911 Coincidence Theoryquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:46 schreef Archangel5 het volgende:
Er zijn wat mij betreft teveel toevalligheden omtrent voor, op en na) 9/11. En dat vind ik frappant.
Toevalligheden?
Kun je er een paar opnoemen?
Na 7 jaar nog geen enkel bewijs kunnen aandragen zegt meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:04 schreef spy08 het volgende:
Zo hey! 7 jaar na dato en we blijven nog in allerlei geruchten geloven... pfffff
Het fysieke bewijs is idd vakkundig afgevoerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Na 7 jaar nog geen enkel bewijs kunnen aandragen zegt meer dan genoeg.
na 8 jaar in de 21 eeuw nog niet door hebben dat we massaal bij de neus genomen worden..quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Interesseert me ook geen flikker. Ik leef nu, ik heb het goed, ondanks dat de regering een grote boze meneer is, en het boeit me werkelijk geen ene moer. En als de regering me wil kloten, wat ze volgens de alu-hoedjes nu momenteel al doen bij de gehele bevolking, dan moeten ze dat vooral doen. Ik merk er helemaal niets van, so I really don't care.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
na 8 jaar in de 21 eeuw nog niet door hebben dat we massaal bij de neus genomen worden..
vrees niet, ga rustig slapen, uw regering waakt over u....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:04 schreef spy08 het volgende:
Zo hey! 7 jaar na dato en we blijven nog in allerlei geruchten geloven... pfffff
Ik vraag jullie, waar is JULLIE bewijs? De officiële lezing van een regering waarvan het meer dan FEITELIJK duidelijk is dat ze liegt? "aannemelijke bron", hah.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Lekkere mentaliteit heb je daarquote:Interesseert me ook geen flikker. Ik leef nu, ik heb het goed, ondanks dat de regering een grote boze meneer is, en het boeit me werkelijk geen ene moer. En als de regering me wil kloten, wat ze volgens de alu-hoedjes nu momenteel al doen bij de gehele bevolking, dan moeten ze dat vooral doen. Ik merk er helemaal niets van, so I really don't care.
Ik wist niet dat je een zielige "I-am-in-pain-but-I-will-smile-wrily-cuz-I'm-cool" emo wasquote:CoolGuy
Life's a bitch...
Er bestaat ook nog zoiets als wetenschappelijke analyses, wetten uit de natuur etc. Beetje logisch nadenken over de praktische haalbaarheid van sommige claims helpt ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef Moonlith het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag jullie, waar is JULLIE bewijs? De officiële lezing van een regering waarvan het meer dan FEITELIJK duidelijk is dat ze liegt? "aannemelijke bron", hah.
Logica staat niet aan je kant als dat je grote bron is. "De regering en de media zeggen dat...".
Schaapjes.
Precies, en de resultaten van ONAFHANKELIJKE wetenschappelijke analyses en logica staan in schril contrast met de officiële lezing.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als wetenschappelijke analyses, wetten uit de natuur etc. Beetje logisch nadenken over de praktische haalbaarheid van sommige claims helpt ook.
Zoals?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Precies, en de resultaten van ONAFHANKELIJKE wetenschappelijke analyses en logica staan in schril contrast met de officiële lezing.
Typisch.
Maar als jij denkt dat het logischer is dat America never saw it coming, en om vrijheid en democratie te brengen naar Irak ging om Saddam af te zetten, ipv dat het werd toegelaten door insiders met alle vergaande gevolgen van dien*, moet je denk ik toch eens je lessen filosofie afmaken.
* vergaande gevolgen:
- Media terreur richting Amerikaanse burgers: Bange mensen zijn makkelijk onder controle te houden.
- Invoering van patriot act die haaks staat op de amerikaanse Constitution.
- Terreur in Irak die honderdduizenden mensen het leven kost.
- Exploitatie van olie reserves
- Opium-platbrandende Taliban wordt verdreven uit Afghanistan.
- Dikke vette winsten voor aandeelhouders die wisten dat die aanslagen er aan kwamen (winsten zijn echter niet geclaimed, maar bewijst overigens wel dat er voorkennis was)
- Dikke vette winsten gemaakt door Banken doordat de overheid moet lenen voor de oorlog.
- Dikke vette winsten voor wapenfabrikanten, etc...
Uiteraard is het allemaal toeval dat Bush en z'n vriendjes het hierdoor vrij goed hebben ?
not again. Je geloofd toch zelf niet dat het Commission Report op waarheid berust. !?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat dacht je van het vetgedrukte gedeelte
Ach er zullen vast wel wat dingen in staan die niet blijken te kloppen. Er staan ook dingen in die zeker wel lijken te kloppen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
not again. Je geloofd toch zelf niet dat het Commission Report op waarheid berust. !?!
Wist je dat de meeste dictaturen gevestigd worden door mensen die uitroepen dat hun medeburgers, de niet-opstandelingen, slaven zijn?quote:Wist je dat het door mensen als jij is, mensen die zeggen "boeit me niks", dat dictaturen tot stand komen? Dat corruptie vrij spel heeft?
Maar goed, als jij het niet erg vindt een naive onnadenkende slaaf te zijn, moet je dat uiteraard zelf weten
OW! Sorry, mijn fout....
We hebben het hier over 2 verschillende soorten dictaturen. Jij hebt het over een open dictatuur waarin iedereen ziet dat er een dictator is. (Duitsland 1933-1945)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wist je dat de meeste dictaturen gevestigd worden door mensen die uitroepen dat hun medeburgers, de niet-opstandelingen, slaven zijn?
Dus ze wisten wel dat die aanslagen er aan kwamen, maar hebben niet kunnen voorkomen dat Amerika nu in een diepe financiele crisis zit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Precies, en de resultaten van ONAFHANKELIJKE wetenschappelijke analyses en logica staan in schril contrast met de officiële lezing.
Typisch.
Maar als jij denkt dat het logischer is dat America never saw it coming, en om vrijheid en democratie te brengen naar Irak ging om Saddam af te zetten, ipv dat het werd toegelaten door insiders met alle vergaande gevolgen van dien*, moet je denk ik toch eens je lessen filosofie afmaken.
* vergaande gevolgen:
- Media terreur richting Amerikaanse burgers: Bange mensen zijn makkelijk onder controle te houden.
- Invoering van patriot act die haaks staat op de amerikaanse Constitution.
- Terreur in Irak die honderdduizenden mensen het leven kost.
- Exploitatie van olie reserves
- Opium-platbrandende Taliban wordt verdreven uit Afghanistan.
- Dikke vette winsten voor aandeelhouders die wisten dat die aanslagen er aan kwamen (winsten zijn echter niet geclaimed, maar bewijst overigens wel dat er voorkennis was)
- Dikke vette winsten gemaakt door Banken doordat de overheid moet lenen voor de oorlog.
- Dikke vette winsten voor wapenfabrikanten, etc...
Uiteraard is het allemaal toeval dat Bush en z'n vriendjes het hierdoor vrij goed hebben ?
je snapt het echt niet hè?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dus ze wisten wel dat die aanslagen er aan kwamen, maar hebben niet kunnen voorkomen dat Amerika nu in een diepe financiele crisis zit.
Crisis ? Welke Crisis. Alles wat ik feitelijk zie is dat er eigendommen van eigenaar wisselen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dus ze wisten wel dat die aanslagen er aan kwamen, maar hebben niet kunnen voorkomen dat Amerika nu in een diepe financiele crisis zit.
Briljant weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Crisis ? Welke Crisis. Alles wat ik feitelijk zie is dat er eigendommen van eigenaar wisselen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef Moonlith het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag jullie, waar is JULLIE bewijs? De officiële lezing van een regering waarvan het meer dan FEITELIJK duidelijk is dat ze liegt? "aannemelijke bron", hah.
Logica staat niet aan je kant als dat je grote bron is. "De regering en de media zeggen dat...".
Schaapjes.
[..]
Lekkere mentaliteit heb je daarWist je dat het door mensen als jij is, mensen die zeggen "boeit me niks", dat dictaturen tot stand komen? Dat corruptie vrij spel heeft?
Maar goed, als jij het niet erg vindt een naive onnadenkende slaaf te zijn, moet je dat uiteraard zelf weten
OW! Sorry, mijn fout....
[..]
Ik wist niet dat je een zielige "I-am-in-pain-but-I-will-smile-wrily-cuz-I'm-cool" emo wasSorry hoor!
De een z'n dood is de ander z'n brood. Net als met de Iraq oorlog geld, de massa betaalt, de elite verrijkt zich.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Briljant weer.
Bedrijven in Amerika gaan op de fles, huizenbezitters raken hun huis kwijt, de dollar wordt minder waar, grote bedrijven staan op het punt van instorten, er wordt een recessie voorspeld, maar jij stelt dat er geen financiele crisis is in Amerika.
De elite krijgt anders ook klappen hoor. Dollar minder waard, aandelen kelderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De een z'n dood is de ander z'n brood. Net als met de Iraq oorlog geld, de massa betaalt, de elite verrijkt zich.
Wat voor de 1 'n crisis is, is voor de ander 'n buitenkans., etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |