abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63530690
Helemaal op al die goedkope tickets!!!
Ik had gelijk moeten boeken toen ik het zag ,maar niks bij de hand op het moment.

Misschien komen ze nog...anders: helaas pindakaas
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  woensdag 26 november 2008 @ 19:37:10 #102
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_63543990
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Helemaal op al die goedkope tickets!!!
Ik had gelijk moeten boeken toen ik het zag ,maar niks bij de hand op het moment.

Misschien komen ze nog...anders: helaas pindakaas
Ik zat net te kijken, en er is inderdaad geen goedkoop tarief meer vindbaar. Overigens heb ik het idee dat dit door het revenue systeem van Air Asia komt, ik heb een paar dagen gechecked, en het vliegtuig zit niet op alle dagen met hetzelfde aantal mensen gevuld terwij wel de prijs altijd hoog is. (Voor zover je dat kunt bepalen uiteraard via de zitplaatschecker).

Ik heb het idee dat het revenuesysteem 'merkt' dat er veel boekingen worden gedaan en verhoogd direct de prijzen, want uiteraard geldt ook voor Air Asia dat ze een passagier zo veel mogelijk voor een zitplaats willen laten bepalen.

Ik heb gelukkig wel gelijk geboekt, hoewel ik niet zeker was dat ik ook daadwerkelijk kon vliegen, direct na het boeken was mijn vlucht al tientallen ponden duurder, en vandaag is de prijs verdubbeld... Wel denk ik dat er nog diverse acties zullen komen, zeker in de beginperiode, want maart, april en mei zijn nou niet bepaald hoogseizoen. Heb geduld!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63544182
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef Allan24 het volgende:
Enkele reis Parijs per Thalys ¤19

* Verkoop: 26 nov - 19 dec 2008
* Reizen: 5 jan - 13 mrt 2009
* Op=Op
* Via alle kanalen beschikbaar

* ¤ 19 in Comfort 2 (2e klasse)
* ¤ 65 in Comfort 1 (1e klasse)
* Na aankoop niet te wijzigen / annuleren

Link
Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2008 19:44:33 ]
pi_63548060
De gehele site van nshispeed is zoiezo amper bereikbaar..
pi_63552831
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Geprobeerd te boeken, maar als je nu een datum in maart probeert te boeken krijg je een foutmelding, terwijl dat volgens de actievoorwaarden wel zou moeten kunnen.
thalys site geprobeerd?!
pi_63556161
Nee. Hebben ze daar dezelfde actie?
pi_63564096
Deze site heeft die aanbieding vaak wat eerder en makkelijker te boeken => http://www.tgv-europe.nl/nl/home/
pi_63568234
Had ik de Air Asia aanbieding nou maar dinsdag gezien..

Het is nog steeds goedkoper, maar dinsdag was het bizar goedkoop zeg.

De vluchten zitten nog helemaal niet vol op de data die ik interessant vind (april), dus ik hoop dat het nog een keer omlaag gaat
pi_63569274
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
Deze site heeft die aanbieding vaak wat eerder en makkelijker te boeken => http://www.tgv-europe.nl/nl/home/
Lijkt ook niet goed te werken voor data in maart. Kennelijk zit je toch met dat maximaal drie maanden van tevoren boeken, ondanks dat de actievoorwaarden anders doen vermoeden.
pi_63603835
Iemand nog goedkope manieren (via een bepaalde stad reizen, bijv) om in China te komen juni volgend jaar?
pi_63605460
Dan is het wel handig om te weten waar je in China moet zijn.

Ik vind nu 610 euro voor een retourtje Peking, rond de 540 voor een retour Hong Kong.

[ Bericht 23% gewijzigd door HomoSaabiens op 28-11-2008 21:20:17 ]
TRV
pi_63606688
Ik wil eigenlijk over land van Hong Kong naar Beijing, maar afhankelijk van de ticket prijs kan het ook een rondje worden 540 euro? Da's wel heel goedkoop! Welke maatschappij is dat?
pi_63609159
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Knakker het volgende:
Ik wil eigenlijk over land van Hong Kong naar Beijing, maar afhankelijk van de ticket prijs kan het ook een rondje worden 540 euro? Da's wel heel goedkoop! Welke maatschappij is dat?
Dat wil ik ook wel weten ja!
pi_63639748
Virgin icm een of andere lcc.
TRV
  woensdag 3 december 2008 @ 13:22:18 #115
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_63723902
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van Connections:

When all things seem to end, the future still remains..
  woensdag 10 december 2008 @ 16:26:52 #116
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63908589
Geef toffe dingen meer?
pi_63913249
bij ryanair weer voor 1 euro vliegen aanbiedingen!
Hooray for boobies!
pi_63914641
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
bij ryanair weer voor 1 euro vliegen aanbiedingen!
Ah vorige week was het 5 euro

Wel leuk bedacht deze. Elke dag komt er 1 euro bij

Vanaf Eindhoven alleen Millaan & Marseille (...)
pi_64202796
Voor iedereen die nog een last minute kerstcadeau zoekt

=> http://www.dagknaller.nl/?meer
pi_64213043
Tvp...wat jammer dat ik nu pas zie dat er een maand geleden die Air Asia aanbiedingen naar KL waren... ben nog op zoek naar een goedkope vlucht naar een 'ver' land eind juli/augustus, alleen moet ik nog even nadenken welk land het gaat worden .
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 21 december 2008 @ 19:44:53 #121
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_64218299
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tvp...wat jammer dat ik nu pas zie dat er een maand geleden die Air Asia aanbiedingen naar KL waren... ben nog op zoek naar een goedkope vlucht naar een 'ver' land eind juli/augustus, alleen moet ik nog even nadenken welk land het gaat worden .
Air Asia zal op deze route met nog wel met veel acties moeten komen. De prijzen die ze nu vragen zijn relatief hoog, en 'normale' lijndienstmaatschappijen vragen voor Zuid-Oost Azië, zeker in de periode voor juli, steeds lagere prijzen.
Wel zal nou net juli en augustus lastig gaan worden gezien dat de periode is dat airliners de ticketprijs omhoog gooien.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_64218848
Ha, voor 460 euro p.p. drie vluchten geboekt: van Brussel naar Peking en drie weken later van Shenzen (bij Hong Kong) naar Peking en vervolgens van Peking naar Brussel. Dat zijn nog eens prijzen
pi_64219246
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Knakker het volgende:
Ha, voor 460 euro p.p. drie vluchten geboekt: van Brussel naar Peking en drie weken later van Shenzen (bij Hong Kong) naar Peking en vervolgens van Peking naar Brussel. Dat zijn nog eens prijzen
Wauw! Waar heb je dat geboekt als ik vragen mag?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_64221255
Hainan Air, één van de grootste luchtvaartmaatschappijen van China. Geboekt voor begin maart 2009, dus nog behoorlijk korte termijn ook Website: http://global.hnair.com/.
  maandag 22 december 2008 @ 19:47:13 #125
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_64255281
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef Knakker het volgende:
Hainan Air, één van de grootste luchtvaartmaatschappijen van China. Geboekt voor begin maart 2009, dus nog behoorlijk korte termijn ook Website: http://global.hnair.com/.
Je weet ook dat Hainan Air pas sinds kort is begonnen met het uitvoeren van vluchten vanaf Europese bestemmingen? En dat de loadfactoren niet al te goed zijn?
Al zou ik persoonlijk ook geen angst hebben om te boeken, enig risico is hier wel, al kan je bij veel boekingssites boeken met een vliegticketverzekering. (Let er dan wel op of deze verzekering nou net niet deze maatschappij uitsluit). (Want dat is wel de grootste zwendel die vliegticketverzekeringen, ik moest met Al Italia vliegen en was verplicht de vliegticketverzekering bij de betreffende boekingssite te nemen, maar bij het lezen van de voorwaarden was nou net Al Italia niet gedekt, en toch kon ik dat niet zonder die verzekering boeken aldus de medewerkerster, uiteraard heb ik niet via die betreffende site geboekt, maar geeft aan dat het eigenlijk een wassen neus is, alles waar een beetje risico aan zit wordt uitgesloten).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')