Ja maar dit verklapte ik omdat ik het anders zonde vind van jouw edele derriere.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook![]()
je hebt jezelf verraden

En ik hou van gevulde dames, dat komt mooi uit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik hou gewoon van gevulde koeken oke
!

quote:

Laat je dat gevuldekoeken toch weg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"bt is een gevuldekoekensletje"
nee, klinkt niet lekker.

GMTA ik wist dat je dit ging postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik hou van gevulde dames, dat komt mooi uit!![]()

Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Ik hou van dames met gevulde koekenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
Ik durf niet meer te posten, ik moet in de volgende TT hoe dan ook.

quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
Ik durf niet meer te posten, maar ik moet in de volgende TT hoe dan ook.

Trouw met mij, ben je het nu.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.asos.com/Patrizia-Pepe/Patrizia-Pepe-Fake-Leather-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=351921&cid=5586&clr=Black&sh=0
Die wil ik ookik kan niet wachten tot ik later heel rijk ben

Ik ben niet eens gevuldquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |