Sucky sucky 5 dolla!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, als jullie allemaal even 20 euro doneren ben ik er al!
Ja, mijn naamquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er wat anders achter die spoiler stond
Ja, stomme prijs. Maar komt doordat het van een engelse site is, dus de prijzen zijn in pondenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
maak er dan gewoon ¤140.00 van
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, als jullie allemaal even 20 euro doneren ben ik er al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt wel dat daar wat tegenover staat he?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen nu alweer 40 posts in 1,5 uur, dat gaat hard.
Nouquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt wel dat daar wat tegenover staat he?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, stomme prijs. Maar komt doordat het van een engelse site is, dus de prijzen zijn in pondenomgerekende prijzen zijn dan vreemde bedragen
!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Accoord,
*fluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB en Bt, hebben jullie niet iets te doen?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Accoord,
Euhm, waarom moet ik dan naaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat jij ons gevulde koeken geeft natuurlijk.quote:
Foto gemaakt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
*fluit
BB en Bt, hebben jullie niet iets te doen?
Zo diep zal ik nooit (door mijn knieen) zinkenquote:
Voor de andere jongentjes hier, hebben ze ook eens een leuke gedachte. Sociaal ben ik hé?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, waarom moet ik dan naakt?
Wij vertrouwen BobbyB op zijn pimp kwaliteiten, en dat hij zo dus ook voor andere foto's kan zorgen ;')quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, waarom moet ik dan naakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |