SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben verliefd
Die toch niet mag ik hopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik ben verliefd
Dat is dus toch mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verliefd
Ik dacht op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dan mag hetquote:
Ik lees de teleurstellingquote:
Ik bij jou ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees de teleurstelling
Een SC-sponsoravond, misschien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelze zijn zo mooi
en 'slechts' ¤138.70
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelze zijn zo mooi
en 'slechts' ¤138.70
maak er dan gewoon ¤140.00 vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelze zijn zo mooi
en 'slechts' ¤138.70
Ik ben verliefd
Ik hoopte dat er wat anders achter die spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik weet een leuke dealquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelze zijn zo mooi
en 'slechts' ¤138.70
Jaa inderdaad, als jullie allemaal even 20 euro doneren ben ik er alquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een SC-sponsoravond, misschien?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen nu alweer 40 posts in 1,5 uur, dat gaat hard.
Je snapt wel dat daar wat tegenover staat he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, als jullie allemaal even 20 euro doneren ben ik er al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |