Ja of op de grond...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, als je een afwasborstel fetish hebt dan ken je ze, van die dingen met een onderkant die je op het aanrecht kan zetten zodat ze niet omvallen,
Heb jij echt een afwasborstel met een zuignap?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, als je een afwasborstel fetish hebt dan ken je ze, van die dingen met een onderkant die je op het aanrecht kan zetten zodat ze niet omvallen,
ja, en ja heel zeker.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij echt een afwasborstel met een zuignap?
Weet je zeker dat het geen gootsteenontstopper is?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, iedereen is vrij in zijn eigen huis te doen wat ie wil hoor.
Zie, dat vragen wij ons dus ook af.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen genotsteunplopper is?
quote:
Ja, psies ja, laat hem die afwaskwast lekker op het aanrecht plakken als hij daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
Hee, iedereen is vrij in zijn eigen huis te doen wat ie wil hoor.
Volgens mij, min 25% en max 50%.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of wegens fysiek geweld?
En hoeveel mogen de meiden nu eigenlijk van een creditcard per keer gebruiken?
De één zegt min. 25% en max. 50% en de ander zegt min. 50% en max. totaal leeg plukken.
Kijk maar eens naar het plaatje van Dementor en denk het gezichtje weg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie, dat vragen wij ons dus ook af.
Ja, de bovenkant zou je kunnen gebruiken, de onderkant ziet er vrij oncomfortabel uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:19 schreef hondjes het volgende:
hij heeft wel een blij snorretje, gelukkig maar.
Duurt wel een beetje lang vandaag, ja....quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Manu82 het volgende:
Bij de Vuelta nemen ze ook een rustdag ofzo...
Ik vrees dat we op deze vraag geen antwoord zullen krijgenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik nou ook benieuwd naar.
Want dat is een potentieel machtsmiddel voor de vrouwen. Als een vent het écht te bont maakt....
Ohh nu zie ik het pasquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie, dat vragen wij ons dus ook af.
Zo'n afwasborstel heb ik ook hoor. Heel mooi, van de IKEA. Hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen gootsteenontstopper is?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duurt wel een beetje lang vandaag, ja....
Op TVE is Magere Peter met zijn collega al de hele middag bezig moppen te tappen, zo saai is het.
En een Raborenner heeft van een Amerikaan die meerende met de Amerikaanse vlag, die vlag gejat en ging ermee vandoor.![]()
Vond die Amerikaan niet grappig.
Pfff, ik dacht ook al.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo'n afwasborstel heb ik ook hoor. Heel mooi, van de IKEA. Hoezo?
Daar zit toch geen zuignap aan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo'n afwasborstel heb ik ook hoor. Heel mooi, van de IKEA. Hoezo?
[ afbeelding ]
En hoe weet jij dat Tipsch?? Nou??quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Nou ja Blurk en Lobbie, het zuigt hard zat hoor.
Kusjes
Jij en Dementor hebben mijn dag gered,quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuulijk heb ik die ook. Zoiets handigs kon ik niet laten staan.
Dat weet ik omdat ze altijd lekker blijft plakken, totdat ik bepaal dat het genoeg is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat Tipsch?? Nou??
Ik heb er zelf ook eentje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij en Dementor hebben mijn dag gered,ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Ik zal nog eens over afwasborstels beginnen. Gooit meteen iedereen z'n speeltjes op tafel. Vooral achter kahaarin had ik dit nooit gezocht. Achter Blurk wel.
Bah, wat onfris.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal met je afwasborstels doen maar hier wordt er gewoon mee afgewassen hoor.
Ik gebruik liever een schuursponsje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Ja je sopt wat af met die borstels he.
Kijk dan ook op de Belg, het was trouwens Flecha en is idd alweer gepaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ramp is die commentator die bij Magere Peter (Pedro Delgado) zit. Zelfs de Spanjaarden kunnen hem niet verstaan.
En er gaat een Raborenner vandoor. Maar zal wel weer gepakt worden.
Nou hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Ik zal nog eens over afwasborstels beginnen. Gooit meteen iedereen z'n speeltjes op tafel. Vooral achter kahaarin had ik dit nooit gezocht. Achter Blurk wel.
Dus jij bent meer van het polijsten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gebruik liever een schuursponsje.
Ja, ze soppen wat af die afwasborstels he.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Ja je sopt wat af met die borstels hé.
Ja!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ze soppen wat af die afwasborstels he.
Grondig schoon!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus jij bent meer van het polijsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |