuk !!
Kan ik gelijk wat gevoelens begraven, diep heel diep!
Allemaal via via![]()
quote:
Heeft nogal zin. Ik kan alle gewijzigde berichten lezen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Edit ff snel maak leeg please !!
?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en je gevoelens voor mij?
ook weg?![]()
Cool !!!! post ze nog esquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft nogal zin. Ik kan alle gewijzigde berichten lezen.
Alsof die collega iets mistquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Niet doen hoor Noekje, dan wordt je collega boos !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |