Tuurlijk wel Kahaarin!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:48 schreef kahaarin het volgende:
Ik vertel nooit weer iets...![]()
Even in de pannen roeren!
Ik van die sponsjes met zachte en harde kant. Krijg je alles beter mee schoon dan zo'n klotenborstel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gebruik liever een schuursponsje.
Zie je nou wel?!? En dan vindt kahaarin het gek dat wij het verdacht vinden dat haar man die dingen koopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik van die sponsjes met zachte en harde kant. Krijg je alles beter mee schoon dan zo'n klotenborstel.
[ afbeelding ]
Vanavond is voetbalquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef neo567 het volgende:
Avond...wat een onderwerpen vanavond, dat beloofd wat voor de rest vd avond
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik van die sponsjes met zachte en harde kant. Krijg je alles beter mee schoon dan zo'n klotenborstel.
[ afbeelding ]
Zal een spannende wedstrijd zijn, ik denk 2-1quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanavond is voetbal
Alleen bier en tieten
Zo'n borstel is dus wel multifucktioneel, als je er ook kloten mee kunt borstelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel?!? En dan vindt kahaarin het gek dat wij het verdacht vinden dat haar man die dingen koopt.
Is dat een Freudiaanse verschrijving?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n borstel is dus wel multifucktioneel, als je er ook kloten mee kunt borstelen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat een Freudiaanse verschrijving?
Hoe is het met je SM zolderquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Fascinerend he, afwasborstels, je gaat er vanaf nu toch anders naar kijken.
Als ik er 1 ga kopen hou ik hem wel een beetje verborgen als ik naar de kassa loop. Niet iedereen hoeft dat te zien tenslotte
Precies. Ik heb er nu wel spijt van dat ik na de bieb ook niet even naar die winkel ben gegaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Fascinerend he, afwasborstels, je gaat er vanaf nu toch anders naar kijken.
Als ik er 1 ga kopen hou ik hem wel een beetje verborgen als ik naar de kassa loop. Niet iedereen hoeft dat te zien tenslotte
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Oh als jullie je even vervelen en je wilt even lachen:
http://player.omroep.nl/?aflID=3415536
Ja, die zijn er. Zo zijn er tegenwoordig ook schuursponzen met handvat én zuignap, écht!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Inderdaad.Alleen bij longdrinkglazen ben ik wel genoodzaakt een borstel te gebruiken..
Maar....tegenwoordig zijn er ook schuursponzen met een handvat.
Had hem vanmorgen even opgezocht, in een ander topic kon iedereen hun ook nog voor de geest halenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is dus mijn buurjongen, die vorige week in de steek is gelaten door zijn vriendin en zij niet meer naar hun zoontje omkijkt.
Bedankt voor de link trouwens
Dat is nou een 'schuur' en een spons.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk speeltje, Bong!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Heb vandaag een nieuwe mobiel binnengekregen:
[ afbeelding ]
Deze gebruik ik op dit moment tot volle tevredenheid
Is het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |