Wie is er nog meer voor Vitesse dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ook voor Vitesse was, sorry voor deze belediging
Kom op, doe je nickname eer aanquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hou maar op!
Twente was al 3x niks vandaag als je dan nog alles weg geeft dan is het hopen dat je genoeg punten pakt om zelfs nacompetitie te ontlopen.
Waarom en wat zei hij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef JH87 het volgende:
Kolk die de eigen achterban uitscheldt
Ach dan ben ik blij dat er nog iemand om onze wedstrijd heeft kunnen lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ook voor de dubbele cijfers woensdag. Ben net terug uit Arnhem, pauperwerkzaamheden tussen Assen en Groningen ook. Matige bedoening. Kolk die de eigen achterban uitscheldt, het tokkiepubliek dat harder juicht voor een doelpunt van Ajax dan voor d'r eigen ploeg, beschamende bedoening weer.
Ik kon 'm niet bepaald verstaan vanaf de tribune, maar hij maakte wat gebaren richting publiek dat er meer herrie gemaakt moest worden, waarop iedereen wegwerpgebaren naar 'm maakte en schreeuwde. Kolk liep kwaad weg en riep vanalles, dat zal waarschijnlijk niet zo vriendelijk zijn geweest.quote:
1. Eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
Juichen als Ajax een doelpunt scoort tegen NEC
Vitesse is helemaal NIETS!
Ik denk dat het dit jaar winnen moet worden op inzet, voetballende kwaliteiten zijn er gewoon te weinig of het komt er door Westerhofs spelsysteem niet uit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:06 schreef JH87 het volgende:
Vicieuze cirkel enzo. Spelen wel meer factoren. Ik zie 't maar zo omslaan als Vitesse ineens twee wedstrijden achter elkaar wint, helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
Ohohquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar winnen moet worden op inzet, voetballende kwaliteiten zijn er gewoon te weinig of het komt er door Westerhofs spelsysteem niet uit.
Nee dit pikken we niet, maar er zijn al bepaalde dingen aan de gang gezet door groepen. Alleen is daar nog niets van te merken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef Moody het volgende:
Ik als Twente supporter heb altijd wel sympathie gehad voor Vitesse (heb familie in Arnhem).
Twente speelde bij de 3-0 nederlaag bij Utrecht zelfs een klasse beter dan vandaag tegen Vitesse.
Het was dra-ma-tisch van onze kant vandaag, maar nog slechter van jullie kant.
What the fuck is er aan de hand bij jullie? En pikken de supporters deze manier van spelen nog???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |