Waardeer ik en het is waar, ik ben bewust milder geworden. Je kunt wel niets meer te verliezen hebben, maar het zou van slecht karakter getuigen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
Wat ik waardeer aan Aaah is, dat hij sinds zijn terugkeer echt probeert wat rustiger te reageren ..
De vos heeft nog niet al zijn streken verloren... maar who counts?... hij is echt iets veranderd.
En toch reageer ik net als een boel veteranen... we hebben heel wat meegemaakt met hem en de eerste neiging is te denken dat dit ook weer zo'n kunstje flikken is.
Misschien is zijn verandering van het laatste jaar zijn manier om met zichzelf in het reine te komen en is ie gewoon eerlijk met deze mededeling ?
okee...Aaah... thumbs up voor je goede inzet van het laatste jaar![]()
Dank je. Voor mij is het ook nog vaag hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef du_ke het volgende:
Sterkte! In elk geval!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Aoristus het volgende:
Nou vooruit, alsjeblieft Aaaah, voor straks alvast. Ik hoop dat je reincarnatie nog eens langskomt voor een kopje koffie
Wat??quote:Op zondag 21 september 2008 09:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Laat sigme het niet horen.
LAAT SIGME HET NIET HOREN.
Ik hoor je niet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
De tijd dat vrouwen hogerop kwamen omdat ze vrouw waren is wel voorbij. Je moet zo beoordelen op de kwaliteiten die elke vrouw bij zich draagt.
Wat mocht ze nu niet horen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
De tijd dat vrouwen hogerop kwamen omdat ze vrouw waren is wel voorbij. Je moet zo beoordelen op de kwaliteiten die elke vrouw bij zich draagt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waren die aandoeningen anders niet overgegaan?quote:Op zondag 21 september 2008 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och opzich heb ik geen slechte ervaringen met dat soort spul bij bepaalde aandoeningen.
dat dus.quote:
Sterkte toegewenst.quote:Op zondag 21 september 2008 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zo is het. En nee, er is geen kloon, dat is voor kneuzen.
en nu wil ik koffie en er nog een leuke tijd van maken.
Dat weet je niet inderdaad maar ik heb wel het gevoel dat het positief heeft gewerkt,quote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waren die aandoeningen anders niet overgegaan?
Ja dat lijkt me ook.quote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank je. Voor mij is het ook nog vaag hoor.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:40 schreef Apropos het volgende:
Waarom doorbreek jij de reeks der sippe gezichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |