Die slap-smileyquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Die mensen moeten klappen hebben idd [ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
Kip, het meest mishandelde stukje vlees. Kip.
Dat is idd zo mogelijk een nog irritantere reclame.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef JanusAnus het volgende:
voedingscentrumvoedingscentrum etc.
Dit spotje was nog erger dan de huidigequote:
Hehehe, geniaal was datquote:
Eerlijk over eten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef JanusAnus het volgende:
Heel eerlijk, ook de manier waarop ze aan hun geld voor campagnes komen, allemaal heel erg eerlijk.quote:
Die reclame word gemaakt van jouw belasting geld!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
Kip, het meest mishandelde stukje vlees. Kip.
Klopt, dat was ook toen ik besloot na de wedstrijd dit topic te gaan openen, waarbij het overigens doodleuk opnieuw begon.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef ElYefe het volgende:
Zeer gegronde klacht idd.. Gisteren in de rust van PSV kwam die ook irritant vaak langs..
Hier ben je ook niet veilig voor die onzinquote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
Heb nog nooit last gehad van die reclame, maar ik kijk dan ook enorm weinig tot bij geen tv
Heb ik niet aanstaanquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ben je ook niet veilig voor die onzin![]()
[ afbeelding ]
Missie geslaagd volgens mij!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog steeds die reclame van 3 jaar geleden in mijn hoofd
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:19 schreef ScudRaket het volgende:
Terechte klacht.
Opzouten met die reclame voor stichting Wakker Dier
Als ik een stuk varken wil eten dan eet ik dat en dan denk ik niet na over hoe het beest geleefd is. Het verandert mijn smaak niet. Datzelfde geldt voor koeien, zalm en kippen
Het is altijd een doodzonde om vlees te mishandelen bij de keuken. Of dat nou een ordinair stukje kip is of een biefstuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |