Ik vrees het nietquote:
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou van die gevulde koeken deal?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jordy, ik mis DSC55641.jpg tot DSC55941.jpg kan je die even doorsturen?
Uitwonen niet per se. Zoals ik in PM al tegen haar zei:quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jij wil d'r meteen weer uitwonen
[..]Dat blijkt
bt is helemaal niet lief tegen mij.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ik koop ze wel voor je BTOke, wanneer kan ik ze komen ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nu ik dit weet haal ik natuurlijjk wel eerst de naalden eruit![]()
Ik ben geen sadistquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, sadist.
Nee zei ikquote:
Ooeoeeeeeeeeeooe, topicwendingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Die jordeeeh is zo'n gevoelige jongenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitwonen niet per se. Zoals ik in PM al tegen haar zei:
"Ik wil je zo hard neuken dat je er 3 dagen last van hebt"
Romantisch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitwonen niet per se. Zoals ik in PM al tegen haar zei:
"Ik wil je zo hard neuken dat je er 3 dagen last van hebt"
Ja maar nu weet jij niet dat ik op de stoel waar jij op gaat zitten om je schoenen aan te doen punaises neer leg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, wanneer kan ik ze komen ophalen?
Nu ik dit weet haal ik natuurlijjk wel eerst de naalden eruit
Schavuit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen sadist
[..]
Nee zei ik
Jij doet het voor gevulde koeken?quote:
Thanks, ze kijkt of ze iets heel graag wil van mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Romantisch.
Voor KingOfPop
[ afbeelding ]
Ik ben 1 en al romantiekquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Romantisch.
Voor KingOfPop
[ afbeelding ]
Da's weer eens wat anders dan een breezerquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij doet het voor gevulde koeken?
Je geld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Thanks, ze kijkt of ze iets heel graag wil van mij.
Dat weet ik nu ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar nu weet jij niet dat ik op de stoel waar jij op gaat zitten om je schoenen aan te doen punaises neer leg.
Die komen na afloop.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan een breezer[ afbeelding ]
"bt is een gevuldekoekensletje"quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan een breezer[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Romantisch.
Voor KingOfPop
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij doet het voor gevulde koeken?
| Forum Opties | |
|---|---|