Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hee, dat zijn heul geen hangers![]()
HOAX
Ah, ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Das fucked jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik er naar moet kijken. Dus ik erger me. Is hetzelfde als vanmiddag toen 1 of andere aso een ruft in die trein liet. En meuren
Ja, wel als je er tegenover zit. Weerspiegeling van het raamquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Das fucked ja
Maarreh MOET kijken?
Der was maar één keer in een trein dat ik naar een breezerchik MOEST kijken..
Die ging luidkeels een gesprek voeren met een breezerdinnetje met der mobieltje..
Uitgebreid vertellen over der mislukte boobjob, de linker was groter en de tepels waren niet op 1 lijn enzo..
njah dan MOET je kijken om te tjekken of ze idd van maat verschillen
otherwise kijk ik meestal gewoon naar buiten en als ik met mn gezinnetje reis heb ik heul geen tijd voor mooimakerij
checkquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon jaloers.
En ja, TS is lelijk .
Vandaar geen foto's van haar harses in dr fotoboek.
NEXT !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon jaloers.
En ja, TS is lelijk .
Vandaar geen foto's van haar harses in dr fotoboek.
NEXT !
Een lelijke face past niet echt bij zulke strakke tietenquote:
Beter dan mensen die hun nagels tot bloedens toe afbijtenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef BB-boy het volgende:
Vandaag zat er een chinees zijn nagels te knippen in de trein.
Raar volk [ afbeelding ]
Strak?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een lelijke face past niet echt bij zulke strakke tieten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een lelijke face past wel echt bij zulke hang tieten
Check #2quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Salvad0R het volgende:
Een echt lekker wijf hoeft zich niet in rare posities te wringen om nog een beetje representatief op de foto te kunnen.
Het is inderdaad altijd leuk om te zien hoe iemand z'n neus leegvreet in de weerspiegeling van de ruitquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Stoomtrein het volgende:
Ik verveel me altijd dood in de trein, altijd wel lachen om mee te luisten met telefoongesprek of kijken wat iemand doet in de weerspiegling van de ruit...
ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Stoomtrein het volgende:
Ik verveel me altijd dood in de trein, altijd wel lachen om mee te luisten met telefoongesprek of kijken wat iemand doet in de weerspiegling van de ruit...
Das minder fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aan
Doe je daar 15 min. over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Trafasi het volgende:
ik doe mijn mascara + wat oogpotlood ook in de trein op...
Kan ik mooi 15 minuten langer slapen, en besteed mijn reistijd nutig
Als je het in de trein gaat doen vast welquote:
Nu je het zegt ik heb het wel is in de auto gedaan, duurde idd een stuk langer dan normaal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je het in de trein gaat doen vast weldoe je het gewoon thuis ben je in 2 minuten klaar...
whehehequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat ze zeer lelijk is en zelfs make-up dat niet meer kan verhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |