Komop zeg, rutte kan relativeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Halsema Pownd Rutte.
briljant.
Rutte, ga naar huis.
Hoezo snap jij humor niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef One_of_the_few het volgende:
Rutte wordt alle hoeken van de Kamer doorgegooid.
Perceptiequote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef One_of_the_few het volgende:
Rutte wordt alle hoeken van de Kamer doorgegooid.
Tuurlijk snapt Halsema het wel. Ze ziet gewoon ruimte om hem makkelijk weg te zetten. En die ruimte bied rutte. Daarna nog even zelf het niet treffender neer kunnen zetten, ja dat is je eigen glazen ingooien. Overigens vind ik het niet alleen nu, maar rutte heeft nooit kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop zeg, rutte kan relativeren.
Bovendien snapte halsema het punt helemaal niet, het ging er juist om dat mensen een schuldgevoel aangepraat werd, niet dat rutte het wilde laten verdwijnen door geld terug te geven.
Wie zegt dat ik de humor niet snap?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo snap jij humor niet?
Of moet iedereen maar boos voor zich uitstaren zonder af en toe een geintje te maken.
Mogelijk, maar ik zie deze taak niet bij de overheid liggen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:09 schreef NLweltmeister het volgende:
sterke opmerking van Slob, ontwikkelingshulp hoor bij de christelijke traditie
Nou, verrassend hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:11 schreef marcodej het volgende:
Toch apart. Kant: "Dit kabinet is een CDA-kabinet"
Rutte: "Balkenende laat zich voor het karretje van Bos spannen..."
Niet verrassend, het blijft mooi om te zien.quote:
Neem anders deze:quote:Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef Darklight het volgende:
waarom wil die player niet openen op die site? politiek24.nl
Oh. Deze anders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |