quote:Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Helemaal op al die goedkope tickets!!!
Ik had gelijk moeten boeken toen ik het zag ,maar niks bij de hand op het moment.
Misschien komen ze nog...anders: helaas pindakaas
Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef Allan24 het volgende:
Enkele reis Parijs per Thalys ¤19
* Verkoop: 26 nov - 19 dec 2008
* Reizen: 5 jan - 13 mrt 2009
* Op=Op
* Via alle kanalen beschikbaar
* ¤ 19 in Comfort 2 (2e klasse)
* ¤ 65 in Comfort 1 (1e klasse)
* Na aankoop niet te wijzigen / annuleren
Link
thalys site geprobeerd?!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.
Lijkt ook niet goed te werken voor data in maart. Kennelijk zit je toch met dat maximaal drie maanden van tevoren boeken, ondanks dat de actievoorwaarden anders doen vermoeden.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
Deze site heeft die aanbieding vaak wat eerder en makkelijker te boeken => http://www.tgv-europe.nl/nl/home/
Dat wil ik ook wel weten ja!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Knakker het volgende:
Ik wil eigenlijk over land van Hong Kong naar Beijing, maar afhankelijk van de ticket prijs kan het ook een rondje worden540 euro? Da's wel heel goedkoop! Welke maatschappij is dat?
Ah vorige week was het 5 euroquote:Op woensdag 10 december 2008 19:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
bij ryanair weer voor 1 euro vliegen aanbiedingen!
quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tvp...wat jammer dat ik nu pas zie dat er een maand geleden die Air Asia aanbiedingen naar KL waren... ben nog op zoek naar een goedkope vlucht naar een 'ver' land eind juli/augustus, alleen moet ik nog even nadenken welk land het gaat worden.
Wauw! Waar heb je dat geboekt als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Knakker het volgende:
Ha, voor 460 euro p.p. drie vluchten geboekt: van Brussel naar Peking en drie weken later van Shenzen (bij Hong Kong) naar Peking en vervolgens van Peking naar Brussel. Dat zijn nog eens prijzen
quote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef Knakker het volgende:
Hainan Air, één van de grootste luchtvaartmaatschappijen van China. Geboekt voor begin maart 2009, dus nog behoorlijk korte termijn ookWebsite: http://global.hnair.com/.
Ff een domme vraag, maar hoe pik je er nu die goedkope data/vluchten tussenuit, eigenlijk op dergelijke sites in het algemeen dus ook cheaptickets etc? Is het gewoon een kwestie van kijken wanneer je ongeveer wilt gaan en de omliggende data checken om te zien welke voordelig uitvalt? Of is er een andere mogelijkheid om op dergelijke goedkope vluchten te zoeken?quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Knakker het volgende:
Ha, voor 460 euro p.p. drie vluchten geboekt: van Brussel naar Peking en drie weken later van Shenzen (bij Hong Kong) naar Peking en vervolgens van Peking naar Brussel. Dat zijn nog eens prijzen
Om te beginnen moet je bij het land van bestemming een beetje een idee hebben welke maatschappijen daar goedkoop op vliegen. In het geval van China zijn dat op dit moment o.a. FinnAir, Aeroflot & Hainan Airlines. Van de zomer zat AirBerlin daar ook bij bijv. en in het voorjaar Air Oasis (nu failliet..). Vervolgens ga je op verschillende vergelijkingssites kijken op verschillende data. Het kan zijn dat bijv. KLM of China Southern Airlines ook opeens een goedkope vlucht heeft. Zo vliegt KLM voor om en nabij de 600 euro op Chengdu, wat behoorlijk netjes is voor een directe vlucht vanuit Amsterdam met weinig risico.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef StijnH het volgende:
[..]
Ff een domme vraag, maar hoe pik je er nu die goedkope data/vluchten tussenuit, eigenlijk op dergelijke sites in het algemeen dus ook cheaptickets etc? Is het gewoon een kwestie van kijken wanneer je ongeveer wilt gaan en de omliggende data checken om te zien welke voordelig uitvalt? Of is er een andere mogelijkheid om op dergelijke goedkope vluchten te zoeken?
Dat weet ik. Een risico dat ik wel wil nemen; heb alleen rechtstreeks bij de maatschappij geboekt, geen idee of dat voordelig of nadelig uit gaat pakken... voorlopig gaan we er maar gewoon vanuit dat dat vliegtuig gewoon gaatquote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Je weet ook dat Hainan Air pas sinds kort is begonnen met het uitvoeren van vluchten vanaf Europese bestemmingen? En dat de loadfactoren niet al te goed zijn?
quote:Inclusief
*
• vliegreis Amsterdam–Atlanta v.v. met ArkeFly in de standaard Y-klasse
• luchthavenbelastingen en vliegbelasting
• 5 dagen (3 nachten) verblijf in hotel Days Inn Atlanta Downtown in een kamer zoals beschreven
• hotelverzorging op basis van logies
Exclusief
*
• transfer luchthaven-accommodatie v.v.
• maaltijden
• excursies en entreegelden
• persoonlijke uitgaven
• bijdrage Calamiteitenfonds ¤ 2,50 per boeking van maximaal 9 personen
• reis- en annuleringsverzekering
Toeslagen
*
• Atlanta City pass (zie tabblad `Algemeen`) ¤ 49 p.p.
• autohuur Alamo cat E 4 dagen ¤ 89 per auto
• autohuur Alamo cat F 4 dagen ¤ 119 per auto
• Comfort Class (84 cm beenruimte; gemeten vanaf de achterkant stoel tot achterkant stoel) ¤ 40 p.p.
• Star Class (104 cm beenruimte; gemeten vanaf de achterkant stoel tot achterkant stoel) ¤ 200 p.p.
Informatie
*
De laatste nacht van uw citytrip betreft een nachtvlucht. U verblijft dus 3 nachten in Atlanta.
*
vluchttijden (onder voorbehoud van wijzigingen):
5 februari Amsterdam-Atlanta 17.55-19.55 uur (lokale tijd)
8 februari Atlanta-Amsterdam 15.30-05.00* uur
* aankomst 9 februari
Minimum aantal deelnemers voor het definitief doorgaan van deze reis: 55
quote:Minimum aantal deelnemers voor het definitief doorgaan van deze reis: 55
Interessantquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef JTB85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 275 euro 5 dagen naar Atlanta met 3 overnachtingen o.b.v. ontbijt.
Inclusief tickets met belastingen en toeslagen. Vertrek alleen op 5 februari.
Op www.kras.nl staat alle info die ik graag had gepost ware het niet dat ik die pagina niet kan openen.
quote:
3x per week Eindhoven - Praag vanaf 25 juli, nu te boeken vanaf ¤14,99 enkele reis incl. taxesquote:Wizz Air launches flights from Prague
Wizz Air, the largest low fare – low cost airline in Central and Eastern Europe announced today that it would enter the Czech market by opening six new routes to be operated from Prague International Airport, starting from as early as 19 February 2009. The initial route network will include services to London Luton, Rome, Milan Bergamo, Brussels Charleroi, Paris Beauvais and Eindhoven.
Eens kijken of ik iemand zo ver kan krijgen om mee te gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef JTB85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 275 euro 5 dagen naar Atlanta met 3 overnachtingen o.b.v. ontbijt.
Inclusief tickets met belastingen en toeslagen. Vertrek alleen op 5 februari.
Op www.kras.nl staat alle info die ik graag had gepost ware het niet dat ik die pagina niet kan openen.
valt opzich iets voor te zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:04 schreef TN-FR het volgende:
Hmm vind het zonde om deze aanbieding aan mijn neus voorbij laten gaan, maar mijn vriendin wil liever geld sparen en van de zomer richting de states te gaan voor een langere tijd.
Veertig euro toeslag voor 33 inch pitch ..... Nou dan vraag ik me af hoeveel pitch de standaard bij Arke Fly is. Wanneer je langer bent dan 175, heb je hier volgens mij een serieus probleem....... En het is nog geeneens 33 pitch want die floepers zeggen dat het is gemeten als achterkant tot achterkant. Daar gaat de dikte van de rugleuning nog vanaf terwijl het volgens mij normaal gerekent wordt als de ruimte TUSSEN twee rugleuningen.quote:Toeslagen
*
• Atlanta City pass (zie tabblad `Algemeen`) ¤ 49 p.p.
• autohuur Alamo cat E 4 dagen ¤ 89 per auto
• autohuur Alamo cat F 4 dagen ¤ 119 per auto
• Comfort Class (84 cm beenruimte; gemeten vanaf de achterkant stoel tot achterkant stoel) ¤ 40 p.p.
• Star Class (104 cm beenruimte; gemeten vanaf de achterkant stoel tot achterkant stoel) ¤ 200 p.p.
33" is relatief ruim, en seatpitch is altijd op deze manier gemeten. Kijk ff op http://www.airlinequality.com/Product/seats_global.htmquote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef Buzz129 het volgende:
Arke Fly:
[..]
Veertig euro toeslag voor 33 inch pitch ..... Nou dan vraag ik me af hoeveel pitch de standaard bij Arke Fly is. Wanneer je langer bent dan 175, heb je hier volgens mij een serieus probleem....... En het is nog geeneens 33 pitch want die floepers zeggen dat het is gemeten als achterkant tot achterkant. Daar gaat de dikte van de rugleuning nog vanaf terwijl het volgens mij normaal gerekent wordt als de ruimte TUSSEN twee rugleuningen.
Dat is vrij "genereus" en de meerprijs absoluut waard! Mijn ervaring met Arkefly (beide keren upgrade naar Comfort Class uiteraard) was zeer positief, al had ik beide keren een zitje aan de nooduitgang beet.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef ETA het volgende:
[..]
33" is relatief ruim, en seatpitch is altijd op deze manier gemeten. Kijk ff op http://www.airlinequality.com/Product/seats_global.htm
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef HomoSaabiens het volgende:
Vanaf morgen gooit Brussels Airlines tickets in de uitverkoop:
http://www.demorgen.be/dm(...)naf-49-99-euro.dhtml
Damn, ik heb vorige week 2 personen geboekt voor Transavia vanaf Amsterdam, scheelt bijna 100 euro retourquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Prima actie. http://www.brusselsairlines.com/nl_be/
Retour Brussel - Barcelona op betere tijden dan vanaf Schiphol voor 80 euro bijvoorbeeld.
Die nemen dus de route over van het failliete Sterling. In de praktijk werd deze vlucht al door Norwergian uitgevoerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Fogel het volgende:
Binnenkort opent Norwegian de route Oslo-Amsterdam. Prijs vanaf 399 NOK (ca 45¤) enkele reis incl belasting.
Ook nu zijn er nog wel leuke aanbiedingen. Ik zit al te kijken om met carnaval weg te gaan, maar iemand vinden om dan mee te gaan is extra lastig danquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef just.in.case het volgende:
AirFrance heeft een aantal mooie acties vanaf Brussel. Je vertrekt dan met de Thalys naar Parijs om daar op het vliegtuig te stappen. Boeken t/m 25 januari, uiterste vertrekdatum 31 maart 2009. Minimum verblijfsduur 7 dagen, maximum een maand. Zie http://www.airfrance.be
Asia
Delhi from 365 ¤ * Book
Mumbai from 365 ¤ * Book
Beijing from 361 ¤ * Book
Bangkok from 626 ¤ * Book
Hong Kong from 367 ¤ * Book
Shanghai from 361 ¤ * Book
Singapore from 625 ¤ * Book
Tokyo from 407 ¤ * Book
South-America
Mexico from 424 ¤ * Book
Rio de Janeiro from 458 ¤ * Book
Bogota from 574 ¤ * Book
Buenos Aires from 731 ¤ * Book
Caracas from 664 ¤ * Book
Mexico from 475 ¤ * Book
Rio de Janeiro from 469 ¤ * Book
Santiago from 754 ¤ * Book
Sao Paulo from 578 ¤ * Book
North-America & Canada
Boston from 343 ¤ * Book
Chicago from 373 ¤ * Book
Los Angeles from 403 ¤ * Book
Miami from 343 ¤ * Book
New York from 343 ¤ * Book
Phildelphia from 343 ¤ * Book
San Francisco from 403 ¤ * Book
Seattle from 403 ¤ * Book
Washington from 373 ¤ * Book
Toronto from 345 ¤ * Book
Montréal from 346 ¤ * Book
Verder nog cheap naar het Midden-Oosten, Afrika en Oceanië. Zeker een retour Brussel - Shanghai voor 350,- euro is ongekend.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:17 schreef StrikerZeljko het volgende:
Nog wat interessante USA aanbiedingen voor het voor of na seizoen te boeken ergens, of is het op?
Bvk NY
Mooizo, dus ik kan beter me richten op het naseizoen (eind september/oktober?) ipv hopen dat de prijzen van voor de zomer nog interessant worden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Nog even wachten, en dan zal KLM vanaf Dusseldorf. Frankfurt of Munchen weer dumpprijzen (ik kan het niet anders omschrijven) aanbieden voor vluchten later in het seizoen, waaronder zeker naar de VS.
Naast dat vanaf Amsterdam via een tussenstop bijvoorbeeld in London of met vertrek vanaf Brussel ook weer goede tarieven komen. Momenteel lopen de verschillende acties tot vertrek eind juni 2009.
En aangezien de economie echt niet opgekrabbeld is als hoe deze was voor de kredietcrisis komen die acties echt wel!
In Juli en Augustus zullen de prijzen echt niet lager worden, want hoewel er best lege stoelen op deze vluchten zullen zijn is het wel een periode dat mensen op vakantie moetne in verband met kinderen of werkgerelateerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Mooizo, dus ik kan beter me richten op het naseizoen (eind september/oktober?) ipv hopen dat de prijzen van voor de zomer nog interessant worden?
Ik dacht trouwens dat vluchten met amerikaanse maatschappijen zowiezo goedkoper waren dan die "dure" jongens zoals KLM/Air France of BA?
Vind het ook prima om vanaf Dusseldorf of Brussel te vliegen btw
Ik zag al 350 euro voor een retourtje London City- Amsterdam - NYC met KLM en Brussel - NYC via Washington voor 220 euro retour op connections.be en wat andere sitesquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef ozzietukker het volgende:Nog even wachten, en dan zal KLM vanaf Dusseldorf. Frankfurt of Munchen weer dumpprijzen (ik kan het niet anders omschrijven) aanbieden voor vluchten later in het seizoen, waaronder zeker naar de VS.
Naast dat vanaf Amsterdam via een tussenstop bijvoorbeeld in London of met vertrek vanaf Brussel ook weer goede tarieven komen. Momenteel lopen de verschillende acties tot vertrek eind juni 2009.
recentelijk nog ja? dat is wel interessant namelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zag al 350 euro voor een retourtje London City- Amsterdam - NYC met KLM en Brussel - NYC via Washington voor 220 euro retour op connections.be en wat andere sites
Eergisteren, toen ik voor mezelf op zoek was naar een ticket in maart. Alleen niet iets kunnen vinden op de data dat ik wilde gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef StrikerZeljko het volgende:
recentelijk nog ja? dat is wel interessant namelijk
Voor maart op connections.be . Gewoon wat data invullen, bij voorkeur iets van vertrek op woensdag of donderdag en terug op dinsdag of zaterdag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
op welke site zag je die ny aanbiedingen dan en voor welke periode?
ik zie geen generieke actie meer op connections.be
Als ik zo eens rondkijk excluding tax(es) and surcharges en dat loopt nogal op. Show maar eens dat je 295 incl. kan krijgen bij KLM...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Tano_Stargazers het volgende:
NYC: Nu bij klm.de voor 295 vanaf dusseldorf.
Zag net wel op de site van KLM iets van 305 euro incl. naar NY dus 295 euro zal ook wel kloppen (heb alleen op zoveel data gezocht dat ik niet meer precies welke datum, want het was er toch een waarop ik niet kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Als ik zo eens rondkijk excluding tax(es) and surcharges en dat loopt nogal op. Show maar eens dat je 295 incl. kan krijgen bij KLM...
=> www.dagknaller.nlquote:BESTEMD VOOR 2 PERSONEN!
De absolute topbestemming van dit moment is
Zonnestrand in Bulgarije. Dit spoedgoedkope
vakantieparadijs ligt aan de kristalheldere Zwarte
Zee en heeft één van de mooiste stranden van
Europa. Maar liefst kilometers prachtig, en vooral
schoon, zandstrand mét duinen. Bovendien vindt u
er een levendige boulevard met sfeervolle
restaurants en vele terrassen. En dat op nog geen
drie uur vliegen van Nederland!
Deze prijs van ¤ 599,- is voor 2 personen, dus u
betaalt slechts ¤299,50 per persoon. Dit is
inclusief ALLE toeslagen!
Faciliteiten:
Hotel Flamingo ligt op slechts 250 meter van het
zandstrand en de boulevard. Het centrum ligt op
ongeveer 150 meter. Een supermarkt en bushalte
vindt u al op slechts 100 meter.
Alle kamers zijn voorzien van een badkamer met
douche, toilet en föhn, minibar, koelkast, zitje,
airco, satelliet-tv en een balkon met zitje.
Inclusief handdoeken en beddengoed
Schoonmaak en wisseling handdoeken dagelijks,
wisseling beddengoed 2 keer per week
Babybed beschikbaar
Ontbijt in buffetvorm
2 liften aanwezig
24-uurs receptie met kluisjes (tegen betaling)
Zwembad, zonneterras met ligbedden, matrasjes en
parasols
Restaurant, poolbar, lounge met satelliet-tv
Sauna en fitness (tegen betaling)
Wasserette aanwezig
Vervoer en data
Heenreis: U vliegt op dinsdag 9 juni 2009 vanaf
Schiphol Amsterdam naar Burgas.
Terugreis: U vliegt op dinsdag 16 juni 2009 van
Burgas naar Schiphol Amsterdam.
Algemene Voorwaarden
Door te boeken via Dagknaller.nl gaat u akkoord
met de Algemene Voorwaarden van Ferio vakanties.
Wanneer er dusdanig veel boekingen worden
gemaakt op deze vakantie, bestaat de kans op
onvoldoende beschikbaarheid. In dat geval wordt u
een alternatieve (vergelijkbare) vakantie
aangeboden. U heeft het recht dit alternatief te
weigeren en u komt in aanmerking voor teruggave
van de totale reissom.
Tja... je kan al naar Hong Kong vliegen per persoon vanaf 500 euro vanaf Frankfurt, London, of vanaf 550 euro vanaf Dusseldorf...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:51 schreef HomoSaabiens het volgende:
Deze aanbieding kwam ik net tegen. Op zich misschien niet heel erg scherp (zoals die citytrip naar Atlanta laatst), maar voor degene die zelf geen zin heeft om vanalles uit te pluizen:
Citytrip Hongkong
Inclusief
non-stop retourvlucht met Cathay Pacific
Gratis transport tussen luchthaven en het hotel
5 nachten in een 4-sterrenhotel naar keuze incl. transfer en ontbijt:
Cosmopolitan Hotel (www.cosmopolitanhotel.com.hk)
Royal Plaza (www.royalplaza.com.hk)
Novotel Nathan Kowloon Hotel (www.accorhotels.com)
10 kg. extra bagage op de retourvlucht….shop till you drop!
Gratis harbourcruise op loungeboot Aqua Luna (www.aqualuna.com.hk)
Gratis metropas voor 1 dag
Gratis Hong Kong Island Tour van een halve dag
6 hele dagen om deze fantastische stad te verkennen
Late check-out op de dag van vertrek (18.00 uur). De vlucht naar Amsterdam vertrekt om 00.05 uur. U kunt indien gewenst gebruik maken van onze “In-Town-Check-In”.
Prijzen
Pakket incl. vlucht in economy class: ¤ 1.095 all-in
Business-class kan ook, maar dat is voor de meeste toch niet interessant.![]()
Te boeken via de site van Cathay Pacific.
quote:5-Daagse Hotelreis SchotlandExclusieve aanbieding voor OneDayOnly
Met DFDS Seaways bent u er even helemaal tussenuit. Uw vakantie begint al als u aan boord stapt. Ontspan tijdens een uitgebreid diner en ga 's avonds dansen in de club. De volgende ochtend rijdt u vanaf Newcastle naar Schotland.
Het Schotse Kinross ligt ten noorden van Edinburgh ligt, op een uur of drie uur rijden van Newcastle. U verblijft 2 nachten in het Windlestrae Hotel in Kinross, inclusief ontbijt en gratis diners. Breng tevens gratis een bezoek aan Tullibardine whiskydistillery.
Meer informatie
Windlestrae Hotel
In de provincie Perth & Kinross, ondermeer bekend van de wereldberoemde St, Andrews golfbaan, ligt het Windlestrae Hotel. Het hotel ligt midden in een prachtig parklandschap nabij het meer Loch Leven. Het combineert een relaxte en vriendelijke sfeer met talloze faciliteiten. Bijvoorbeeld een fantastische Leisure Club met zwembad.
De omgeving
In de omgeving vindt u bijzondere bezienswaardigheden zoals het eilandje in Loch Leven met kasteelruïne, whiskydistilleerderijen en natuurlijk een prachtige natuur. Ook steden als Edinburgh en Perth liggen binnen bereik.
Inbegrepen
Twee overnachtingen aan boord van onze cruise ferry in 2-persoons binnenhut met douche en toilet
Uitgebreid avondentertainment-programma met o.a. live muziek
Vervoer eigen auto (max. 1.85 m hoog)
Twee overnachtingen in 2-pers. kamer, incl. ontbijt
Tweemaal gratis diner in het hotel
Gratis rondleiding in Tullibardine whiskydistillery
Gratis boek Schimmenspel door Matthias Rozemond
Routebeschrijving
Vertrek 1 april t/m 13 mei, 12 t/m 31 juli en 31 augustus t/m 29 maart 2010
DancePlaza had een mooi nieuw topic geopend: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #5quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Fogel het volgende:
DancePlaza?
op airasia wel weer een hoop vluchten te vinden voor 283 pond retour naar KL (320 euro!)quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:23 schreef DancePlaza het volgende:
sorry kon hem niet meer vinden..maar ik had een mooie aanbieding gezien van malaysia airways (ams-kul voor minder dan 500 euro).. maar die is weer voorbij
ik vlieg lekker as.juli voor voor 280 pp naar KULquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
op airasia wel weer een hoop vluchten te vinden voor 283 pond retour naar KL (320 euro!)
Retourtje londen stansted erbij a 20/30 euro.
Ja,met die vorige aanbieding was ik nèt te laat.Vind 320 euro ook een mooie prijsquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:33 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik vlieg lekker as.juli voor voor 280 pp naar KUL
kijk anders hier even! ozzietukker is al geweest met air asia x.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Ja,met die vorige aanbieding was ik nèt te laat.Vind 320 euro ook een mooie prijsLaat me weten hoe het was long haul met airasia (alleen nog maar korte stukjes met ze gevlogen)
Gaat inderdaad best goed daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:30 schreef DancePlaza het volgende:
Blijkbaar heeft Skyeurope geld nodigvandaar deze actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |