Goed, ik vind het mooi dat Do erin komt met de kerst, maar waar zijn Re, Mi, Fa, So, La en Ti dan?quote:Zangeres Do met kerst in de Playboy
Uitgegeven: 16 september 2008 18:01
Laatst gewijzigd: 16 september 2008 18:06
HILVERSUM - Zangeres Do zal naakt in het decembernummer van Playboy te zien zijn. Dat vertelde zij dinsdagmiddag in de show van dj Lindo Duvall op Radio 538.
Sinds april is Duvall al aan het lobbyen om Do in het mannenblad te krijgen.
Op 23 april belde hij met Do en vroeg haar of ze naakt wilde poseren voor de Playboy. Ze zei toen "misschien". Duvall besloot haar in contact te brengen met Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk en de twee besloten met elkaar om de tafel te gaan zitten.
Do en Playboy kwamen er uit en maakten dinsdagmiddag wereldkundig dat zij in de kersteditie de hoofdrol zal vervullen.
Het is "sol".quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef santax het volgende:
Beste mede-fokkers,
Goed, ik vind het mooi dat Do erin komt met de kerst, maar waar zijn Re, Mi, Fa, So, La en Ti dan?
Jawel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:07 schreef santax het volgende:
[..]
En dat had je niet kunnen zeggen VOOR de paint![]()
Dit is onderdeel van een ontmoedigingsbeleid tegen het aktief gebruiken van de 'nieuwe topic'-button mijnerzijds he?quote:
Och.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:14 schreef santax het volgende:
[..]
Komop, je kreeg een mini-grijns bij mijn paint
Spuitelf?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef Dagonet het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik zit niet echt te springen om Re in de playboy.
We vervangen Re door z'n moeder die hij daar kust op die fotoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef Dagonet het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik zit niet echt te springen om Re in de playboy.
Whehe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef santax het volgende:
[..]
We vervangen Re door z'n moeder die hij daar kust op die foto
Sethquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef BB-boy het volgende:
Er is hoop voor je santax. Seth Gaaikema heeft ook een redelijke carriere achter de rug.
Ik heb weer een beetje vertrouwen in de mensheid terugquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:40 schreef AMDB het volgende:
Ik vind het een grappig topic, goed gedaan TS
Compleet.quote:Zangeres Do met kerst in de Playboy
Uitgegeven: 16 september 2008 18:01
Laatst gewijzigd: 16 september 2008 18:06
HILVERSUM - Zangeres Do zal naakt in het decembernummer van Playboy te zien zijn. Dat vertelde zij dinsdagmiddag in de show van dj Lindo Duvall op Radio 538.
Sinds april is Duvall al aan het lobbyen om Do in het mannenblad te krijgen.
Op 23 april belde hij met Do en vroeg haar of ze naakt wilde poseren voor de Playboy. Ze zei toen "misschien". Duvall besloot haar in contact te brengen met Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk en de twee besolten met elkaar om de tafel te gaan zitten.
Do en Playboy kwamen er uit en maakten dinsdagmiddag wereldkundig dat zij in de kersteditie de hoofdrol zal vervullen.
Nee man, op m'n triangel!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef osmo het volgende:
[..]
op een triangel heb je ook de noten "va" en "ti"?
Aldus wikipedia.quote:John Curwen (1816-1880) was degene die bedacht dat van 'sol' ook 'so' gemaakt kon worden, zodat alle lettergrepen uit twee letters zouden bestaan. Ook verving hij in 'si' de 's' door een 't' zodat het 'ti' werd, zodat vanaf dat moment alle lettergrepen met een andere medeklinker begonnen: do-re-mi-fa-so-la-ti-do.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef santax het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
The making of:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef enilnomrow het volgende:
Conclusie: Do staat in d'r ReMi in de Playboy.
Lees mijn OP eens goed, dan zul je zien dat ik me daartegen al ingedekt hebquote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef marvdeparv het volgende:
er zijn veel meer dan 7 noten jongeuh TS!
Nouja, zo erg was het ook weer nietquote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef marvdeparv het volgende:
oh je hebt gelijk, mijn nederige excuses
ondankbare hond, krijg dan maar gewoon aidsquote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef santax het volgende:
[..]
Nouja, zo erg was het ook weer niet
Hey!quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 19:24 schreef santax het volgende:
[..]
We vervangen Re door z'n moeder die hij daar kust op die foto
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |