ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Stoomtrein het volgende:
Ik verveel me altijd dood in de trein, altijd wel lachen om mee te luisten met telefoongesprek of kijken wat iemand doet in de weerspiegling van de ruit...
Das minder fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aan
Doe je daar 15 min. over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Trafasi het volgende:
ik doe mijn mascara + wat oogpotlood ook in de trein op...
Kan ik mooi 15 minuten langer slapen, en besteed mijn reistijd nutig
Als je het in de trein gaat doen vast welquote:
Nu je het zegt ik heb het wel is in de auto gedaan, duurde idd een stuk langer dan normaal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je het in de trein gaat doen vast weldoe je het gewoon thuis ben je in 2 minuten klaar...
whehehequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat ze zeer lelijk is en zelfs make-up dat niet meer kan verhelpen.
Je zat bij TS in de treinquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Wat een onzin. Een paar dagen geleden zat in een coupe met zo'n achterlijke kut die me de hele tijd ging aanstaren omdat ik even wat labello opsmeerde, en checkte of mijn prachtige mascara nog goed zat. Gaf ze me zo'n blik van ' jezus snol, ben je bang dat er 1 wimpertje de verkeerde kant uitsteekt?'.
Aan dat soort hatelijke wijven valt gewoon uberhaupt al niks meer te verbeteren en gaan ze andere chicks maar bashen. Vrij kansloos. Nou goed, de volgende keer steek ik een eyeliner potloodje in d'r oog.
Het was een chinese vier-ogende hoer. Wel een typische fokker eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je zat bij TS in de trein
Mag ik je aanraken?
dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een chinese vier-ogende hoer. Wel een typische fokker eigenlijk.
Ts is heteroquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Dr.Crane het volgende:
TS valt op lelijke onverzorgde alto-wijven.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Wat een onzin. Een paar dagen geleden zat in een coupe met zo'n achterlijke kut die me de hele tijd ging aanstaren omdat ik even wat labello opsmeerde, en checkte of mijn prachtige mascara nog goed zat. Gaf ze me zo'n blik van ' jezus snol, ben je bang dat er 1 wimpertje de verkeerde kant uitsteekt?'.
Aan dat soort hatelijke wijven valt gewoon uberhaupt al niks meer te verbeteren en gaan ze andere chicks maar bashen. Vrij kansloos. Nou goed, de volgende keer steek ik een eyeliner potloodje in d'r oog.
Deze liegt, laten we haar opsluiten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Deze liegt, laten we haar opsluiten.
Perfecte samenvattingquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Even alle details erbij voor volledige beeldvorming.
Overal zaten drie of zelfs vier mensen, maar TS zat in haar eentje, vanwege de penetrante lichaamsgeur die zij verspreidt. Kleine kraaloogjes in een zee van vettige huid keken andere passagiers zeer doordringend aan. Soms keek ze wel minutenlang naar hetzelfde persoon, omdat ze ervan geniet om mensen zich ongemakkelijk te zien voelen. Het meest genoot ze als iemand die expres de andere kant op aan het kijken was het toch niet kon laten om even te checken of dat smerige mormel in dat vaalgroene shirt met tijgerprint hem nog aan het aanstaren was.
Maar toen viel haar oog op het meisje. Ravenzwart haar en en gezichtje als een engeltje. Het mormel had direct een hekel aan haar. Die meisjes die het altijd leuker hebben dan zij, die meisjes die door iedereen aardig gevonden worden, dat zijn degenen die zij vanuit het diepst van haar hart haat. De mensen naar wie de jongens stiekem gluren, in plaats van dat ze met een van afschuw vertrokken gezicht de andere kant op kijken.
Hoe durven ze.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Even alle details erbij voor volledige beeldvorming.
Overal zaten drie of zelfs vier mensen, maar TS zat in haar eentje, vanwege de penetrante lichaamsgeur die zij verspreidt. Kleine kraaloogjes in een zee van vettige huid keken andere passagiers zeer doordringend aan. Soms keek ze wel minutenlang naar hetzelfde persoon, omdat ze ervan geniet om mensen zich ongemakkelijk te zien voelen. Het meest genoot ze als iemand die expres de andere kant op aan het kijken was het toch niet kon laten om even te checken of dat smerige mormel in dat vaalgroene shirt met tijgerprint hem nog aan het aanstaren was.
Maar toen viel haar oog op het meisje. Ravenzwart haar en en gezichtje als een engeltje. Het mormel had direct een hekel aan haar. Die meisjes die het altijd leuker hebben dan zij, die meisjes die door iedereen aardig gevonden worden, dat zijn degenen die zij vanuit het diepst van haar hart haat. De mensen naar wie de jongens stiekem gluren, in plaats van dat ze met een van afschuw vertrokken gezicht de andere kant op kijken.
Hoe durven ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |