quote:
KUT SPUIT ELF!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
Dan verhuis je toch.
Bij Trauma NL zie ik ze anders ook niet. Ja heel soms, als iemand een kaakbreuk heeft en niet verstaanbaar is, of wanneer er een opname is in Grüningen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef nattermann het volgende:
Whehe TS kijkt GTST
Alle overige programma's hebben ondertiteling
Winkel is dicht. Plakband werkt niet denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Plak tape rondom je kamer, goede isolatie materiaal, net bedacht. Helpt misschien.
Vliegveld Beek in Limbolandquote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef Strani het volgende:
Op tien kilometer van een luchthaven kan het nooit zo erg zijn. Ik woon een deel van het jaar op minder afstand van een internationale luchthaven dan dat en ik erger me er nooit aan.
Wat voor luchthaven is dit? Wil je niet prijsgeven om welke het gaat?
Hehe, da's wel komisch ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:32 schreef donpsp het volgende:
[..]
Vliegveld Beek in Limboland
Overigens wat wel grappig is. Als je belt met iemand die enkele straten verderop woont, hoef je niet te zeggen 'wacht even ik versta je niet'. Want die persoon heeft er net zoveel en net zolang last van als jij
Ik woon ook tien kilometer van een vliegveld maar om nou te zeggen dat ik er veel last van heb, nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef Strani het volgende:
Op tien kilometer van een luchthaven kan het nooit zo erg zijn. Ik woon een deel van het jaar op minder afstand van een internationale luchthaven dan dat en ik erger me er nooit aan.
Wat voor luchthaven is dit? Wil je niet prijsgeven om welke het gaat?
Toen ik als kind nog in Nederland woonde had je dichtbij ons huis een grote hei waar veel militair werd geoefend. Op een dag liep ik daar met een paar neven van me en ineens kwam er zo'n helicopter boven ons vliegen. Die grote jongens. En echt volgen ook he. En wij begonnen te rennen en ik als kleine jongen huilen natuurlijk. Toch wel eng.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:54 schreef Flepke het volgende:
Ja kut idd, ben ook al een keer 's ochtends wakker geworden omdat een paar apache helikopters zonodig oefeningen boven mijn huis moesten doen.![]()
Na een kwartier wachten waren ze dus nog niet weg en ben ik mijn bedje uit gekropen om wat foto's te schietenMaar eerdat ik mijn camera had gepakt en ingesteld vlogen ze weg en heb ik nog 1 foto kunnen schieten
![]()
Ik heb trouwens ook 52 uur in het donker gezeten omdat zo'n josti piloot even zijn heli door een elektriciteitsmast heen ragde![]()
Iemand een idee hoelaag die krengen mogen?
Ik fiets altijd over een open weg naar school en een half jaartje geleden vloog er dus een apache helikopter in een U over mij heen op honderd ? meter![]()
Ook is er 2 jaar geleden een chinook op lantarenpaal hoogte over de weilanden achter mijn huis komen scheren, heel de buurt stond buiten
Isolatie tape ook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef donpsp het volgende:
[..]
Winkel is dicht. Plakband werkt niet denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |