Ew, ben je lesblies ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Probeerseltje, (opbouwende!) kritiek is meer dan welkom
Biseksueel, ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ew, ben je lesblies ofzo?
Ah dankjewel, het ritme loopt alleen nie zo lekker, maarjah dat is dus 1 van de punten waar ik echt veel aan probeer te werken de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Heb je dit zelf geschreven? Prachtig!
Groot gelijk.. ik vind meisjes ook hartstikke interessantquote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Biseksueel, ja.
Is best lekker hoor
Oh oké, stuur me in dat geval maar een e-mail.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Biseksueel, ja.
Is best lekker hoor
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
PS weeetikveel die rijm kan echt niet
Ik weet niet wat een schoolvos is, maar je kan toch niet zomaar een buitenlands zinsdeel midden in je zin pleuren.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef Wouter1989 het volgende:
Zeg Pope, weet je wat ik irritant vind? Buitenlandse zegswijzen cursief drukken. "Pietje kwam malgré lui terug a sadder and a wiser man." Staat zo onuitstaanbaar schoolvossig.
Nou, dat vind ik zelfs wel een compliment.quote:an experienced schoolteacher, who knows all the tricks of the trade, and the pupils' trick
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik breng het trouwens helemaal niet ongelukkig.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
PS weeetikveel die rijm kan echt niet
Klinkt alsof jij de autoriteit van het wel/niet-kunnen in poëzie bent, want dingen kunnen niet omdat jíj ze irritant vind.quote:
quote:misschien krijgen we nog tijd
om decadent te doen
ze zei het lachend
(je steelde zacht een zoen)
hield de pumps omhoog
je keek nog eens naar de jurk
haar panty terwijl ze er in rondbewoog
doe maar aan
je zei het hoopvol
doe maar uit
ze denkt het hoopvol
Nee hoor, gewoon 'ze' en 'je'.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat dit over een driehoeksverhouding? Ik begrijp het niet.
Hmmm... akkoord,quote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik begrijp wel wat Pope bedoeld, maar hij brengt het een beetje ongelukkig
Rijmschema's als aa, bb, cc, dd, ee, ff hebben altijd de Sinterklaas-connotatie, en moeten wel echt verdomd goed zijn uitgevoerd wil het niet afgezaagd, bedacht, of kinderachtig klinken.
Deels ook gewoon een consequentie van de manier waarop het ritme wel móet lopen met een dergelijk eindrijm.
Dududududú
Bububububú
Lalalalallalalá
Tatatatatatatá
Het is niet erg spannend, weet jeGeen progressie, en repetitief.
En vooral bij liefdesgedichten vind ik het zelf belangrijk om met de techniek en dergelijke wat interessants te doen, want er zijn er al zo enorm veel van, en het liefdes-vocabulaire zelf is ook al behoorlijk afgezaagd door veelgebruik natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |