quote:Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Helemaal op al die goedkope tickets!!!
Ik had gelijk moeten boeken toen ik het zag ,maar niks bij de hand op het moment.
Misschien komen ze nog...anders: helaas pindakaas
Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef Allan24 het volgende:
Enkele reis Parijs per Thalys ¤19
* Verkoop: 26 nov - 19 dec 2008
* Reizen: 5 jan - 13 mrt 2009
* Op=Op
* Via alle kanalen beschikbaar
* ¤ 19 in Comfort 2 (2e klasse)
* ¤ 65 in Comfort 1 (1e klasse)
* Na aankoop niet te wijzigen / annuleren
Link
thalys site geprobeerd?!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.
Lijkt ook niet goed te werken voor data in maart. Kennelijk zit je toch met dat maximaal drie maanden van tevoren boeken, ondanks dat de actievoorwaarden anders doen vermoeden.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
Deze site heeft die aanbieding vaak wat eerder en makkelijker te boeken => http://www.tgv-europe.nl/nl/home/
Dat wil ik ook wel weten ja!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Knakker het volgende:
Ik wil eigenlijk over land van Hong Kong naar Beijing, maar afhankelijk van de ticket prijs kan het ook een rondje worden540 euro? Da's wel heel goedkoop! Welke maatschappij is dat?
Ah vorige week was het 5 euroquote:Op woensdag 10 december 2008 19:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
bij ryanair weer voor 1 euro vliegen aanbiedingen!
quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tvp...wat jammer dat ik nu pas zie dat er een maand geleden die Air Asia aanbiedingen naar KL waren... ben nog op zoek naar een goedkope vlucht naar een 'ver' land eind juli/augustus, alleen moet ik nog even nadenken welk land het gaat worden.
Wauw! Waar heb je dat geboekt als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Knakker het volgende:
Ha, voor 460 euro p.p. drie vluchten geboekt: van Brussel naar Peking en drie weken later van Shenzen (bij Hong Kong) naar Peking en vervolgens van Peking naar Brussel. Dat zijn nog eens prijzen
quote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef Knakker het volgende:
Hainan Air, één van de grootste luchtvaartmaatschappijen van China. Geboekt voor begin maart 2009, dus nog behoorlijk korte termijn ookWebsite: http://global.hnair.com/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |