abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:55:52 #1
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61691807

Slank de herfst in # 230 - Boordevol prachtvrouwen!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 17 september 2008 @ 00:04:29 #2
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61692005
Oke, mijn plan is dus weer de caloriechecker in te gaan vullen.... dat kost zoveel tijd en moeite dat ik en kcal verbrand + minder binnen kan krijgen. Een win-win situatie!
Bernie en ik zijn tof.
pi_61693150
Tvp! Zit nog op m'n werk, het jaarlijkse overwerknachtje Morgen wel vrij. Mag ook wel, want deze werkdag duurt al 15 1/2 uur en ik ben voorlopig nog niet weg
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61693427
Oh en SHE, ik ben wel heel nieuwsgierig naar de achtergronden van die rechtszaak! Aangezien ik voor m'n werk vaak moet schrijven over 't concurrentiebeding. Zou wel grappig zijn als ik jouw zaak voorbij zag komen en erover zou schrijven zonder te weten dat 't over jou ging!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61693808
Drie op een rij!

Na 17 uur werken was het af Trusten...
  woensdag 17 september 2008 @ 06:29:06 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61694011
* Sugar fluistert:

Pffff, goedenacht dan verder, Merel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61694019
Ik denk dat ik vandaag mijn jurkje aandoe naar mijn werk.
pi_61694044
Wisselstoring bij Weesp, dus ik ben alweer op . En met mn enkel gaat het beter, heb nu een enkelband erom en nu gaat het wel, dus gewoon naar school .

@Merel: 17 uur werken wat moest je doen dan?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61694092

moe!!

had toch wat eerder moeten gaan slapen
Mogge!!
Ja doei.
pi_61694121
Jurkje wordt niks want ik ben vergeten mijn benen te scheren onder de douche.
pi_61694125
Mogguh....
Hier loopt alles en iedereen weer te snotteren en blaffen...
Toch maar weer eens wat Echinaforce er tegen aan gooien.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61694202

heb gisteren laarzen gezien bij de Van Haren voor een euro of 35.. wie weet dat ik daar volgende week eens wat ga passen

Katten zij hier hyper en de boel aan het afbreken, dus stap zo maar eens op de fiets.. alhoewel.. het is nu 6 minuten fietsen naar mn werk dus nog even een kop melk moet kunnen
Ja doei.
pi_61694354
Tvp
Ik moet voor schule een eetdagboekje bijhouden, maar dat deed ik toch al soms Grappig
pi_61694780
Goedemorgen
Ik heb een week niet op de weegschaal gedurft maar ik woog gewoon 72
pi_61694899
Mogguh!
Hier brak na een (alweer) spokend kind. Kan iemand hem niet even vertellen dat zijn moeder niet slank wordt als ze haar rust niet krijgt?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61694948
en op 't werk

ben voor de verandering weer al mijn documenten kwijt dus ga alweer van scratch beginnen dan maar weer

Weegschaal gaf weer onder de 70 aan dus gaat de goede kant op
Ja doei.
  woensdag 17 september 2008 @ 09:14:41 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61695390
goedemorgen!

Ik heb gedroomd over laarzen in een gewone winkel, die zomaar in een keer pasten. En toen ik 's morgens thuis de doos open deed en de laarzen aan wou trekken, zat er ook nog een paar ballerina's in, die ook zomaar paste. Gebeurde dat aar eens in het echt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 17 september 2008 @ 09:17:41 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61695445
Goedemorgen. Mijn dag begint een beetje draaierig. Heb er daarom naast een eitje ook maar wat koolhydraten ingegegooid. Hopen dat ik me snel beter voel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 17 september 2008 @ 09:21:26 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61695523
moggeh.... kwak heeft zich verslapen...zo'n nachtje van twee uur wreekt zich dan toch de volgende nacht....

ik ben vandaag tot en met 12 uur denk ik manisch woonzicht aan het checken voor mn wachtlijst positie. vanochtend was ik ineens een plekje gestegen bj de goedkoopste van de drie woningen! (niet de leukste, maar misschien dat ik als ik uitgenodigd wordt en t bevalt die toch wel doe) jeej! iedereen die boven mij staat mag zich gerust terugtrekken, echt waar! (3,5 en 6.... over een uurtje mag ik van mezelf pas weer kijken )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 17 september 2008 @ 09:24:39 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61695596
Boh, de laatste dag van het werk en de hele nacht om het uur wakker geweest .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 17 september 2008 @ 09:24:41 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61695599
Spannend Kwakveense!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61695932
Merel, lig je al in bed?

Ik heb om 11 uur een afspraak bij mijn nieuwe huisarts. Voor mijn knie. zucht.
pi_61695939
quote:
Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef motorbloempje het volgende:

heb gisteren laarzen gezien bij de Van Haren voor een euro of 35.. wie weet dat ik daar volgende week eens wat ga passen
Ik zou daar niet al te lang mee wachten, meestal zijn ze in mijn geval dan uitverkocht/niet meer in mijn maat/alleen nog in de verkeerde kleur
  woensdag 17 september 2008 @ 09:44:37 #24
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61696033
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, lig je al in bed?

Ik heb om 11 uur een afspraak bij mijn nieuwe huisarts. Voor mijn knie. zucht.
Is die nóg niet hersteld? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61696091
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Is die nóg niet hersteld? .
Nee, ik verrek om de haverklap mijn kniebanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')